Rozdział 4

31 5 0
                                    

Droga Meg!

Kolejny raz nie mam pojęcia po co to piszę, ale jakoś nie mogę się powstrzymać. Może mam nadzieję, że jednak to czytasz? Tak, to chyba to ciągnie mnie do pisania. Pewnie się zastanawiasz co tym razem chcę Ci powiedzieć. Szczerze? To dam jeszcze tego nie wiem. Myślę, że to samo do mnie przyjdzie. Dzisiaj chcę napisać o bardzo ważnym dla mnie momencie. To moment, w którym pierwszy raz Cię zobaczyłem. Stałaś na przystanku po lekcjach cała przemoczona. Do dziś dokładnie wszystko pamiętam. Byłaś naprawdę piękna. Nadal jesteś i jak dla mnie zawsze będziesz najpiękniejszą kobietą na całym świecie. Może to głupie, ale nie wyobrażam sobie Ciebie z kimś innym niż ja. Wiem, że to może być egoistyczne z mojej strony, ale przecież wiesz jaki jestem. Pewnie tego nie wiesz, ale byłem bardzo nieśmiały. Bałem się do Ciebie zagadać. Przy okazji powiem Ci, że to dzięki Zackowi odważyłem się w końcu do Ciebie podejść. Może słaby ze mnie przyjaciel w stosunku do niego, bo właśnie chcę zdradzić jego sekret. Zack był w Tobie zakochany, z resztą sądzę, że nadal jest. Zaraz przed moim wyjazdem poprosiłem go, aby się Tobą zajął, tak na wszelki wypadek gdyby mnie zabrakło. Wiem, że byłabyś w dobrych rękach. Mam nadzieję, że dotrzymał obietnicy. Niestety nie mogę tego sprawdzić, bo straciłem z nim kontakt po mojej ucieczce. Żałuję, że straciłem takiego przyjaciela. Czasami chciałbym cofnąć czas. Poznać Cię jeszcze raz, jeszcze raz przeżyć te wspólne chwile. Zmieniłbym moje zachowanie w stosunku do Ciebie. Po prostu chciałbym znów mieć Cię blisko mnie.

Kocham, Twój Nick

PamiętajOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz