Prekliaty deň

201 26 3
                                    

Taaak podmienka splnená!Nová časť je na svete.Podmienka 4votes =nová časť.A Veselé Vianoceee😘😘🍷


Držím ho v náručí a na rukách mám jeho krv.Za ním niekto stál ale nevidela som mu do tváre cez kapucňu odišiel.Asi do Mike hodil hádzací nožík.Ale trafil ho asi do pravej lopatky.

,,Neboj sa to nič nieje."Zachrčal a odtláčal sa odo mňa.Tečie mu z úst krv.

,,Nič ,veď...Veď bez ošetrenia zomrieš.Musím ti to vytiahnúť a vypáliť.A žiadne ale!"Bála som sa oneho.

,,Okej ako rozkážete!Robte si čo chcete!."Pousmial sa a potom sa rozkašľal.

,,No faajn tak teraz to trochu zaštípe !"Povedala som .,,Ale radšej si lahni na brucho."

Chytila som maličký kúsoček štvor cípeho nožíka.Trčal asi centimeter.Nemohol byť tak hlboko inak by prešiel cez pľúca.

,,Na tri ,ho vitiahnem !"

,,Okej !"Povzdychol si .

,,Jeden,dva ....Tri!"Zatiahla som za nôž ,nešiel von!Dočerta s ním.

Michael zo začiatku nevidal ani hláska ale teraz už vzdychal od bolesti.

Skúsila som s ním pohýbať do strán .Až teraz som si všimla, že hrany nožov sú zozstrapkané aby sa nedali zo svalu vytiahnúť.

Z kurzov prvej pomoci som čo-to o ranách vedela.

,,Musím si tú ranu trochu otvoriť aby som ho mohla vybrať ."

Odlomila som si dve halúzky a kôru som z nich stiahla,a roztiahla som nimi ranu.Mike hrozne zakričal .Chytila som koniec noža a s ľahkosťou som ho vytiahla.Michael mal ruky akoby sa išiel dvíhať z kliku.

Na čele mu vyvreli žilky a bol celý červený.Ten nôž bol asi desať centimetrový.

Usmial sa na mňa s úľavou.

,,A teraz môj milý ti ranu vypálim!"Povedala som a zdvihla konárik.

Teraz si trieskal hlavu o zem a predstieral plač.

,,Musím to urobiť šesť dní tu s tým nevidržíš!"Pripálila som si konárik.

Bez ohlásenia som mu ho strčila do rany .Bola fakt hlboká!

Na sebe som mala košeľu ,vyzliekla som si ju a obviazla som mu ju okolo rany.

Zrazu ma objal.

,,Ďakujem ty môj strážca!"Povedal a pobozkam ma na hlavu.

,,Aj ja tebe Mike!"

,,A za čo do teraz som sa správal ako hlupák !"Zháčil sa .

,,Zato ,že si!....Ľúbim ťa Michael."Ani som si neuvedomila ,že som to povedala nahlas.

,,Ľúbim ťa Fer."Povedal ,odtiahol sa a pobozkal ma .Má krásne pery...

****

Pane Bože !Ona ma ľúbi .Asi zomriem .

Jej pery boli úžasne hladké .

Za ňou niekto stál...









Vlčie srdce |DOKONČENÉ|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora