ferbis

1.7K 166 133
                                    

SORU: Aranızda RP yapan var mı? Varsa mesaj falan atsın hele.~

•Geçmiş•

"Jimin-hyung! Noonanın son mesajını gördün mü?" diye hyungunun yanına koşturdu Jungkook. Henüz dokuz yaşında olmasına rağmen oldukça zekiydi ve kendine bakabilecek kadar ergindi. Ya da en azından, öyle davranıyordu.

Mutfakta kendince yemek hazırlayan Jimin gelen seslerle beraber ufaklığa döndü. Aslında aralarında pek bir yaş yoktu, yine de Jimin ona hyungluk taslamaktan oldukça hoşlanıyordu. "Ne diyor?"

"Buraya geleceklermiş!" Jungkook korkuyla konuştuğunda Jimin'in gözleri büyüdü. Dehşete kapılmışçasına etrafına bakındıktan sonra hızla yemeğin altını kapattı ve Jungkook'un elinden telefonu aldı.

"Şimdi, beni iyi dinle, Jungkook," dedi en ciddi ses tonuyla. Normalde neşeli biri olsa da ciddileştiğinde Jungkook ondan çok korkardı. "Senden yukarıya çıkıp paraların, değerli eşyaların hepsini dolabımdaki siyah çantaya doldurmanı istiyorum. Tamam mı?"

"Ama- bir yere mi gideceğiz?"

"Jungkook! Dediğimi yap. Bu bir acil durum, tamam mı? Kırmızı alarm!" Jimin'in son dediğiyle, Jungkook onu direkt onaylamıştı. Yetimhanedeyken ikisi kendi aralarında renklerle kod geliştirmişlerdi. Kırmızı alarm da, klasik olarak, en kötü durumu belirtiyordu ve kırmızı alarm durumunda emirleri Jimin verirdi.

Jungkook koşa koşa odalarına gittiğinde Jimin telefona sarıldı. Noonayı aramaktansa, Chanyeol'ü aramayı tercih etti. "Chanyeol? Onlar-"

"Olanlardan haberim var," dedi diğer hattaki ses. Chanyeol, noona ile aynı evde kaldığından, olayları bilmesi şaşırtıcı değildi. "Noona derhal buraya gelmenizi istedi. Diğerleri de geliyor, değil mi?"

"Nasıl geleceğiz ki!? Jungkook ile evde yalnızız!" diye sertçe bağırdı Jimin. Gerçekten korkmuştu.

"Na-nasıl? Jin hyung nerede? Ya da Yifan? Orada değiller mi?" Chanyeol şaşırdığını belirterek sorduğunda aynı zamanda başka işlerle de uğraşıyor gibiydi. Kısacası, o da gergindi.

"Hayır, hayır, değiller! Noona onlara bir görev listesi vermişti. İki gündür yoklar!"

Diğer hattaki çocuk bir süre duraksadı. Sonra da, diğer hatta birkaç insanın konuşması duyuldu. Jimin yanlış anlamadıysa, Chanyeol, Noona ile konuşuyordu. Konuşmalar kesilince Chanyeol yine Jimin'e döndü, "Tamam, iyi dinle, Aecha sizi almaya gelecek, tamam mı? Acele etseniz iyi olur. O da edecek."

~

Neyse ki, çocukların ikisi de güvenli bir şekilde Noona'nın evine ulaşabilmişti. Fakat Noona ve evindekiler, beklediklerinden de tedirgin haldeydiler. Jungkook eve girdiğinde bilgisayar başındaki ekibi görerek hızla konuşmuştu. "Neler oluyor Noona?"

Jimin, Jungkook'un merakından normalde nefret ederdi. Ama şu an o da öğrenmek istiyordu. Bu yüzden noonanın cevabını dinledi.

"Merak edilecek bir şey yok..." diye mırıldandı Noona. "Sadece durumlar beklediğimizden farklı gidiyor. Size bahsettiğim şu kötü adamı hatırlıyor musunuz?" İki çocuk da başıyla onu onayladı. İkisi de kötü adamı biliyordu. Kötü adam, çetenin lideriydi. Büyük burunlu, hafif esmer tenli, pis sakallı ve koreli olmayan bir adamdı. Çocuklar defalarca kez onun fotoğrafını görmüşlerdi. Onun yaptıklarını da kısmen bildiklerinden ondan nefret ediyorlardı. "İşte o adam, bir kadını kendine hedef seçmiş ve... O kadına kötü şeyler yapacak."

Little Butterfly ཿ TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin