Hoofdstuk 14

216 15 4
                                    

"Blijf bij mij slapen alsjeblieft" zegt Rein met een pruillip als we uiteindelijk voor mijn huisje staan. "Ik wil wel maar dan is Claire alle-" ik word onderbroken door hard gelach achter ons. Ik kijk om en zie Claire en de blonde vriend van Rein.

"Oh hey Skylar" antwoord Claire vrolijk. "Yo" glimlach ik. "Trouwens Skylar dit is Daan. Daan Skylar Skylar Daan" zegt Claire. Daan steekt even zijn hand op. "Hey" antwoord ik en steek mijn hand ook op. "Hey Daan" lacht Rein. "Hey" antwoord Daan lachend terug. "Uh..Skylar kan ik je even alleen spreken?" Zegt Claire. Ik knik en we lopen ons huisje binnen. Ik kijk Claire vragend aan. "Naja, Daan vroeg of ik bij hem bleef slapen maar dan ben jij alleen en dat wil ik niet" mompelt ze. "Rein ook aan mij" lach ik. Haar gezicht klaart op. "Oh echt? Nou dan mag ik vast wel mee met Daan toch?" Glimlacht ze. Ik begin te lachen en knik. "Doe het voorzichtig eh" lach ik en loop naar de deur. "Skylar" roept ze uit waardoor ik nog harder begin te lachen. Ik loop naar buiten en loop naar Rein toe die naast Daan staat. Ik ga naast hem staan en hij slaat meteen een arm om me heen. Ik verstrengel mijn vingers met de zijne. "Wat viel er zo te lachen?" "Oh niks hoor" antwoord ik onschuldig. "Jaja" antwoord hij. "Waar is Claire?" Vraagt Daan. "Nog binnen, ik weet niet wat ze aan het doen is" antwoord ik. Als ik een deur hoor dichtvallen draai ik me op en zie Claire met twee rugzakken in haar hand staan. Ze draait de deur op slot en loopt naar ons toe. "Hier" zegt ze en overhandigd mij mijn rugzak. Ik kijk haar fronsend aan. "Je kleren" bevestigd ze. Ik begin te glimlachen. "Thanks" ze glimlacht terug. "Nou dan ga ik maar" mompelt ze een tikkeltje ongemakkelijk. "Ja wij gaan ook zo" antwoord ik. Claire loopt met Daan naar links en Rein en ik kijken ze even na. Ik wil mijn tas over mijn schouder gooien maar Rein pakt hem van me over en doet hem om. Hij knipoogt naar me en pakt mijn hand vast. We lopen naar rechts richting het huisje van Rein.

--

"Geef terug" roep ik terwijl ik mijn telefoon uit Rein zijn handen probeer te pakken. "Wat krijg ik ervoor terug?" Vraagt hij speels. Ik rol met mijn ogen. "Niks" antwoord ik en probeer nog een keer mijn telefoon te pakken die Rein in de lucht houd maar ik struikel en val tegen Rein aan. Hij valt naar achter op bed en ik beland boven op hem. "Ik wil toch echt wat krijgen want anders krijg je je telefoon niet terug" grijnst hij en legt mijn telefoon onder zijn rug en slaat zijn armen om mijn middel heen. Ik probeer met mijn hand onder zijn rug te komen om mijn telefoon te pakken maar hij spant zijn rug aan waardoor dat onmogelijk is. "Rein, geef terug" zeur ik en laat mijn hoofd op zijn borst rusten. "Wat krijg ik ervoor?" Vraagt hij opnieuw. Ik zucht. "Een kus" antwoord ik met een flauw lachje. Hij knikt goedkeurend en pakt mijn telefoon onder zijn rug vandaan. Ik wil mijn telefoon pakken maar hij strekt zijn arm. "Eerst een kus" glimlacht hij. Ik druk een korte kus op zijn lippen. Rein draait ons in een snelle beweging om waardoor ik nu onder lig. Rein laat zijn handen naast mijn hoofd rusten met in één van zijn handen mijn telefoon. "Dat was te kort" zegt hij. "Je zei niet hoelang de kus moest zijn" antwoord ik schouder ophalend en glimlach. "Je wilde je telefoon toch terug babe?" Zegt hij trekt zijn wenkbrauw op. Mijn hart begin te smelten als hij me 'babe' noemt. "Ja" zucht ik. "Krijg ik die kus dan nog?" Zegt hij en strijkt zacht met zijn lippen over de mijne. Ik huiver even maar herstel mezelf en krijg dan een grijns op mijn gezicht. Ik probeer in een snelle beweging mijn telefoon uit Rein zijn hand te pakken maar helaas. Rein klemt zijn hand om mijn telefoon. "Ik denk niet dat dat je gaat lukken prinses" glimlacht hij. Ik rol met mijn ogen. Rein kijkt me afwachtend aan. Uiteindelijk druk ik mijn lippen op de zijne en trek hem aan zijn kraag dichter tegen me aan. Hij glimlacht even en gaat dan weer mee in onze kus. Zijn tong likt over mijn onderlip en ik open mijn mond een stukje. Zijn tong schiet naar binnen en onze tongen draaien vrolijk rondjes om elkaar heen. Hij trekt terug en opent zijn ogen. Ik kijk hem aan en zijn ogen glinsteren. Hij glimlacht en ik laat mijn duim even over zijn lippen gaan. Hij begint breder te glimlachen en bijt daarna op zijn lip wat hem verschrikkelijk sexy maakt. Mijn telefoon trilt waardoor we allebei schrikken. Rein kijkt op mijn telefoon. "Bericht van Nora" leest hij voor. Ik wil mijn telefoon pakken maar Rein legt hem op het nachtkastje. Ik kijk hem smekend aan. Hij komt weer boven me hangen. "Dat komt later wel, even alleen jij en ik babe" zegt hij om vervolgens zijn lippen weer op de mijne te drukken.

"Het is warm" mompelt hij tegen mijn lippen aan. Hij duwt zichzelf rechtop waardoor hij op mijn middel komt te zitten. Hij trekt in één beweging zijn shirt uit wat er verschrikkelijk sexy uit ziet. Ik kan het niet laten en laat mijn ogen over zijn lichaam glijden. Damn wat is deze jongen mooi. Rein ziet het en grijnst. Ik voel hoe het bloed naar mijn wangen stroomt. Hij komt weer boven me hangen. "Waar waren we" grijnst hij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik ga er in mee en haal mijn handen door zijn haar. Zijn lippen verlaten mijn mond en laten er spoor van kusjes achter in mijn nek. Zijn hand gaat naar de onderkant van mijn shirt en hij schuift hem een stukje omhoog. Hij kijkt op. "Mag ik.." Vragend kijkt hij me aan. Ik twijfel even maar knik dan toch en ga een beetje rechtop zitten. Hij pakt de onderkant van mijn shirt en trekt hem over mijn hoofd heen om hem vervolgens naast bed te gooien. Hij laat zijn ogen snel over mijn lichaam glijden en komt weer boven me hangen. Hij kijkt me aan en glimlacht even. "Je bent mooi" fluistert hij en drukt een kus op mijn wang. Zijn lippen dwalen weer af naar mijn nek en gaan steeds verder naar beneden. Ik sluit mijn ogen en laat me over aan Rein. Hij laat een spoor van kusjes achter van mijn nek, langs mijn borsten tot aan de rand van mijn broek en weer terug. Hij eindigt bij mijn lippen en drukt er een kus op. Ik open mijn ogen en kijk hem aan. Hij glimlacht en wrijft met zijn duim zacht over mijn wang. "I love you" fluister ik. "I love you more" glimlacht hij. "Laten we gaan slapen" zegt hij en drukt een kus op mijn neus. Ik knik. Rein staat op en loopt naar zijn kast. Hij trekt zijn spijkerbroek uit en trekt een kort sportbroekje aan. "Rein" mompel ik. Hij kijkt op. "Mag ik je shirt?" Hij begint breed te glimlachen en gooit zijn shirt naar me toe. Ik trek hem aan en trek vervolgens mijn broek uit. Ik ga goed liggen en trek de deken over me heen. Rein komt naast me liggen en slaat zijn arm om mijn middel. Ik nestel me tegen hem aan. "Slaaplekker babe" fluistert hij en drukt een kus net achter mijn oor. Ik sluit mijn ogen en val in slaap met het ritme van Rein zijn hart op de achtergrond.

(Hoi ik twijfelde kapot erg over dit hoofdstuk omdat er echt veel detail in zit maarja idk ik heb t eindelijk maar zo gelaten.
Owja en nieuw persoon.

Daan Zwierink, 17 jaar.

But laat even in de comments achter of je t fijn vind met veel detail ja of nee?? Ik zelf vind t fijner lezen to be honest

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

But laat even in de comments achter of je t fijn vind met veel detail ja of nee?? Ik zelf vind t fijner lezen to be honest.

Vote en comment x)

So Close (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu