Žalár

136 17 0
                                    

Hmmm ale kde je žalár?

,,Sebb ale kde to je?"

,,Nooooo...Ja neviem!"Povedalaa mykol plecom.

A vtedy som si spomenula na obrovský plagát na stene v kancelárií mojho otca.

,,Poď za mnou!" Povedala som a rýchlo utekala do kancelárie .

,,Vidíš tu to je ...Dolu po schodoch a doľava!"Poklepala som prstom po mape.

Spolu sme sa rozbehli dolu. Vošli sme do tmavého žalára .Bolo počuť len kvapkanie vody , a ťažký dych. Išli sme spolu popri všetkých celiach až som v poslednej , najtmavšej celé uvidela pár svietiacich očí akvamarínovej farby.
,,Mike...."Zašepkala som.
Votom na mňa pozrel a rýchlosťou svetla bol pri mne. Ani som nestihla zareagovať , a cez medzeri medzi železnými tičami prestrčil ruky a už mal môj krk v silnom zoretí , mala som pocit , že mi odtrhne halavu.Nebránila som sa. Až ma od neho neodtrhol Sebb.
,,Čo sa mu dočerta stalo?"
,,Ja - ja neviem...."Zmocnil sa ma záchvat plaču , a stále som sa nemohla dostatočne nadýchnuť .
,,Pozri!"Povedal a ukázal na niečo zasunuté v zámke cely.List.

Pravdepodobne som už mŕtva !Takže prejdime k veci. Tuto váš kamoško je pod vplyvom kliadby Rodu Orlov. Kliadba spočíva v tom , že tuto Mike je povinný zabiť Wolferin. Iba ak ona do týždňa nezabije milovanu osobu. Ale nie rodinu alebo niečo také ale bytosť ktorú máš úprimne rada!
Inak Sa môžete s Mikeom rozlúčiť .Tešilo ma!!!
Adieu!!!
Memento mori!
,,Sestrička ....Vieš , že to musíš urobiť ! Inak zomriete obaja....."
,,Ja nikoho za-zabiť nechcem!"Cítila som sa akoby ma hodili do klietky plnej levov. Bez únikových dvierok. Cítila som úzkosť , strach a beznádej.

 Cítila som úzkosť , strach a beznádej

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sebb ma iba objal a ťahal preč. Za nami som iba počula Mikeove výkriky.
V tom ma napadlo.......Christian!!!On je z toho rodu ! Bude vedieť čo robiť!
Premenila som sa a vybehla smerom k rokline.
Práve vychádzalo slnko , určite bude tam....
Mala som pravdu . Sedel tam , celý v čiernom a s kapucňou a hlave . Premenila som sa späť a podišla k nemu. Fajčil a oči mal podliate krvou.
,,Ahoj."Prisadla som si. Iná si potiahol z cigarety.

 Iná si potiahol z cigarety

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Mrzí ma to..." Povedal.
,,čo?"
,,Za to čo som ti spôsobil."Postavil sa. ,,To preto lebo ťa ľúbim!"Zahasil cigaretu s hodil ju do priepasti.
,,Čože ?"Šokovalo ma to .Otočil sa chrbtom do priepasti .Postavila som sa aj ja a silno ho objala. Objatie mi opätoval a položil si tvár na moje plece.
,,Prepáč mi to ....ľúbim ťa !"Povedal a hodil sa do priepasti....

Ahojte takže po veeeeeeeľmi dlhom čase je tu nová kapitolka.Veľmi dúfam , že sa Vám páči. Napíšte mi názor na ňu , budem veľmi rada 😁😍

Vlčie srdce |DOKONČENÉ|Where stories live. Discover now