,,Ale babi.... to nedáva zmysel... "
,,Miláčik ja viem, že na to dozajtra prideš! A teraz už spi... zajtra ťa čaká starký... už máš 16 rokov, a vieš č o to znamená." Povedala Fer svojej vnučke.
,,Baaabii veď mi to už dopovedz!!!" Prosíkala Arow. Arow je ako malá, má síce 16, a nato čo malo prísť ešte nebola vôbec pripravená. Milovala Ferine poviedky väčšmi ako jej súrodenci. Ona bola iná, nebola ako Nate alebo malý Christian. Neponášala sa dokonca ani na svojich rodičov a tobôž nie na ňu a Christiana.
Oni boli akční, nebojácni a draví. Veľa pobrali z otcovej divej krvi Thorneovcov-rod Bieleho havrana, ako sa sami nazývali. Tohto havrana mali aj v erbe.Ale Arow bola akoby ,,stračie dieťa" rodiny. Je najstaršia čiže po dovŕšení Drogaenových a Zoeiných kamenných rokov sa stane kráľovnou. Ale tie sú chvalabohu ešte dosť ďaleko. Arow je útla, slabá, ale za to jej inteligencia ľahko prevýši tú Ferinu. A aby toho nebolo málo bola najprefíkanejšie dievča aké kedy Fer poznala.
,,No ale babi, vieš, že by ma to mohlo zajtra oslabiť?"
,,A to už ako?" Fer sa usmiala a pozdvihla obočie.
,,Čo ak ma to bude rozptyľovať, a ja sa nebudem môcť sústrediť na to načo sa mám?"A je to tu!
,,No ak myslíš... nakoniec si.... som si vzala Christiana, tvojho starého otca, a mali sme dve deti Zoe a..... a...." Fer si utrela slzy.
,,Mikea...." Dopovedala Arr.
,,A...áno, Mikea... tvojho strýka, ktorý statočne bojoval v bitke piatich kráľovstiev, ktorú Vlčie vojsko pod jeho velením vyhralo ale však Mike padol... bol zabitý Wylberttovcami-rod čiernych jeleňov.-- ale ja stále čakám, že ho ty alebo tvoji rodičia pomstia. Nie dnes, alebo zajtra... ale verím, že ten rod bude raz a navždy vyhostený z územia týchto kráľovstiev. Tí barbari si nezaslúžia prebývať na tejto posvätnej zemi... a potom sa tvoja matka zaľúbila do Draga. A ich sobášom sme mali pod kontrolou 4 z 5 kráľovstiev. Potom si sa narodila ty, Nate a Chriss. Tadaaa koniec! Zhasnúť lampy a spať!!!!"
•Arow•
Keď babka odišla a zhasla petrolejky a izbu zahalila ťažká tma, Arr aj tak nemohla zaspať.
,,Ja ho pomstím!" Pošepla do tmy.
To určite, povedal Sedrick- jej Eldín. Bol práve z rodu Wylberttovcov.
Všetko sa začalo keď si starká vzala starého otca. Dovtedy každý rod bol ,,čistokrvný". Eldíni Valleriovcov- rod zo severu v erbe majú modrý plameň a polárnu líšku - môžu byť Eldínmi ktorého koľvek rodu, a takto je to celé posplietané.
Sedricka nenávidela a keby vedela ako vyzerá vlastnoručne by mu zlomila väz.
,,Máš sa na čo tešiť!"Povedala a konečne zaspala.,,Mamiii!!!! Získala som akvamarín!!"
,,Výborne srdiečko!" Objala ju matka.•Fer•
Sedí vo svojej a Christianovej pracovni. V okne zrazu zahrkutala biela hrdlička s listom.
Fer ho otvorila a prečítala si ho.
,,Čo tam je? Tváriš sa akoby ti včely uleteli!" Uchechtol sa Christian.
,,Sme vo vojne!"Taaak a je tu koniec!!!😭aaale bude aj druhá časť v, ktorej sa bude bojovať o najvyšší trón. Rodičia Arow budú záhadne zavraždení a v bitke o trón bude čeliť mladá a ešte nevyspelá Arr. Druhá časť bude plná zrád, prekvapení a ukáže ako Arr obstojí. Ďakujem za všetky votes, komentáre a prečítanie. Dúfam, že zostanete verní aj druhej časti.
❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Vlčie srdce |DOKONČENÉ|
FantasyObyčajné dievča .....Obyčajný život......V sekunde sa všetko ZMENÍ....Je povolaná Wolferin má vlčiu krv už od malička ale zistí to až teraz .Keď sa jej do života pripletie záhadný chlapec Michael.Oznámi jej ,že bola povolaná. Nové miesto jej ukáže...