Keď som precitla zo šoku pobrala som sa za Michaelom ,presnejšie keby som vedela kde ho mám hľadať .No nič vbehla som na nádvorie a na fontáne koho nevidím !Michael .Od radosti som ho chcela objať ale ovládla som sa .Bežala som za ním s fialovým kameňom v ruke.Zrazu sa mi zatmelo pred očami.
TOTO NIE, TOTO NIE!!Prebudila som sa v LESE .Bola hmla a nevidela som ani mesiac ani hviezdy.Keby som aspoň ten mesiac videla!Skoro som sa rozplakala ,pocítila som obrovskú úzkosť A vtedy sa to zlomilo .Rozplakala som sa! Toto sa mi nestáva.Oprela som sa o strom a zviezla sa dolu.Čo mám do r.i.t.i. robiť?Schovala som si tvár do dlaní.
Praskla vetvička ! Skoro som zinfarktovala.Ale nebola to vetvička to bol konár !,,Toto nie ,prosím len toto nie ."Zavzlikala som .FUCK!? Uvidela som Postavu chlapa.Chytila som svoj kameň sily dúfajúc ,že mi pomôže.
Vtom som pocítila silu .Ale nie takú obyčajnú cítila som MOC.
,,Dcéra Modrej Perly."Zlovestne povedala postava.
A všetko bolo späť, strach.Ale tento raz nie .Nedovolila som aby ma strach zožral zvnútra.MOC bola späť.
Bola som odhodlaná .Rozbehla som sa za postavou .Niečo tu ale nesedelo bola som vyššia a ...rýchlejšia .Pochopila som to ....VLK!Pridala som aby som unikajúcu postavu dolapila.Zrazu predomnou postava zmizla .Bola tom ooobrovská priepasť.Postava tam skočila.
Už ma to viac netrápilo .A vrátila som sa na miesto kde som sa zobudila.Vrátila som sa podľa pachovej stopy.Ukázal sa mesiac.Huuuuraaaa.Takto nájdem cestu ....,,Ten...ten...mes-siac je f-fialový!"Povedať som to nemohla tak som si to aspoň pomyslela.
Už som stála pred tým mostom na ktorom som sa zjavila.Pozrela som sa na svoju labu .Bola celá od blata,obzrela som si telo ...Bolo sneho-biele Pár krokov odomňa bola kaluž .Pozrela som sa do nej .V strede "tváre" a okolo papule som mala čierne značky (ako Husky),ale len jemné.A oči ...Cúvla som od kaluže pretože som uvidela ...Postavu !Otočila som sa .Postava utekala po moste .Nesmie sa tam dostať!
Tento raz ho dolapím a dala som sa do šprintu .Mám ho ,mám ho ...Ešte kúsoček .Začula som zvuk ...Akoby to bol orol .Postava natiahla ruky ako krídla .Zastala som Priletel orol .Ale nie hocijaký bol obrovský a chytil Postavu za rozpažené ruky.A odletel.
,,Mala som ho chytiť!"Znovu som si pomyslela.Prešla som k bráne ten istý zafírový nápis .
MEMENTO MORI-Pamätaj na smrť.
Brána sa otvorila.Vkročila som stále v podobe vlka.Bola som väčšia ako normátny vlk.Na krku sa mi čosi hojdalo.Kameň Sily a svietil,nie,on žiaril!
Predomnou stál Palmarin a Carmen.
,,Fialový kameň,oči..."Povedal Polarmin.,,Dcéra Mesačnej Perly!"Doplnila Carmen so zatajeným dychom a rukou priloženou na ústach.
,,Zmeňte sa prosím Wolferin.HMMMM na ľudskú podobu."Ale ako?
Sústredila som sa a ako šibnutím čarovného prútika som bola znovu človek .Ale Kameň už nežiaril.
Polarmin aj Carmen na mňa iba civeli.Už ma to znervózňuje.
,,Čo ste nevideli nikdy žiadne dievča?"Opýtala som sa ironicky.
,,Nie ,nie ale ..vy ste Dcéra Mesačnej Perly!?"Povedal s úžasom v hlase.A zrazu ma už vliekol cez celé nádvorie ,ani neviem kam!
Ocitla som sa v honosnej kancelárie .Bol tu krásny krvavo -červený koberec .Steny boli polepené tapetami s ornamentmi na tmavom podklade a v štvrtine bola drevená lišta a odtial boly ornamenty na béžovom podklade.Bol tu aj stôl z tmavého dreva.A ja som sedela na akejsi "VINTAGE" hnedej,koženej sedačke .Miestnosť osvetlovalo iba tlmené svelo stolnej lampy.Za stolom sedel Polarmin.
,,Hmm,to niesú tapety to je ručná maľba zo 14.storočia."Akoby mi čítal myšlienky.
,,Áno."Pritakala som s obdivom a s úsmevom som si povzdychla.
,,Ste vínimočná!"Povedal s nadšením v hlase.
,,A čím?"
,,Ste Dcéra Mesačnej Perly!"Odpovedal a ukázal oboma rukami na mňa.
,,Pomohlo by mi keby som aspoň tušila čo to znamená!"Už ma tá Dcéra Mesačnej Perly štvala.
,,Ste nesmrtelná .Mesačna Dcéra sa zrodí iba raz za miliardu rokov,pri Splne Mesačnej Perly ,a to bolo dnes!Naučíte sa čítať myšlienky,predpovedať budúcnosť ,uzdravovať chorých a zranených a oživovať mŕtvych!"Povedal s obdivom v hlase .
Taaaak nová časť je na svete .Čo poviete ? Čo alebo kto bol Postava?Naučí sa používať svoje schopnosti?
Ďakujeeeem za každý vote,koment a view!(BTW =Pre nováčika je aj prvý koment úžasný a o Nasledovateli ani nehovorím ,a teším sa z každého jedného viewu a vote-u) Ľúbim Vaaaas .Iba za to ,že tu má nováčik za dva dni mam 30viewov 1 následovateľa a aj prvý komentík.😘😘😘😘
Uvítam aj ďalšie!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
Vlčie srdce |DOKONČENÉ|
Viễn tưởngObyčajné dievča .....Obyčajný život......V sekunde sa všetko ZMENÍ....Je povolaná Wolferin má vlčiu krv už od malička ale zistí to až teraz .Keď sa jej do života pripletie záhadný chlapec Michael.Oznámi jej ,že bola povolaná. Nové miesto jej ukáže...