"Skylar, let je goed op jezelf?" vraagt mijn moeder voor de zoveelste keer.
"Ja mam" zeg ik met een zucht.
"Heb je alles?"
"Jaahaaa" zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol en mijn vriendin zuchtend aan kijk.
"Skylar we gaan, dag mevrouw Grey" zegt Claire.
"Oké" zeg ik en geef mijn moeder een kus en pak mijn tassen.
"Dag Claire, ow en Skylar doe.." begint mijn moeder haar zin maar ik kap haar meteen af. "Ja ik doe voorzichtig en ja ik bel je als we er zijn en ja ik hou ook van jou"
Mijn moeder glimlacht en geeft me nog snel een handkus voordat ik de auto in stap.
"Hey" groet ik de moeder van Claire als ik in de auto zit.
"Ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga nog even slapen." zegt Claire. "Ik ga ook nog maar even slapen denk ik". Ik pak mijn oortjes en zet het album Purpose van Justin Bieber op. Ik doe mijn ogen dicht en langzaam val ik in slaap.
"Skylar we zijn er al hoor" hoor ik Claire ergens van ver zeggen. "Skylar wordt wakker".
Ik open mijn ogen en zie Claire boven me hangen. "Kom we zijn er"
"Heb ik zolang geslapen?" vraag ik terwijl ik mezelf uit rek.
"Ja, maar kom nou"
"Ik kom, ik kom"
Ik stap uit de auto en pak mijn tassen uit de kofferbak. "bedankt voor het brengen" zeg ik tegen de moeder van Claire.
"Geen probleem, jullie bellen maar als er iets is. Ik ga er weer vandoor, jullie kunnen het verder vinden toch?"
"Jahoor mam" antwoordt Claire op haar moeder.
"Oké, doei meiden, veel plezier!" zegt de moeder van Claire en geeft Claire een kus en schenkt mij een glimlach toe.
"Doeii" roepen Claire en ik en we zwaaien Claire's moeder uit.
Na veel gedoe bij de receptie hebben we onze sleutel gekregen en zijn we aangekomen in ons huisje.
Ik laat mezelf vallen op ons 2 persoonsbed en sluit voor een paar seconde mn ogen.
"Het bed ligt echt lekker" roep ik door het huisje in de hoop dat Claire het hoort.
Na een paar seconde komt Claire de kamer in lopen en laat zich naast mij op bed vallen.
"Je hebt gelijk, het ligt echt lekker" geeft ze toe.
"Normaal liggen camping bedden toch niet zo lekker?" Grap ik.
"Achja, wees blij"
"Ja oké"
Ik zucht en sluit m'n ogen. Dit word een top vakantie, ik heb er vertrouwen in.
(Dit was het eerste hoofdstuk, laat me weten wat jullie ervan vinden)
JE LEEST
So Close (on hold)
RomanceIk had nooit verwacht dat ik mezelf weer veilig kon voelen in zijn armen. Ik had nooit verwacht dat ik nog zoveel om deze jongen zou geven. Ik had nooit verwacht dat hij nog altijd zo zo zo veel voor me betekend. Ik had nooit verwacht dat ik hem n...