Hoofdstuk 18

197 11 1
                                    

Als we in het huisje zijn aangekomen zet ik Rein op de bank en loop naar de badkamer. Ik pak een washandje en maak hem nat. Ik loop terug naar Rein en ga op mijn knieën voor hem zitten. Hij kijkt me even aan maar slaat daarna zijn ogen weer neer. Voorzichtig laat ik het washandje langs zijn neus gaan. Als al het bloed weg is kijk ik naar de rest van zijn gezicht. Rein kijkt me aan. Voorzichtig laat ik mijn vingers langs zijn lip en kaak glijden. Rein knijpt pijnlijk zijn ogen dicht waardoor ik snel mijn hand terug trek. "Sorry" fluister ik. "Nee ik moet sorry zeggen" zegt hij schor en pakt mijn trillende handen vast. Hij kucht even en gaat dan door met praten. "Je zei dat ik niet naar hem toe moest gaan omdat ik het dan erger maakte. Maar ik deed het toch, ik had naar je moeten luisteren" hij slaat opnieuw zijn ogen neer. Ik kijk naar onze handen. Rein zijn knokkels zien er versleten en een beetje opgezwollen uit omdat hij gevochten heeft. Ik had tegen Rein kunnen zeggen 'ik zei het toch, had je maar moeten luisteren' maar in plaats daarvan kijk ik op en kijk hem met medelijden aan. Ik zucht zacht en laat mezelf naar voren leunen. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder neer en mijn armen sla ik om zijn middel heen. Hij slaat zijn armen om me heen en verbergt zijn gezicht in mijn haar. "Ik wil niet dat hij in je buurt is. Ik wil je niet kwijt, niet nog eens" fluistert Rein en trekt me tegen zich aan. Ik sluit mijn ogen en nestel me nog dichter tegen Rein aan. In zoverre dat mogelijk is aangezien Rein op de bank zit en ik op de grond. Ik laat hem los en hij kijkt me aan. "Je raakt me niet kwijt" fluister ik. Rein kijkt me gebroken aan. "Dat zei je vroeger ook altijd" Ik bijt op mijn lip. "Sorry" "Waarvoor?" Vraagt hij zacht. Ik haal mijn schouders op. "Voor alles" fluister ik zodanig zacht dat zelfs ikzelf het bijna niet hoor. Rein zucht zacht en brengt zijn handen naar mijn wangen. Hij trekt me dichter naar zich toe en drukt zijn lippen zacht tegen de mijne aan. Voorzichtig ga ik er in mee. "Doet dat geen pijn aan je li-" mompel ik tegen zijn lippen aan. Hij schud meteen zijn hoofd. "Dit is het enige wat ik even nodig heb" fluistert hij tegen mijn lippen aan om vervolgens zijn lippen weer op de mijne te drukken. Rein zijn handen verlaten mijn wangen en hij legt ze om mijn middel heen. Hij trekt zonder de zoen te verbreken me omhoog waardoor ik op zijn schoot beland. Langzaam leunt hij naar achter waardoor er we nu op de bank liggen. Zijn handen laat hij rusten op mijn rug. Mijn handen plaats ik in zijn haar. Hij vraagt om toestemming die ik hem geef. Zijn handen glijden naar beneden tot aan mijn kont waar hij ze laat rusten. Ik trek terug en hij kijkt me met een speelse blik aan. Twinkels zijn in zijn ogen te vinden. "Mag ik mijn vriendin soms niet aanraken?" Grijnst hij. Mijn wangen beginnen rood te worden en zacht bijt ik op mijn lip. Ik laat mijn hoofd beschaamd op zijn borstkast vallen waardoor hij begint te lachen. "Lach niet" mompel ik tegen zijn shirt aan. Een glimlach kan ik niet onderdrukken. Hij begint nog harder te lachen. Zacht knijpt hij in mijn kont waardoor ik een rare beweging maak en bijna van hem af op de grond val. Hij kon nog net zijn arm om mijn middel plaatsen zodat ik niet viel. "Grappig Rein, erg grappig" zeg ik en ga recht zitten waardoor ik nu op zijn buik zit met mijn benen aan weerszijde. Zijn handen laat hij nog steeds om mijn kont rusten. Speels kijkt hij me aan. Ik rol met mijn ogen. Hij begint breed te grijzen. Ik leun naar voren en druk een korte kus op zijn lippen. "Niet zo eng grijnzen jonge man" zeg ik en ga weer recht op zitten. Hij pakt in een snelle beweging mijn schouders vast en trekt me naar zich toe. "En waarom dan niet?" Grijnst hij en wilt een kus op mijn lippen drukken maar ik duw mezelf naar boven waardoor hij er niet bij kan. "Weet je dat heel zeker?" Vraagt hij speels. Ik begin te knikken. Hij komt ook recht op zitten en slaat zijn ene arm om mijn schouders heen en zijn andere arm om mijn middel om me vervolgens zo dicht mogelijk tegen zich aan te trekken. Ik probeer mezelf van hem weg te duwen maar te vergeefs, hij is te sterk. Hij begint weer te grijzen. "En nu?" Vraagt hij terwijl hij grijzend zijn wenkbrauw op haalt. "Oké jij wint" zeg ik en druk mijn lippen tegen de zijne aan. Mijn handen laat ik in zijn nek rusten. Liefdevol bewegen onze lippen over elkaar heen. De deur wordt open gegooid waardoor we op schrikken. Nils staat in de deur opening. "Oh sorry, ik.." Mompelt hij. "Ik wilde alleen even kijken of alles goed ging met Rein maar zo te zien gaat het super" lacht Nils. Rein knikt. Ongemakkelijk probeer ik mezelf een houding te geven. "Ik ga maar weer..Doe het voorzichtig eh" zegt hij grijnzend en loopt het huisje weer uit. Ik rol met mijn ogen en kijk Rein aan. Hoofdschuddend kijkt hij naar Nils. "Ga toch naar Nora" roept hij Nils na. Nils draait zich om en zijn wangen kleuren rood waardoor Rein begint te lachen. Nils loopt snel weer door. Rein legt zijn handen onder mijn heupen en staat op. Terwijl hij me tilt loopt hij naar de deur en doet hem dicht. Hij loopt weer terug naar de bank en legt me neer om vervolgens boven me te komen hangen. "Waar waren we?" Grijnst hij en drukt zijn lippen weer op de mijne.

(Ik ben teruuuggggg, even een best wel lang hoofdstukje gewoon omdat het kan en ik had al lang niet geupdate. Ik heb ook best wel veel vooruit geschreven in de vakantie dusja ik heb weer een voorraad.

Er staat trouwens ook een nieuw boek online. 'My Brothers Bestfriend' neem even een kijkje. Oh en in mijn boek 'aankondigingen' komt binnenkort een pre-view dus zet dat boek maar even in je bibliotheek, thanks.

Vote & comment x)

So Close (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu