Sorglos-Past

1.6K 76 60
                                    


(Bölüm boyu yakın geçmiş anlatılacaktır.)

•••

Jimin önündeki bilgisayara dikkatle bakarken Yoongi ise odada volta atıp duruyordu. Sadece birkaç gün önce annesinin hala hayatta olabileceğini öğrenmişti. Ve beyninde tonla soru geziyordu.

"Hepsi burada," diye açıkladı ve hastane raporlarının hepsini Yoongi'nin gözüne sundu. "Üzgünüm, dostum," dedi. "Annenin ölmeden önceki altı ay boyunca tüm hafızası kayıpmış. Ve eğer hafızası yerinde değilse de..."

"... o adamların annemden isteyebileceği hiçbir şey yoktu. Ve onu öldürmemeleri için de hiçbir sebep..."

Ve o anda Min Yoongi, annesinin kesinlikle öldüğünü anlamıştı. Adamların yaptığı her şeyin birer şantajdan ibaret olduğu artık barizdi.

•••

Bayan Hwang, Min Yoongi'yi yaklaşık bir haftadır sürekli odasına çağırıyordu. Ve Yoongi nihayetinde gitmeyi kabul ederek odasının kapısına erişmişti.

İçeri girdiğinde ise beklediğinden çok daha farklı bir manzara vardı. Bayan Hwang'ın masası Noora Hwang'ın dosyalarıyla doluydu ve ancak o zaman bir şeyler aklına dank etmişti.

Bayan -yani Aecha- Hwang ile yaptıkları konuşmaların ardından durum daha da kesinlik kazanmıştı: Noora Hwang, Aecha Hwang'ın ablasıydı.

Ve o cinayet günü orada Jungkook yoktu. Aslında Jungkook, hiçbir zaman o cinayete şahitlik yapmamıştı. Fakat cinayeti saptırabilmek adına yalancı şahitlik yapmıştı.

Bu da yıllar öncesinde geçen, acı dolu bir hikayeye dayanıyordu:

NALS, gözbebekleri gibi sakladığı belgeleri bodrum katında tutardı ve şüphelenmedikleri tek kişiler yetimhanelerinde kalan çocuklardı. Jungkook, duygusal olarak yoğun bir dönem geçiriyordu. Diğer tüm çocuklar eğlenirken Jungkook'un tek düşünebildiği annesi gibi gördüğü Seulgi Noona'ydı. O düşmanların elindeydi. Ve herkes çoktan ondan vazgeçmişti.

Ama Jungkook pes etmeye razı değildi. Sırf bu yüzden çabaladı. O küçücük yaşta kötü ve korkunç çeteleri araştırdı. Edindiği sonuç ise onun için büyük bir zaferdi: Çünkü karşı örgütteki bir adam ile konuşmuştu. Eğer istediği bir belgeyi getirirse karşılığında Seulgi Noona serbest bırakılacaktı. Ve işte Jungkook buna olan inancıyla kabul etti. Onlara istedikleri belgeleri verdikten sonra ise karşılaştığı tek şey, gözü önünde annesi gibi gördüğü kadının öldürülüşüydü — oysaki, Jungkook'un verdiği belgeler gerçek bile değildi. Tabii adamlar bunu çok geç öğrenmişti. Kim bir çocuğun onları kandıracağına inanırdı ki?

•••

Jungkook, hayatı boyunca büyük bir baskı taşımıştı. Seulgi Noona onun yüzünden mi ölmüştü? Eğer o işe hiç bulaşmasaydı, belki de yaşayacaktı. Ve Doktor Kim denilen o şeytan herif Jungkook'u bu sayede kullanmaya başladı.

Elindeki koz sayesinde Jungkook'u istediğince kontrol edebiliyordu. Jungkook'u yaptıklarını NALS'e söylemekle tehdit ediyorlardı. Bu şekilde Jungkook NALS içinde ajanlık yapmaya devam ediyordu.

•••

Aecha Hwang, ablasının desteğiyle NALS'e katılmıştı. Görünürde basit bir yardım vakfı olan bu yer, gerçeğinde çok daha derin işlere bulaşmış bir araştırma birliğiydi. Onlar istenilen çocukları tehlikeden koruyorlardı.

O örgüte katıldıktan yaklaşık üç buçuk yıl sonra (tamamen adapte olmuşken) aniden ablası öldürüldü. Aecha durumu iyice araştırdığında ablasının Min Seulgi ile zamanında bir tatile çıktığını ve aralarında arkadaşlıktan öte bir ilişki olduğunu öğrenmişti. Anlaşılan bunu diğer taraf da biliyordu ki, belgelerin yerini Noora'nın da bilebileceğini düşünmüşlerdi. Fakat işler umdukları gibi gitmemişti. Noora belgelerin yerini bilmediği halde fazla şey görmüştü. Ve bu yüzden de onu ortadan kaldırmak zorunda kalmışlardı.

Fakat Aecha'nın ablasına yapılanları görmezden gelmeye niyeti yoktu.

•••

Aecha durumu araştırırken Doktor Kim'i nasıl altedebileceği konusunda bir sürü teori geliştirdi. Onu kendine çekmesi neredeyse imkansızdı. Aklına gelen tek koz... Min Seulgi'nin ailesi olmuştu. Neredeyse tüm kayıtlardan silinmiş bu ufak ailenin yaşadığı yere gitmiş, Seulgi'nin tek çocuğunun okuduğu okulda öğretmenliğe başlamıştı. Hatta çocuğa, Yoongi'ye, zaman zaman gereğinden çok ilgi bile göstermişti.

Bu şekilde bir gün, Doktor Kim ile Min Yoongi karşılığında bir anlaşma yapma kararı almışlardı. Fakat Aecha, Yoongi'yi nasıl çekeceğini bilmiyordu. Ama sonradan çocuğun istemeden de olsa olaylara çekildiğini öğrenmişti. İşi fazlasıyla basitti artık: Tek yapması gereken Yoongi'nin ilgisini çekecek bir şüphe yaratmaktı.

Seulgi'nin yaşadığına olan inancı Yoongi'yi araştırmaya sürüklemişti. Ve Yoongi Aecha'nın da "karşı taraftan" olduğunu kötü bir gecede öğrenmişti. Fakat Aecha ona ve Jimin'e gerçek planı anlattıktan sonra işler değişmişti. Bu sayede Doktor Kim'e direkt olarak suikast kurulabilecekti.

•••

Taehyung'un Baekhyun'dan aldığı zarfta iki tane mektup bulunuyordu. Biri Taehyung'a idi, "bu bir veda değil," ile başlayan. Mektubun içerisinde Yoongi annesini aramak üzere gideceğini fakat babasının onu kesinlikle takip etmemesini istediğini söylemişti. (Bu yüzden babası için ikinci mektubu da zarfa koymuştu.) Ayrıca mektupta Jungkook'tan şüphelendiğini net bir biçimde dile getiriyordu ve Taehyung'dan Jungkook'a giderek durumu tartışmasını dilemişti. Ve Taehyung da dediğini yaptığında Jungkook, onu Yoongi'nin peşinden gitmeye ikna etmeye çalışmıştı.

Yoongi bir telefonla Taehyung'a ulaştığında Taehyung ona Jungkook'un dediklerini anlattı. Yoongi Taehyung'un peşinden gelmesini ilk seferde onaylamadı. Jungkook'u başka bir şekilde de tuzağa düşürebilirdi — Taehyung'u riske atamazdı.

Ama Taehyung bunun sahip olunan tek şans olduğunu söyleyerek gelmek konusunda diretti. Ve Yoongi de her daim geri planda kalması şartıyla kabul etti.

Taehyung, Baekhyun ve Jungkook üçlüsü Yoongi'nin peşine takıldığında Yoongi Hwang Aecha ile beraberdi. Jungkook, Hwang Aecha'nın favori öğrencilerinden biri olmasına rağmen onu tanıyamadığını söylemişti – ki bu da birçok şeyi gizlediğini belirtiyordu çünkü çocuklar Aecha'nın da sahte de olsa karşı örgüte ajanlık yaptığını biliyordu.

Tren istasyonunda Yoongi ve Taehyung sessizce (sadece göz temasıyla) anlaşarak lavaboya gitmişti. Jungkook'un da onları takip ettiği bilgisini Aecha'dan -mesaj aracılığıyla- alan Yoongi, gözüyle bunu kısmen Taehyung'a anlatmıştı. Ve Jungkook'un onları kapıda dinlediği bilincinde olarak kendi aralarında sahte bir "tartışma" yaşamışlardı. Böylece Jungkook'a net adresi vereceklerdi ve gidip gitmediğinden emin olabileceklerdi. Ki o adreste olacak kişi de Aecha olacaktı.

•••

Öhöm, evet. Böyle bir açıklama bölümüydü. ;-; Anlayacağınız üzere, bundan sonraki bölüm final!~ Amaaa, ne zaman gelir inanın ben de bilmiyorum. Şimdi pazartesi itibariyle sınav haftam. ;D Yarın yazdım yazdım, yazamadım yazamadım yani. Pazar zaten 29 Ekim — ha o gün bölüm atamayacağımdan şimdiden herkesin 29 Ekim'ini kutlarım! Törenlerinizi aksatmayın, gidin, yaşayacağınız o gurura değer, güvenin bana.

Ve bi' de "sonne~" bölümündeki smutu güncelleyeceğim finalden önce. :| Finalden sonra ise tahminen OVA gibi bir şey olacak.~

Ya bir de ben Jungkook'a kitabı verdirtmeyi unuttum mu hatırlamıyorum Şafak Yıldızı'nın Yolculuğunu Taehyung'a vermiş olması gerek nys bakarım şmd. Size neden şeyaptım bilmorum.

Little Butterfly ཿ TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin