Keďže ma toto písanie baví píšem dnes už druhú časť a sľubujem ,že bude aspoň trochu napínavá .Chcem vedieť váš názor!
Sedela som na streche asi až do polnoci .Premýšľala som o Mikeovi a Chrisovy.Christiana stráže stiahli do priepasti a Mikea bodli mečom.
Mesiac bol už vysoko nadomnou a ja som v rukách držala vyprázdnený hrnček .Ani neviem kedy som si v...tom svete dala niečo sladké .
Vrátila som sa k obrovským dverám a vošla som do kúpelne.Pozrela som sa do zrkadla.
Doškriabaná tvár ,vo vlasoch listy ,blato a konáriky a špinavé a doráňané vlasy.
Odhrnula som si vlasy od pravého ucha aby som si pozrela ranu.
,,Doriti ..doritiiii!"Tá rana ra tiahla od ucha až k zátylku.Bola široká asi 5 cm.Čím mi to dopekla spravili?
Otvorila som dvere a letela za mamou.,,MAAAMÍ!"Už som bola na schodoch .Asi pôjdem do nemocnice.
Vošla som do kuchyne .,,Mami budeš ma musieť zaviesť do nemocnice!"
,,Zlatko prečo ?"
Sebbastian s Alexom sa iba uchechtávali.,,Pozri sa čo tu mám!"Povedala som a odhrnula som si z krku vlasy.
,,Veď..Veď tam nič nemáš!"Skúmala mi zátilok.
,,A ako vysvetlíš tú krv na chrbte?"
Odhrnula som si tričko z krížov.,,Zlatko ...asi máš horúčku."
,,Sestrička myslím ,že si si niečo šlahla!"Povedal Sebb s plnými ústami .
,,Tu máš večeru môžeš si ju vziať do izby.A ešte čaj."Povedala a podala mi tácku s mexickým gulášom a ovocným čajom.
,,Ďakujem ."Zamrmlala som a išla do izby.
Posadila som sa na postel a začala som jesť.
,,Páni to je dobré!?"Vzdychla som .
Zjedla som skoro všetko.
Čaj som pila pomaly .Bolo len 20:37.Mala by som sa ísť osprchovať.Vošla som do kúpeľne a skontrolovala ranu.
Stále tam bola .Akože ju mama nevidela?Vošla som do sprchy a pustila horúcu vodu.Ako dlho som bola preč?
Vypla som vodu aby som si poriadne našampónovala vlasy.
Niekto vošiel...ani som nedýchala .Sklonila som sa aby ma nevidel .Neviem prečo som na neho hneď nenakričala.,,Toto nemôže byť pravda ..."Bol to Sebb.
,,Musela prísť práve teraz?"Asi bol zúfalý.Akože ja som nemala prísť?,,Akože nemá kameň sily ...Doriiiti ..FUCK..."Precedil cez zuby a kopol do sprchového kúta.
Striaslo ma.
Poutvorila som dvere aby som si mohla vziať osušku .
Rýchlo som si ju omotala a vyliezla s ešte našampónovanou hlavou.,,Očom to hovoríš?"Prudko sa otočil a vyvalil na mňa oči.
,,Prečo si sa neozvala ?"Pošepkal a ukázal na mňa.
,,Očom si to tu kecal?"Zopakovala som otázku.
,,Očom by som mal?"Prižmúril oči.
,,Radšej pôjdem a zamikaj si dvere!"Povedal a načiahol sa za kľučkou.Chytila som ho za druhé zápestie otočila tvárou ku mne.Prekvapilo ma aká som bola silná.
,,Čo do pekla chceš Fer?"Zasyčal.
,,Fer ...krv!"Povedal a utrel mi ju .Pri vynaloženej sile proti o hlavu vyšiemu chalanovy mi asi praskla rana.
,,Toto ..h-hrozne bolí."Snažila som si zastaviť krvácanie a zošuchla som sa na zem .
,,Veľmi to krváca Fer."Z tej pretvárky "milosť"sa mi dvíhal žalúdok.
,,Myslíš ,že to neviem ?"Povedala som so ,od bolesti ,zatvorenými očami.
,,Oooo počkať ty ju vydíš ?"Došlo mi.
,,J-jasné ,že nieee pffff čo to tu táraš ."Znovu prižmúril oči ,mávol rukou a vstal.
,,Aspoň raz by si mi nemusel klamať.Ty jediný to vidíš a vieš ,že to nevyzerá dobre."
Zas sa sklonil a pozrel mi do očí .,,A čo mám urobiť!"
,,,Ja neviem dones niečo na vydezinfikovanie a proti bolesti.Veď si poraď!"
Od bolesti sa mi zahmlievalo pred očami.
,,Pohni si ty idiot vieš ako to bolí?"
,,Okej ,okeej."Povedal a odišiel .
Zaklonila som hlavu a zavrela oči.
Vzala som jeden poskladaný uterák a priložila som si ho na ranu.
Pozrela som na uterák .Bola na ňom krv ale postupne zmizla .Vrátil sa Sebb s flaštičkou a obväzom.
,,Teraz to zabolí."Priložil mi handričku s dezinfekciou.
,,Oaaaaaau!"Neviem či som omdlela od bolesti ale neviem čo sa stalo potom .Len viem ,že to bola strašná bolesť.
Zas som v svojej izbe.A na okne sedel Sebb.
,,A ty ešte žiješ.?"Podpichol Sebb.
,,Ja prežijem všetko ."
,,Tak prečo si tu?"..
YOU ARE READING
Vlčie srdce |DOKONČENÉ|
FantasyObyčajné dievča .....Obyčajný život......V sekunde sa všetko ZMENÍ....Je povolaná Wolferin má vlčiu krv už od malička ale zistí to až teraz .Keď sa jej do života pripletie záhadný chlapec Michael.Oznámi jej ,že bola povolaná. Nové miesto jej ukáže...