Ik schrik wakker van geklop op de deur. Even kijk ik naar Rein maar hij ligt nog vredig te slapen. Ik til Rein zijn arm van mijn middel af en sta voorzichtig op. Als ik besef dat ik geen kleren aan heb trek ik snel een onderbroek aan en pak een shirt van Rein. Zachtjes loop ik naar de deur toe en schuif het gordijntje naast de deur opzij. Nils zijn hoofd verschijnt voor het raam. Nadat ik het slot van de deur af heb gehaald zie ik al onze vrienden staan. "Wat doen jullie hier?" Mompel ik en wrijf even in mijn oog. "Gaan jullie mee zwemmen?" Vraagt Nils. "Midden in de nacht? Dat mag niet eens" Zeg ik verbaasd. "Straks worden we gepakt en moeten we de camping af ofso. Ik weet niet of-" praat ik verder maar word onderbroken door Rein die de slaapkamer uit komt lopen. "Skylar, wie zijn dat?" Hoor ik hem hees zeggen waarna ik twee armen om mijn middel heen voel. "Wat doen jullie hier?" Vraagt hij verbaasd en laat zijn slaperige hoofd op mijn schouder rusten. "Gaan jullie mee?" Vraagt Esmee. "Waarheen?" Vraagt Rein. "Zwemmen" antwoord Daan. Claire staat slaperig tegen Daan aan geleund. Het valt me nu pas op dat iedereen zwemkleren aan heeft. Rein kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders op. "Mij best" zeg ik. "Oké, wacht even dan. Wij kleden ons even om" zegt hij tegen de rest en trekt me mee de slaapkamer in. Hij trekt zijn zwembroek aan en pakt een shirt van de grond. Ik pak mijn bikini en loop naar de badkamer. Ik kleed mezelf snel om en loop daarna weer terug naar Rein. "Hier" zegt hij en overhandigd mij zijn vest en mijn broek. Ik trek ze aan en loop naar de woonkamer waar ik mijn slippers aan trek. Ik stap naar buiten en Rein loopt achter me aan waarna hij de deur achter ons sluit. Hij pakt mijn hand vast en we beginnen naar het zwembad te lopen. Een koude rilling trekt langs mijn rug. Ik rits Rein zijn vest dicht en verberg mijn gezicht in zijn kraag. "Koud?" Fluistert Rein. "Beetje" Hij laat mijn hand los en slaat een arm om me heen. Rein drukt een kus op mijn voorhoofd en op een rustig tempo lopen we achter de rest aan. Ik kijk even omhoog en zie een prachtige sterrenhemel met een fel lichtgevende maan. Rein volgt mijn blik. "Mooi eh?" Ik begin te knikken. "Maar niet zo mooi als jij" zijn lippen strijken langs mijn slaap. Blosjes verschijnen op mijn wangen. Glimlachend druk ik een kus op zijn lippen. Als we bij het zwembad aangekomen zijn is het er erg donker. "Kijk eens waar ik achter kwam" zegt Nora en klinkt een schakelaar naast de deur om. Lichtjes om en in het zwembad springen aan. Nora kijkt ons met een grijns aan terwijl we haar verbijstert aan kijken. Met z'n allen lopen we richting de bedjes en kleden ons uit tot aan onze zwemkleding. "Bommetje" roepen Nils, Daan en Owen en springen het water in. Lachend kijken we ze na. Iedereen springt het water in maar ik daar in tegen ga op de rand zitten met mijn benen in het water. Rein komt voor me zwemmen en kijkt me vragend aan. "Gewoon beetje moe" antwoord ik glimlachend. Rein knikt en zwemt naar me toe. Hij komt tussen mijn benen tegen de muur aanleunen met zijn hoofd richting de andere. Ze hebben er op de een of andere manier voor gezorgd dat de glijbanen aan staan en zijn er een beetje aan het kloten. Rein heeft zijn blik op de rest gefocust terwijl ik met mijn hand door zijn haar heen ga. "Kom er ook in" zegt Rein terwijl hij zich omdraait en mijn handen vast pakt. Ik knik en laat me door Rein het water in trekken. Hij draait ons om en gaat tegen de muur aan leunen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkast aan en leg mijn hand tegen zijn gespierde buik aan. Langzaam haalt hij zijn hand door mijn haar heen. Ik moet moeite doen om mijn ogen open te houden. "Ga je mee van de glijbaan?" Mompelt hij tegen mijn haar aan. Zacht schud ik mijn hoofd. "Ga maar" zeg ik en glimlach zwakjes. "We gaan zo weer terug en dan gaan we weer slapen" glimlacht hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. Hij zwemt naar de kant en duwt zichzelf het water uit. Ik zwem naar de andere kant van het zwembad en ga bij Esmee en Claire staan. "Jullie zitten wel erg aan elkaar geplakt eh?" Zegt Claire tegen me. "Huh?" Verbaasd kijk ik haar aan. Bedoelt ze mij en Rein? "Het geeft niet hoor, het is schattig" lacht ze daarna. Ik glimlach even naar haar. "Heb je nou al met Daan" begint Esmee een gesprek met Claire. Ze schud haar hoofd. "Nog niet helemaal, we zijn wel close enso..naja hij had gevraagd of ik morgen mee ging uit eten dus waarschijnlijk gaat hij me dan vragen" mompelt ze en glimlacht daarna breed. "En jij Esmee? Al iemand op het oog?" Vraag ik. Ze haalt haar schouders op en kleurt lichtjes rood. "Ik weet het niet" zegt ze. Ik wel er op in gaan maat uiteindelijk laat ik het maar daarbij. "Hey, wat doen jullie daar" word er door een zware stem geroepen waardoor we allemaal schrikken. "Weg hier" hoor ik Owen schreeuwen. We klimmen allemaal zo snel mogelijk uit zwembad uit en rennen naar onze spullen. "Sky kom" zegt Rein en pakt mijn hand vast. Samen rennen we naar de uitgang met de andere achter ons aan. We rennen een random pad in en laten ons allemaal uitgeput tegen de muur aan zakken. "Waar zijn Owen en Daan?" Merkt Esmee opeens op. "Ik ben hier" horen we en Owen komt hijgend de hoek om lopen. "En Daan?" Vraagt Claire. Owen haalt zijn schouders op. "Niet gezien" zegt hij. Er valt een stilte waarbij je alleen maar gehijg hoort. "Dit was echt leuk" verbreekt Nils de stilte lachend. Iedereen knikt instemmend. Er komt een windvlaag langs en ik krimp in een. Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam. Rein merkt het op en legt een hand op mijn been. "Gaan we allemaal weer naar ons eigen huisje?" Stelt hij voor. "En Daan dan?" Vraagt Claire, lichte paniek is in haar stem te horen. "Wat is er met mij?" Daan komt de hoek om gelopen. "Ik moest de andere kant op rennen, anders had die man me te pakken gekregen" legt hij uit. "Gaan we?" Vraagt Rein aan me. Ik knik en sta op. Ik pak Rein zijn vest van de grond en trek hem aan. "Wij gaan ook" zegt Nils en helpt Nora opstaan. De rest staat ook op en we nemen even kort afscheid van elkaar. "We zien jullie morgen wel, het was gezellig" zegt Rein en slaat zijn arm om me heen. Ik glimlach even naar iedereen en samen met Rein loop ik weer terug naar zijn huisje.
(Meer als 1000 worden lalala.
Eerlijk gezegd weet weet ik niet wat ik van dit hoofdstuk moet vinden. Mweh. Naja school is voor mij deze week dus ook weer begonnen en ik heb er nu al geen zin meer in. Schrijven heb ik dus ook minder tijd voor want telkens als ik ideeën heb dan heb ik geen tijd om te schrijven en de volgende dag heb ik al geen zin meer. Naja ik ben vrijdag vrij dus maybe kan ik dan nog wel even schrijven.
Laat even weten wat jullie tot nu toe van dit verhaal vinden! Had ik trouwens al gezegd dat we de 1k hebben gehaald? Bij deze. Bedankt!
Vote & comment x)
JE LEEST
So Close (on hold)
RomanceIk had nooit verwacht dat ik mezelf weer veilig kon voelen in zijn armen. Ik had nooit verwacht dat ik nog zoveel om deze jongen zou geven. Ik had nooit verwacht dat hij nog altijd zo zo zo veel voor me betekend. Ik had nooit verwacht dat ik hem n...