when the sun goes down

3.6K 339 215
                                    


Genç, Seoul'un karanlık sokağında ilerliyordu, takip edilmek istemediği anlaşılıyordu, arkasına attığı kaçamak bakışlardan.

Soğuk rüzgar yüzünden dağılan yeni boyattığı saçlarını düzelterek adımlarını hızlandırdı, karlı zeminde.

2016 Aralık ayının sonlarıydı, Noel'e yalnızca bir hafta kalmıştı. Etrafta süslenmiş çam ağaçları ve Noel Baba heykelleri doluydu.

İlerlediği sokakta uzaktan Noel için prova yapan bir koronun sesi duyuluyordu. Aynı şekilde uzaktan duyulan araba sesleri ve arada çıkan kedilerin miyavlamaları dışında hiçbir ses yoktu.

Taeyong, adımlarını daha da hızlandırdı.

Nefes alışverişi düzensizleşirken karanlık sokakta etrafına korku ile baktı.

Dışarıdan gören biri, onun korktuğunu ve takip edildiğini düşünürdü.

Ah, elbette korkuyordu, ve takip edildiğinden emindi.

Çöp varilini deviren kediyle yerinden sıçradı genç. Siyah, son derece pis ve zayıflıktan kemikleri belli olan kedi kuyruğunu sallayarak ona kendini beğenmiş bir bakış attığında, genç derin bir nefes aldı.

Lanet olsun Taeyong, dedi sinirle. Sadece bir kedi.

Kaldığı yerden yürümeye devam etmek istese de arkasından farklı bir ses duyuldu.

Adım sesleriydi. Ona doğru hızla yaklaşan adım sesleriydi bunlar.

Genç birkaç saniye durdu ardından korkuyla arkasını döndü.

Karşısında, küçük bir kız çocuğu göreceğini tahmin etmemişti.

Derin bir nefes aldı genç, ardından küçük kızın boyuna inmek için yere çömelerek hafifçe gülümsedi. Beyaz elbiseli küçük kız elinde tuttuğu oyuncağı sıkarak ona baktı.

"Sen nereden çıktın böyle?" dedi küçük kızın siyah saçlarını karıştırıp hafifçe gülümserken. "Kayıp mı oldun?"

Küçük kız ona hiçbir şey demeden siyah gözlerini dikerek baktığında ne olduğunu anlamamıştı.

"Geyik geldiğinde," dedi küçük kız elindeki oyuncağı sıkarak. Genç çocuk, o ana kadar kızın oyuncağına pek dikkat etmemişti. Fakat ettiğinde, kaşları hafifçe çatıldı. İğrençti. Geyik şeklindeydi, içi oyulmuş, gözleri çıkartılmıştı, bir bacağı kopmak üzereydi ve üzeri iğrenç, kırmızı bir sıvıyla kaplıydı. Dehşet içinde küçük kıza baktı. Kız, ona sanki deliymiş gibi gülümsedi ve cümlesini devam ettirdi. Ardından oradan kaçarak uzaklaştı. "Ölüm peşinde."

*
*
Bölümler cuma günleri gelecektir.

ANTROPOFOBIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin