EPILOGAS

739 50 7
                                    

Melisandra ėjo link vežimėlio, kuriame sėdi jos gyvenimas, kuriame yra žmogus, kurį ji mylėjo labiau už savo gyvenimą.

- Zayn, - pasakė ji ir vaikinas atsisuko į ją, tačiau jis nerodė jokių emocijų. Mergina įteikė vaikinui į rankas karštos kavos puodelį ir pritūpė šalia. - Mes tai ištversim.

- Aš nenoriu toks būti, Melisandra. - pakėlęs balso toną pasakė Zayn, todėl Melisandra krūptelėjo. - Aš net negyvenu!

- Zayn, viskas bus gerai, - sušnabždėjo Melisandra ir bandė paliesti Zayn ranką, tačiau jis ją patraukė.

- Aš nekenčiu savęs! - sušuko Zayn ir metęs puodelį ant grindų, pasistūmėjęs rankomis į ratus, nuvažiavo truputį nuo Melisandros. Mergina nuleido galvą ir pravirko, tačiau ji bandė tai nuslėpti, nes ji norėjo būti stipri. Melisandros akys nukrypo į jos jau išsikišusį pilvuką. Ji prilietė jį ranka ir dar labiau pravirko.

Šis vaisius jai visada primins apie praeitį, apie skausmą, nors ir dabar ji jį jaučia. Tačiau ji su Zayn, juk to pakanka, ar ne?

Melisandra pakėlė akis į Zayn vežimėlio atlošą. Jis buvo nuo jos nusisukęs, kas dar labiau liūdino Melisandrą. Mergina galvojo, kad Zayn jos nekenčia dėl jos nėštumo, tačiau Zayn galvoje dėjosi kitokios mintys...

Vaikinas manė, jog jis yra našta Melisandrai. Kam reikalingas vyras invalidas, kuris nieko nesugeba? Jis norėjo, kad Melisandra susirastų kitą ir kad gyventų laimingai, kad pamirštų jį. Zayn manė, jog jis nebegyvena, o tiesiog egzistuoja, kas dar labiau jį uždarė savyje...


Autorės žodžiai


Meilė, ar žinote kas tai yra?

Daugelis sakytų, jog tai džiaugsmas, šiluma, tačiau jie turbūt nėra patyrę tikrosios meilės. Tačiau tik Zayn su Melisandra žinojo, kas ji yra. 

Meilė - tai jausmas, kuris skaudina ir suteikia tiek skausmo, jog tik stipriausieji gali jį pakelti.



Labai dėkui visiems skaičiusiems! Jūs nuostabūs! Aš Jus labai labai labai labai labai labai labai MYLIUUU

Žinau, kad epilogas yra pieviškas, tačiau ši istorija ir turėjo taip baigtis ( pagal pavadinimą ;) )

"It Hurts" yra labiausiai mano pasisekusi istoriją ( pagal skaitytojų skaičių ). Siūlau Jums paskaityti ir kitus mano kūrinius, kuriems dabar skirsiu daugiausiai dėmesio, nes laabaaaiii apleidau kitas istorijas.

Dar kartą dėkoju!

Myliu Jussss!!


Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 23, 2015 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

It Hurts ( Zayn Malik )Onde histórias criam vida. Descubra agora