Free

3.1K 275 205
                                    

Yazar: toosmarttotalktogod

~

Suga'ya verdiği kitabın Suga tarafından sevilip sevilmeyeceğini merak ediyordu Kim Taehyung. Suga'nın yüzünde ufak bir gülümseme oluşmuştu, bu yüzden sordu, "Ne oldu?"

"Bu... Bugün aradığım bir kitaptı," dedi Suga gülümseyerek. "Onun için buradaydım, kitapçıya uğradım."

"Oh, gerçekten mi?" Taehyung şaşkınlıkla çocuğa baktı. "Bu güzel."

"İnan, öyle." Suga kitabın ilk sayfasını açarken ekledi, "Diğerleri de sende var mı?"

"Ah, hayır..." Umutsuzca mırıldandı Taehyung. "Bildiğim kadarıyla seri yedi kitap, ama... Bende sadece bu var."

"İlki?" diye merakla sordu Suga. "Bende var, fakat... Sende olduğu gibi, bende de ufak tefek kurallar var... Kitapları evden dışarı çıkarmam hoş olmayabilir."

"B-bir gün evine gelirsem, okumama izin verirsin o halde?" Sakince gülümsedi Taehyung.

"Elbette," dedi Suga. "Gelirsen."

"Ş-şey... Annem senin için bir şeyler hazırlıyor olmalı, ıhm... O hazırlayasıya kadar seni yalnız bırakayım." Yüzüne yeniden ifadesizlik çökerken ayağa kalktı Taehyung.

Dışarı çıktıktan sonra derin bir nefes aldı. Suga'nın sevdiği kitabı arıyor oluşu hoşuna gitmişti.

~

Yaklaşık bir saat sonra, Suga uykusunu almış bir şekilde odadan dışarı çıkmıştı.

"Hey, ne oldu?" Annesi şüpheyle konuştu.

Suga, Yoora'ya baktı ve, "Babam merak ediyor olmalı," dedi sakince gülümseyerek. "Gitsem iyi olacak... Eh... Her şey için teşekkür ederim. Gerçekten."

Taehyung şaşkınlıkla Suga'ya baktı, biraz daha kalacağını düşünüyordu aslında. "Peki ya kitap?"

"Bitirdim." Suga gülümseyerek Taehyung'a baktı. "Odada başucuma bıraktım, umarım sorun olmaz?"

"O-oh... Hayır." Taehyung sakince gülümsedi. Aslında, biraz olurdu, ama aldırmıyordu. "Seni geçirmemi ister misin?"

"Elbette geçireceğiz, TaeTae." Annesi araya girdi ve onlara doğru yürüdü. Ardından üçü beraber kapıya ilerlemişti.

"O serserilerin bir daha sana bulaşmayacağına eminsin, değil mi, Suga?" Taehyung'un annesi gülümseyerek sormuştu. Fakat yüzünde az da olsa tedirginlik vardı.

"Ah... Evet, sayılır..." diye mırıldandı Suga elini ensesine yerleştirip.

Bu sırada, Shin koşarak içeriden gelmiş, kapıdaki üç büyüğüne bakıyordu. "G-gidiyor musun?" Bunu sorarken yüzünü Suga'ya çevirmişti.

"Evet, gitmeliyim." Suga çocuğa sakin bakışlarını sundu. "Ama eminim bir daha görüşeceğizdir."

Shin gülümsedi, o kadar da küçük sayılmazdı, bu yüzden çocuk muamelesine ihtiyacı yoktu. Ama aldırmıyordu. "Güzel."

"Hadi şimdi benimle gel de onlar rahatça konuşsun," dedi ve oğlunun kolunu tutup, içeri doğru sürüklemeye başladı Yoora. Gitmeden önce, kapıdaki çocuğa dönüp, "Senin için dua edeceğim!" diyerek, eliyle ufak bir 'Fighting' işareti yapmıştı.

Suga, Taehyung'un annesinin yaptığı bu hareketle istemsizce kıkırdadı, birkaç dakika sonraysa, sakin bir şekilde Taehyung ile bakışmaya başlamışlardı. "Tekrardan teşekkür ederim... Özellikle de kitap için."

Little Butterfly ཿ TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin