Yazar: Moahael (isim yine değişçek gençler xd)
Sa
As
O taegiyi öpüştür
ÖpüştürmücemArkadaşlar, bölüm bir miktar sıkıcı oldu. Üstelik de geç geldi, biliyorum. Ama açıklayıcı bir bölüm ve artık Taehyung ve Yoongi arasında geçecek şeylere yaklaşıyoruz gibi. Gecikme sebebi de, benim liseye başlayışım. VE BURANIN DÜNYANIN EN İĞRENÇ YERİ OLDUĞUNU FARK EDİŞİM. BENİ YİNE ORTAOKULA GÖNDERİN LEN MQ.
Nys bros, iyi okumalar fln fln.
Medya: Tab2 Bloodlu sweatli tearslış şarkı bb.
~
"Öpüştüğümüzün farkındasın, değil mi?" diye sordu Yoongi. Eve döndükten sonra saf hali tamamen yok olmuş, adeta piçin tekine dönmüştü. Şu anda da adice sırıtıyordu. "Üstelik, beni öpen de sendin."
"Sus artık," dedi Taehyung. Bunca yıldır hiç yapmadığı bir şeyi yapıyordu. Ders çalışıyordu. "Ders çalışıyorum."
"Ne oldu? Notların mı düştü?" Yoongi hafifçe sırıtarak, Taehyung'un kitaplarını yerleştirdiği masaya ayaklarını uzatıverdi. "Tüh."
"Düşmedi," dedi Taehyung. "Ama düşecek. Sınav haftası geliyor."
"Zeki çocuk korkuyor mu?" Yoongi bedenini öne eğerek çalıştıklarına baktı.
"Kes sesini artık! Korktuğum falan yok!"
"E bu ne be?" dedi Yoongi, Taehyung'un önündeki kağıdı görünce. "Kağıdı mı karalıyorsun?"
Taehyung fark edildiğini anladığı anda defteri hızla Yoongi'nin göremeyeceği şekilde göğsüne yapıştırdı. "Aish!"
Yoongi Taehyung'un kızarmış yanaklarını görünce bir kahkahayı bastı. "Ahah! Öpücüğü mü unutamadın?"
"Yoongi!" Taehyung, hızla defteri Yoongi'nin başına geçirdi. "Sinirlerimi bozuyorsun."
"Benim için sakinliğini kaybediyorsun."
"SAKİNİM BEN!"
"Cık cık..."
~
Akşama doğru, Bay Min bir aile yemeği olacağından bahsetmişti. Min ailesinden birkaç kişi onların evine gelecekti ve yemek yiyeceklerdi. Bay Min, Taehyung ve Shin'i de aileden saydığını, durmaları gerektiğini söylemişti. Shin mutluca kabul etse de, Taehyung bunu kabul edemedi. Aynen şöyle dedi, hatta:
"Kusura bakmayın, biz sadece burada konaklıyoruz. Kağıt üzerinde sizin çocuklarınız olarak görünebiliriz lakin... Anlarsınız, işin aslı bu değil."
Bu sözleri Yoongi'yi kırmıştı aslında. Ama Taehyung'un da amacı buydu. Yoongi'ye hala sinirliydi. Eğer o kıza karşı öyle davranmasaydı, öpüşecekleri bir an da yaşanmazdı.
Bu olanların üstüne Taehyung, Shin'i kaptığı gibi çıkmaya çalışmıştı. Ama Shin, bir veledin tekiydi. Asi bir velet, hem de. Bu yüzdendir ki, Shin bir şekilde yemeğe kalmayı başarmıştı.
Taehyung, yanına yeterince para alarak bir oyun merkezine gitmişti. Amacı, buradaki tüm oyunları oynamaktı. Gecesini burada geçirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Butterfly ཿ TaeGi
FanfictionMin Yoongi, serseri kişiliği ile asla ama asla okulunun zekisi olduğu tahmin edilemeyecek birisi. Derslerine önem vermediği, hatta ilgilenmediği halde, ismi daima en tepelerde. İnsanlar, sürekli olarak gizlice çalıştığını düşünse de, onun tek istedi...