Birçoğunuzun unuttuğunu varsayarak bir özet bölümü hazırlama kararı aldım! Kendim de unuttuğum için en baştan şöyle bir göz gezdirdim ama tam hatırlamadığım yerler olabilir. Yeni okuyanlar hataları düzeltsin! (Tabii isteyenler geçebilir de!)
Ayrıca: Aslında bundan önce bir smut bölümü atmıştım ama pek hoşlanmadığımdan sildim. Bölümü şimdi tekrardan attım.
•••
Olayların hepsi baş karakterlerimizden Kim Taehyung'un yeni bir şehir ve okula başlamasıyla başlar. Okul birincisi Min Yoongi ile aynı skoru alır, birinciliği paylaşırlar. İkisi de çok çalışkan sanılmaktadır ama aslında ikisi de değildir.
Min Yoongi serseri giyinimli, yeşil saçlı, siyah takılar takan rahat bir çocuktur.
Kim Taehyung ise titiz, insanlara dokunmak konusunda problem yaşayan tuhaf bir çocuktur.
İkisi bir cinayete şahit olur ve böylece ortak noktaları oluşur.
Cinayeti işleyen şahıslar tarafından takip edilip birkaç defa tehdit edilirler. Tehditleri dikkate almasalar da işler büyür ve Taehyung'un evini yakarlar. Taehyung annesini bu yangında kaybeder. Kardeşi Shin ile Yoongi'nin babası tarafından şans eseri evlatlık alınırlar.
Yoongi ve Taehyung katillerin peşini bırakmayı reddeder. İşin gizemini sırf Taehyung annesi için kovalamaya devam ederler.
Bu sırada ek karakterler:
Bay Min: Yoongi'nin babası. Şu yılanlı psikopat.
Bayan Min: Yoongi'nin "ölü" annesi. Şu Jimin ve örgütün yaşadığına inandığı. Ve adaya gittiği fln.
Jungkook: Velet gibi görünse de havalı bir şey.
Jimin: Jungkook ile havalı havalı takılıyorlar.
Chanyeol: Eski örgüt üyesi.
Baekhyun: Chanyeol'un sevgilisi.Şu ölen kadın, öğretmen var ama isimlerini hep Noora Soora Sura türü saçma şeyler koyduğumdan unuttum öf hatırlayan yazsın bir :(
Şu örgütler neydi? diyenlere:
Şimdi bir örgüt var ne idüğü(?) belirsiz. Değişikler bi'. Haklarında tek bildiğimiz cinayet falan işledikleri. Coollar yani.
Bir de bunlara karşı olanlar var - ki üyeleri içerisinde Jimin ve Jungkook da var.
Bir de Narnia kitapları var, ordan burdan çıkıyorlar.
Neyse bunlar adaya gitti bir ara, adada silahlı bir saldırı oldu. Saldırıda çocuklar 5 kişinin olduğunu gördü, ateş edilen de Sura diye bir kadındı ama sonrasında polis kayıtlarına orada 4 kişi varmış ve ölen de saldıran adammış diye geçti. Çocuklar hala nasıl oldu bilmiyor.
Yoongi annesinin eskiden örgüt karşıtı örgüte (isim mi bulsam) üye olduğunu Jimin'den öğrendi. Ve annesini bir yılan öldürmemiş, kötü çetenin lideri öldürmüş ki öldüğü kesin değil yaşadığına inanılıyor.
Ve seviştiler.
Tşkler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Butterfly ཿ TaeGi
FanfictionMin Yoongi, serseri kişiliği ile asla ama asla okulunun zekisi olduğu tahmin edilemeyecek birisi. Derslerine önem vermediği, hatta ilgilenmediği halde, ismi daima en tepelerde. İnsanlar, sürekli olarak gizlice çalıştığını düşünse de, onun tek istedi...