Y/N: Herkese merhaba arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz! Ben manyak şişko. Nassınız bakalım?Ayrıcaaa, 800 yorum oldu! VİUUV! Yeni hedefim, 5K okunma, 500 oy, 900 yorum.
HELEENAKOK MUTLU.
~
"Vay canına, pasta beklediğimden de iyi, çocuklar," Bay Min hayranlıkla eserine baktı. Taehyung ve Shin ile beraber yaptıkları pasta, o kadar etkileyici görünüyordu ki, bunu oğlunun doğum gününde kullanmaktansa satmayı dahi düşünüyordu şu an. "Üstüne bir şey yazmayalım, Yoongi sinirlenebilir."
Taehyung güldü ve içinden, kesinlikle sinirlenir, diye geçirdi. Yoongi'nin doğum günü pastasının üstünde MUTLU YILLAR SUGA ^^ türü bir şey yazdığını hayal edemiyordu.
Doğum gününü ufak bir kafede kutlayacaklardı. Kafeyi abartılı olmayacak şekilde süslemişlerdi. Hatta, Jungkook bile yardıma gelmişti. Taehyung, Jungkook'a karşı her şey normalmiş gibi davranıyordu ve Jungkook da Taehyung'a karşı aynısını yapıyordu. Oysaki, ikisi de diğerinin ne işler çevirdiğini çok iyi biliyordu.
Hazırlıklara J-Hope (yani Hoseok) ve Taehyung'un yeni tanıştığı biri daha gelmişti. Üst sınıflardan, Jin hyung. Jungkook ile oldukça yakın görünüyordu bu çocuk. Shin de yardım için arkadaşı Takuya'yı getirmişti. Son olarak da, Suzy vardı.
Taehyung, Suzy'nin neden burada olduğunu bilmiyordu ama Yoongi ile yakın olduklarını anlamıştı. Hatta, Taehyung istemsizce sevgili olabileceklerini bile düşünmüştü ama eğer böyle bir durum olsaydı, bunu fark edeceğine emindi.
"Saat yediye geliyor," dedi Jungkook. "Toplanın!" Bir masanın üstüne çıkmıştı ve bir aptala benziyordu. Taehyung göz devirmeden edemedi. Yine de onun yanına giderek söyleyeceklerini beklemeye başladı. "Son bir saat kaldı, diğerleri de gelecektir. Şimdi, planı anlatıyorumm, şu köşedeki masaya herkes hediyelerini bırakır. Yoongi gelir, SÜRPRİZ diye bağırırız, herkesle selamlaşır -umarım huysuzluk çıkarmaz-, pasta keseriz -huysuzluk çıkarsa bile pastayı kesince gider herhalde-, sonra da hediyelerini açar!"
"Heeey!" Hoseok ve Suzy neşeyle bağırınca Jungkook gururla gülümsedi.
Taehyung da göz devirdi.
Sonraki bir saat boyunca, kafe yavaş yavaş dolmuştu. Taehyung Baekhyun'u davet etmişti ve o bile gelmişti. Üstelik, Chanyeol ile beraber gelmişlerdi. Taehyung, Baekhyun'un sağlık durumunu kontrol etme gereği duyduğundan onunla bol bol konuşmuştu ve iyi olduğuna emin olmuştu.
Saat sekize yaklaştığında, hediye masası diye adlandırılan masada bir sürü hediye duruyordu. Fakat Taehyung, kendininkini oraya bırakmama kararı almıştı. Bizzat Yoongi'ye vermek istiyordu.
Saat sekizde, Yoongi geldiğinde, aniden "SÜRPRİZ!" diye bağıran kalabalıktan sonra Yoongi'nin aldığı yüz ifadesi görülmeye değerdi. Taehyung, Yoongi'nin kafeyi terk edip intihar edeceğini falan sanmıştı. Öyle bir göz devirmişti ki.
Yine de sonrasında müzik başladığında, Yoongi'nin yalnız olmadığını görmüştü Taehyung. Yanında Jimin vardı ve yoğun -stres dolu- bir konuşmada gibiydiler.
Taehyung adımlarını doğruca Yoongi'nin yanına ilerletti ve belirli bir mesafede ona uzak durup fark edilmeyi bekledi. Fakat Yoongi ve Jimin her ne konuşuyorlarsa o kadar dalmışlardı ki, Taehyung bir türlü fark edilemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Butterfly ཿ TaeGi
FanfictionMin Yoongi, serseri kişiliği ile asla ama asla okulunun zekisi olduğu tahmin edilemeyecek birisi. Derslerine önem vermediği, hatta ilgilenmediği halde, ismi daima en tepelerde. İnsanlar, sürekli olarak gizlice çalıştığını düşünse de, onun tek istedi...