Realita?

213 27 4
                                    


Bežím .Už zas .Toto zas nie .Je tma.Niečo ma naháňa.Už nevládzem .Pália ma pľúca .Pália ma nohy.

Spadla som ,triasli sa mi nohy nevládzem vstať.Ale musím ,horko ťažko som vstala.Bála som sa .

Vyschnutá rieka tam sa schovám.Ešte viac som pridala ,sama som nevedela aká som rýchla keď mi ide o život.Najhoršie je ,že neviem čo ma naháňa.Dychčím ,že to počuť hádam aj do kráľovstva.Niečo nadomnou je ,chytila som si ústa.Chcela som kričať na Michela.Kďe ten debil zase je ,že ochranca.

To čo je nadomnou ma cíti.Už viem ,že zomriem ,cítim to už v kostiach .A zrazu sa predomnou zjavila čierna vlčia hlava.Toto nebola hlava Wolferina ale obyčajného vlka ,bol menší.Skríkla som a bežala ďalej.Za mnou je asi dvadsaťpäť vlkov.

Čo mám robiť ?

Zabijú ma!

Zrazu ma niečo chytilo a už som nebola na zemi .Tých vlkov nebolo dvadsaťpäť ,boli ich stovky.Pozrela som hore a bol to  vták .Obrovský.Tak ako mi bije srdce až ma bolelo,to nieje normálne .Pľúca mi horia akoby ste ich piekli.Nevládzem s dychom.Čierňava.Ešte väčia čierňava....Absolútna čierňava!

Nadomnou je asi päť ľudí.Ale akože sa vidím na posteli?

,,Čo to robíte?"Opýtala som sa .Vyhŕkli mi slzy.

,,Čo to robíte!?"Povedala som hlasnejšie.

Nič.Bol tam stroj ktorý snímal tlkot srdca.Nič.Iba rovná čiara.

,,Čo to robíte!?"A už som vrieskala.Nevidela som ich cez more sĺz.

Podišla som k telu bližšie .Biela tvár bez známok života .V ústach hrubá hadica.

Celý život som sa sama seba pýtala či existuje duša ,duša čo nás robí ľudmi .Teraz už to viem!Pochopila som to .

Som mŕtva!Spomenula som si a uvedomila si čo znamenal nápis na bráne.

MEMENTO MORI -Pamätaj na smrť.Vždy sme mali byť pripravený na smrť.Nikto ,nikdy nevie kedy zomrie ,kedy ho prejde autobus ,alebo ho nejaký opilec tresne fľašou o hlavu alebo keď vás nejaké zviera v lese napadne.

Som mŕtva!

Mŕtva!

To slovo mi rezonovalo v hlave .Ešte päť minút .

Vyšla som zo sály. Uvidela som Christiana .Sadla som si vedľa neho.

,,Čo sa to deje !?"

Nič.

,,Do čerta odpovedz mi! "Zvrieskla som.

Skryl si tvár do dlaní.Plakal .

Mŕtva!

Mŕtva!

Mŕtva...


Nová časť je tu!

Čo myslíte čo to je ?Je naozaj mŕtva ? Prečo ju naháňali obyčajný vlci?Bude žiť?

Všetko už v novej časti !😘😘

Neviem či príbeh už neskončím .Je na vás či chcete pokračovaťAk chcete pokračovanie tak koment !Ďakujeem za všetko!🙏😘Ak chcetempokračovanie tak aspoň 4vote 🙏🙏😘 a nejaké komentíky .A ešte raz diiiik Túto časť Venujem NIGHTWISHlove😘











Vlčie srdce |DOKONČENÉ|Where stories live. Discover now