Čarovné miesto

368 31 1
                                    

WOLFERIN

Na tri sme obaja skočili a akoby lusknutim prstami sme boli....neviem ako sa to tu volá.Mala som pocit akoby som tu už bola . Portálom sme sa dostali na vysokánsky most pred ktorým sa tyčil hrad.Bol celý biely a mal strechu zo zafírov. Až teraz som si uvedomila ,že Michael so mnou nieje .Zmocnila sa ma panika ,akoby som sa nemohla dostať zpopod ľadu,bol to pocit aký prežívate posledné sekundy svojho života.,,Čo tu budem len tak stáť na pospas mojej čudáckej hlavy ?!"povedala som hlasnejšie ako som chcela.Kráčala som po moste na ktorý dopadali posledné lúče dnešného slnka . Vtom som za sebou niečo začula .Akože ma nenapadlo pozrieť sa za seba?Otočila som sa a priam som cítila strach tej srny ktorá sa pásla asi kilometer odtiaľto.Ako ,že som tú srnu videla a aj počula keď je ďaleko odo mňa??No Michael dostane s otázkami zabrať...Za mnou bol asi ten najhustší smrekový les na svete ,ak sa to tu dá nazvať svetom.Kráčala som asi 5minút a nepripadalo mi ,že som k bráne o niečo bližšie .Dala som sa do behu ...cítila som ,že som rýchlejšia a silnejšia ako kedykoľvek pred tím.Konečne som už len pár desiatok metrov pred bránou.Na drevenej bráne boli pozatláčané zafíri .Chvíľu mi trvalo kým so si uvedomila ,že je to nápis.

MEMENTO MORI 

Čítalasom som si to stále dookola a nevidela som v tom súvis ale vedela som čo to znamená

                                                                        Pamätaj na smrť


Zrazu sa s rachotom brána otvorila...

Podlaha bola celá z kociek bieleho mramoru v kombinácií so zafírom .Boli poukladane šachovnicovito.Zrazu sa predomnou zjavil Michael .Mala som chuť mu jednu vraziť za to ,že ma tam nechal samú...a v tom mi od šťastia vyhŕkli slzy....


MICHAEL

Keď som ju po tomto zdĺhavom týždni uvidel od radostisom ju chcel objať.Ale ona ma predbehla.Teraz som si všimol ,že plače.Objatie som jej opätoval  a oprel sa bradou tvárou do jej hustých vlasov.,,Kde si bola ?"Opýtal som sa jej so strachom v hlase .

,,Akože kde som bola?!"opýtala sa 

,,Bola si preč týždeň..To sa stáva pri vyrovnaní vlčej krvy v tele iba málo kedy."Pri takomto dlhom čase môže vlčia krv nahradiť ľudskú krv úplne až to jedinec nemusí prežiť.Ja som bol v Rozhraní (čiže medzi našim a ľudským svetom) tiež týždeň a vtedy mi uznali kráľovskú krv.Degradovali ma však na Eldínov ...poviem jej to ale nie teraz.

,,A kde som to vlastne bola ?"              

,,V Rozhraní...medzi svetmi.Ale teraz už poďme ideš si vybrať svoj Kameň Sili!"

,,A to je zas čo?"Opýtala sa .

,,Niečo čo ti bude dávať silu do konca života.Sú 4 keď si vyberieš napríklad zafír budeš žiť ešte dosť dlho , ale keď si vyberieš akvamarín bedeš žiť dvakrát dlhšie ako so zafírom,a keď si vyberieš smaragd tak vybledne skôr ...Čiže najkratší život ."Zas mi vyschlo v krku.

,,Pre Boha !" Zháčila sa

,,Postavia ťa do kruhu odvahy a keď čoilen pomyslíš na smrť získaš samragd.Ja som myslel pri výbere na môjho Wolferína čiže na teba ,už vtedy som vedel ,že to budeš ty,a ešte na slobodu pri premene a vzniesol sa Akvamarín."Povedal som s Ferin stále obmotanou okolo pliec.

,,A teraz už poďme čaká ťa kruh odvahy .Mysli hlavne na to čo je tvojmu srdcu blízske!"A premiestnili sme sa do auly...





Vlčie srdce |DOKONČENÉ|Where stories live. Discover now