Hoofdstuk 21

181 12 3
                                    

In het huisje aangekomen loop ik meteen de badkamer in. "Ik ga even douchen ja? Ik heb geen zin om met chloor op mijn lichaam te slapen" zeg ik en zet alvast de kraan aan. "Samen douchen?" Rein komt ook de badkamer in lopen. Even kijk ik hem twijfelend aan. "Ik heb je toch al naakt gezien en zo besparen we water" lacht hij. Ik schud lachend mijn hoofd. Ik stap met mijn bikini nog aan de douche in. "Kom dan" zeg ik en ga alvast onder de douche staan. Hij glimlacht en stap ook de douche in. We trekken onze zwemkleding uit en gooien ze in de wasbak. Ik wil de shampoo pakken maar Rein is me voor. "Laat mij maar" Zegt hij en doet shampoo op zijn hand. Hij doet het in mijn haar en haalt daarna even zijn handen door zijn eigen haar. Nadat ik mijn haar heb uitgespoeld en mijn lichaam gewassen heb stap ik de douche uit. Ik sla een handdoek om mezelf heen en droog mezelf af. Als ik mijn ondergoed aan heb gedaan en een shirt van Rein over mijn hoofd heb getrokken kruip ik onder de warme dekens.
Rein komt ook na een eeuwigheid de badkamer uit en trekt ook zijn ondergoed aan. "Schuif eens op" zegt hij en ik doe wat hij zegt. De deken word omhoog getild en ik voel Rein zijn warme lichaam tegen het mijne aankruipen. Ik nestel me dichter tegen hem aan en niet veel later voel ik mijn ogen dicht vallen. Rein drukt zijn lippen tegen mijn voorhoofd aan en legt zijn hoofd boven het mijne op het kussen.

--

'Melk, eieren, brood, boter, hagelslag, ham..was mis ik nog?' Bedenk ik bij mezelf terwijl ik mijn winkelmandje check. Kaas. Owja. Ik loop richting de koelschappen. "Skylar" zegt iemand als ik een hand om mijn pols heen voel waardoor ik stop met lopen. Ik kijk om en zie Daan staan. "Hey Daan" groet ik hem en draai me helemaal om. Hij laat mijn pols los en glimlacht even naar me. "Je moet me helpen" doordringend kijkt hij me aan. "Met wat?" Vraag ik en kantel mijn hoofd terwijl ik omhoog naar zijn gezicht kijk. "M'n date met Claire" zegt hij nerveus. Een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Dit is zo lief. "Tuurlijk" Zijn gezicht klaart op. "Echt?" Vraag hij alsof hij het totaal niet verwacht had. Ik begin te knikken. "Kan je rond zes uur bij het strand zijn? Daar achter bij die grote rotsen" vraagt hij. Ik knik. "Is goed" glimlach ik. "Oké, tot vanavond" zegt hij en draait zich om en verdwijnt in een van de paden.

"Ben er weer" zeg ik en open de deur. Claire kijkt op van haar telefoon waar waarschijnlijk haar serie op afspeelt. Ik loop door naar de keuken en leg alle boodschappen op het aanrecht. "Raad eens" zegt Claire enthousiast en komt naar de keuken lopen. "Is er weer iemand vermoord in die serie van je?" Zeg ik terwijl ik een wenkbrauw optrek. Ze kijkt me even fronsend aan maar schud dan snel haar hoofd. "Ik had toch verteld dat Daan me mee uit eten heeft gevraagd? Ja. Nou we gaan dus eten bij een vet duur restaurant. En en en ik weet niet wat ik aan moet" ratelt mijn vriendin in een stuk door. Lachend schud ik mijn hoofd. "Kleren" zeg ik terwijl ik me richt op de boodschappen. Ze rolt met haar ogen en zucht. "Help me nou, ik moet over twee uur al op het strand zijn" zeurt ze door. Ik lach en loop achter haar aan naar onze kamer.

(1. Sorry, nee echt ik meen het sorry. Sorry dat het zo lang duurde. School mag mij niet en ja na een school dag ben ik laatste echt helemaal kapot. En als ik dan echt in een schrijf-mood ben (en echt dan kan ik zoveel hoofdstukken achter elkaar schrijven) dan is t alweer te laat en moet ik alweer gaan slapen omdat ik de dag erna 1e begin. Afgelopen weekenden heb ik t ook druk gehad enso dus uh ja. Het spijt me, ik probeer te schrijven echt maar ik heb niet altijd veel tijd. Ik ga voor jullie proberen sowieso 1 hoofdstuk per week online te zetten.

Oh en in mijn aankondigingen staat een pre-view van mn nieuwe boek die eraan komt. Neem snel een kijkje! :)

Kusjes)

So Close (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu