Vyhnanstvo

253 28 1
                                    


Bežala som ako o život .Otvorila sa predomnou otvorila brána bežala som do kancelárie za Polarminom všetko som mu povedala a ja ,Michael ,Polarmin a stráže sme bežali pre zranenú Carmen.Polarmin sa  na mňa vôbec nehneval .

Za trest ma Polarmin dal aj s Michaelom zavrieť do žalára.

,,Čo si si myslela?"Zvrieskol po mňe!

,,Ona na mňa zaútočila!"Zasypela som.

,,Som tvoj ochranca a trestať budú mňa tri dni som nevedel ,že vôbec žiješ!"

,,Asi si sa ani nepokúšal to zistiť!"Zlomilo sa to vo mňe .Slza.

,,Neplač ."Upokojoval ma Michael.

,,Prestaň sa tu teraz na niečo hrať ...nikto nestojí na mojej strane okrem...Chr..."Nedopovedala som.

,,Ty vieš ,že to nieje pravda."Snažil sa mi zotrieť z líc slzy.

Odtiahla som sa .,,Michael prosím...nemá to cenu ."

Polarmin

_________

,,Zlatko nič ti nieje?"Opýtal som sa Carmen .

,,Nie ,už sa to hojí."Povedala a chytila ma za ruku.

,,Som rád .Kto ti to urobil?

Carmen v očiach zahrali iskričky. ,,Wolferin."

,,To nieje možné !Ako sa opovažuješ...."

,,Žiadam trest smrti ,za útok na Alfu!"Zvrieskla .

,,To je vylúčené!"Postavil som sa .

,,Prečo ty ma neľúbiš?"Pozrela na mňa psími očami.

,,Proste nie !"

,,Povedz dôvod!"

,,Potrestám ju ale patrične k jej postu."Pripustil som.

,,Akému postu  miláčik?"Podlizovala sa.

,,To je už tajomstvo rodu..."

,,Fajn zabijem ju sama!"

,,Je to moja dcéra ,tak to pochop!"Preriekol som sa.

,,Aha tak ju vyžeň,zober jej Kameň a vyžeň ju aj s tým bastardom!"O otočila sa mi chrbtom.Postavil som sa a odišiel .

Napísal som list a poslal ho do žalára...

Michael

_________

Stále plače .Snažil som sa ju objať ale nešlo to.

S rachotom sa otvorili dvere a strážnik nám hodil list .Samozrejme ho v rukách mala prvá.

Wolferin

________

 V liste stálo:

Milá Wolferin ,Milý Michael !

Z dôsledku ublíženia Alfe som sa rozhodol Vám udeliť trest.

Strávite týždeň v lese.Musíte si sami hľadať potravu a vodu.

Vrátite sa až v nedeľu o polnoci, PRESNE!

Tvoj kameň sily už máme .

Veľa štastia Polarmin.


Od kiaľ majú môj Kameň ?Super .Teraz  otvoril strážnik dvere.

,,Poďte už musíte ísť!"Vstali sme a odišli .Michael sa tváril nechápavo .Ale išiel.


LES

Sme oveľa ďalej ako som si myslela.Ale bolo vidieť roklinu Na ráno sa teším a dúfam ,že príde Christian.

,,Nazbieraj papeky a menšie drevo!A potom zapáľ oheň !"

,,Kto povedal?"

,,Nezabúdaj ,že som stále aj tvoj Mentor!Ja pôjdem dačo uloviť."Povedal a v okamihu bol preč.Slnko už zapadalo ,mala by som si pohnúť.

V lese je dreva veľa.Nazbierala som pre istotu viac aby som nám spravila aj nejaké provizórne postele.

Oheň sa zakdá fakt ťažko.Ale keď som to chcela vzdať tak sa rozhorel.

Väčšie papeky som naukladala vedľa seba a vznikla posteľ.Slnko už dávno zapadlo a  už bolo zreteľne vidieť aj mesiac a hviezdy.Mala som strach aj oňho ale aj o seba .On je predsa vlk a ja ...Ja som Nič.

Ľahla som si a skoro som zaspala .Keď zrazu priletel orol.Toto nieje možné.Zľakla som sa viac ako prvý krát v lese.Chvíľu som na neho pozerala a až potom mi to došlo.

Orol sa zmenil na chlapca .Bol to Christian .

Dala som mu facku za to ,že som skoro zinfarktovala.

,,Čo si to dovoľuješ ma takto strašiť!"

,,Prepáč ,učili ma to ."Povedal a pousmial sa ,sadol si vedľa mňa .Ľahol si a ruky si dal za hlavu.

Oprela som sa mu o hruď.Cítila som  akoby som ho poznala celý život.A som aj veľmi dôverčivá.Pozeral na nebo a usmieval sa.

,,Čo sa škľabíš?"Opýtala som sa.

,,Mám pocit ,že ťa poznám celý život."Akoby mi čítal myšlienky.

,,Aj ja ."Zívla som a zavrela oči .Po chvíli  ma začal jemne hladkať po hlave .Asi si myslel ,že spím.Nechala som ho v tom dojme.Pobozkal ma na hlavu a vstal .Po celú dobu som oči neotvorila len som sa usmievala.

,,Dobrú noc Wolferin !"Pošepkal.A začula som kroky .To bude Michael.

,,Čo tu dočerta...!"Michael nedokončil vetu.Stále som "spala".

,,Čuš spí!" Zahriakol ho Christian.

,,Ako si dovoľuješ dotýkať sa jej ?"Zvýšil hlas Michael.

,,Je jej niečo?Nie!čau."Prešiel okola Michaela a drgol mu do pleca.Michaela to muselo vytočiť.

,,Čo si to dovoľuješ ty bastardský vrabček?"Znovu začal Michael ...Toto nebude dobré!

,,Prestaň ma tak nazývať ty šteňa .Mňa degradovali z Wolferina na Eldína či teba?"Pousmial sa Christian.

Michael mu vrazil ...Pre Boha ...Toto nemôže byť horšie...


Dnes už  druhá časť páči?Čo myslel Christian ,že Michaela degradovali veď to nieje možne?Prečo sa Michael a Christian ku mne správajú inak ?





Vlčie srdce |DOKONČENÉ|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang