Kruh Odvahy

317 31 4
                                    

WOLFERIN

S Michaelom sme prešli cez nádherné nádvorie ,boli tu posadené ruže ale neboli obyčajné ,boli zo zafíru .Nechápem čo všetci majú s tým zafírom ?V strede nádvoria bola obrovská fontána v jej strede stála socha ktorá simbolizovala troch vlkov loviacich jedného velikého jeleňa.Ďalej sme kráčali po násype z malinkých bielych kameňov.Za fontánou boli dvojkrídlove dvere z tmavo hnedého dreva.


,,Pamätaj ,žiadne pomyslenie na smrť!?"Povedal Michael so strachom v hlase.

,,Žiadna smrť,budem myslieť iba na to čo mám rada a na slobodu či čo."Odpovedala som trochu ironicky. 

,,Presne  tak...".Nedovolila som du dohovoriť. Až teraz som si všimla ,že mu na krku visí Akvamarín.

,,Mám strach.."Oops toto som nechcela povedať.

,,Ty to zvládňeš!"Povedal prekvapivo presvedčujúco a chytil ma za ruku.Telom sa mi prehnala vlna energie ,ale ta energia bola iná,ne taka ako keď ma chytí Peter ,bola taká magycká a neobjavená až ma to nadchlo.Teraz som si uvedomila ,že je to Sebavedomie.Ako je možné ,že vám niekto daruje Sebavedomie??

,,Michael? Čo to bolo za energiu ?"Zahrala som sa ,že som na to ešte neprišla.

,,Vieš...Eldíni môžu darovať pocity ,akékoľvek,a vo vínimočných prípadoch aj naopak"Povedal bez toho aby sa na mňa pozrel .,,Veľa šťastia ,viem ,že to dokážeš!"Spolu s týmito slovami ma objal.

Dvere pred nami sa s hlukom otvorili .Michael ukázal rukou aby som vošla.Predomnou sa tíčila ....Katedrála?Neviem.Ale malo to kruhový tvar a vpredu stál oltár celý zo zlata.

Vošla som a popri stenách stáli 4 malé kruhové ,drevené podstavy.Dvere za mnou sa ešte väčším rachotom zavreli.Predomnou sa zrazu zajavil starší muž v obleku s bielymi , hustými vlasmy a mladšia žena v dlhých    krvavo-  červených šatách z hodvábu. ktoré mali od výstrihu až úplne hore ku krku ,a dokonca mali aj asi 2 m vlečku.Na perách mala takisto krvavo-červený rúž a čokoládové vlasy vyčesané do drdolu.

,,Dobrý deň slečna Andrewsová."Povedal muž.,,Ja som Polarmin,Alfa.A toto je moja žena Carmen,taktiež Alfa. Ja , moja žena a pár ďalších Wolferinov tvoríme Radu." Žena ma pozdravila kývnutím hlavy.

,,Váš Eldín ,vás  určite oboznámil s Kruhom ." Povedal Polarmin.,,Postavte sa do stredu Kruhu na tú zafírovú značku..."

,,Čo všetci máte s tými zafírmi?"Skočila som mu do reči.

,,Všetko sa dozvieš milá moja "Povedal prekvapivo milo.,,Ale teraz sa postav na tú prekliatu značku!?" Ooops asi som Polarmina naštvala .To ma mrzí(ironicky som si pomyslela)

Už stojím v kruhu,Carmen zatial zapaluje vysoké sviece okolo mňa.

KRUH ODVAHY

Keď Carmen zapálila všetky sviečky ,zostala som v akomsi tranze.Doslova som cítila zvuky ,dokonca sa mi zdalo ,že som sa vznášala.Po zvukoch nastúpili hlasy,slová a tváre ktoré som kedy videla .V tom hlasy utíchli a videla som Michaela mŕtveho ,v kaluži krvy.NESMIEM MYSLIEŤ NA SMRŤ!A znovu sa mi ukázala vízia ,krásna lesná čistinka ,rozkvitnuté kvety a moja mama. A zrazu mamu niečo mamu stiahlo do lesa...

POZITÍVNE MYŠLIENKY !Opakovala som si v duchu.Mama bola zrazu späť.

Dalšia vízia :Je noc a ja s Michaelom sedím na fontáne .Pozerá sa mi do očí a jeden neposlušný prameň vlasov mi zasunie zaucho ,chití ma za krk a jemne ma pritiahne k sebe a pobozká.V tejto vízií som chcela zostať.

Potom sa všetky vízie zastavili ,a precitla som v skutočnosť.Asi z 1m som padla na zem ,pocítila som ostrú bolešť v nohe .,,FUCK"Zanadávala som si sama pre seba pretože tu nikto nebol .Slnko už vychádzalo ,a ja som prišla na západe .

Vtom sa mi do rúk zniesol prívesok s   tmavo-fialovím kameňom v tvare slzy.

Počkať ,čo to má znamenať,kamene sili nemajú takéto farby!?


Dúfam ,že sa vám kapitola páčila . Čo myslíte  čo bede ten kameň znamenať?Ako sa to všetko vyvinie?Čo znamenala vízia s bozkom?

Dozviete sa to v ďalšej kapitolke 😘ďakujem za každý koment,view,vote  a veľmi si ich budem vážiť!






Vlčie srdce |DOKONČENÉ|Where stories live. Discover now