Pilule

201 12 0
                                    

Rychle si strčil dlaň plnou vlasů do kapsy od mikina a něco tam dělal. Když ji pak vyndal, žádné vlasy v ní už neměl. Nasadil si pro jistotu kapuci a dále čerpal energii z vody. Přišlo mi to divné. Vytáhla jsem z batohu deník a znovu jsem se začetla. Vzpomněla jsem si totiž na text, který jsme četli v nemocnici a snažila jsem se ho znovu objevit. Konečně jsem ho našla a znovu se do něj začetla.

 Den první: ,,žádné změny nepozoruji. Pacienti jsou jen více podrážděný'', dočetla jsem první odstavec. ,,Počkat'', proběhlo mi hlavou. Vždyť Petr se ztratil ani né před pěti hodinami a více agresivní mi zrovna nepřijde. Raději jsem pokračovala dál ve čtení. Den dvacátý: ,,pacientům začali vypadávat vlasy, prodlužovat se kosti stehení a pažní a začali hůře vidět.

'' Počkat jak to, že  Petrovi vypadávají vlasy po pěti hodinách, když v knize se píše až po dvaceti. Stále sem dumala, jak je to možné, a kde mohl Petr přijít k oním pilulým. Pak mi to došlo. Jak Petr spadl do podzemí. Ale co se tam stalo, to mi bylo stále záhadou. Když touhle rychlostí mu už vypadávají  vlasy, musel těch prášků spolykat nadměrné množství.

 Touto rychlostí by se mohl do jednoho dne přeměnit ve Vertilla a to jsem nemohla dopustit. Ale pořád mi vrtalo hlavou, že sice Petrovi vypadávají vlasy, ale první fáze, agresivnost, se mu nedostavila.  Raději jsem zavolala Tomáše, aby mi tento konflikt pomohl rozluštit. ,,Tome musím ti něco říct'', začala jsem. ,,Hele už pár hodin se mi zdá Per nějaký divný. Když jsme sem přišli viděla jsem ho, jak si olizuje ruce od krve. Asi po pěti minutách si sáhl do vlasů a jejich chomáč mu zůstal v ruce.''

 ,, Tak to je divné. A co si myslíš, že to způsobil?'', řekl. ,,No víš přeci, jak se propadl.'' ,,Ano?'', podíval se na mě nechápavě. ,, No třeba to je onen důvod, proč se Petr chová tak jak se chová.'' Nezbývalo nám nic jiného než si Petra přivolat a pořádně si to s ním vyjasnit. ,, Petře, tak Petře pojď sem k nám'', zavolali jsme na něj. Přišel, sedl si před nás a netrpělivě čekal, co z nás vypadne. ,,Petře, co se stalo, když jsi se propadl do té země?''

 Viděla jsem, jak se Petrovi spustil z nervozity pot po čele a pomalu skapával na jeho mikinu. ,,Nic, nic si nepamatuju'' řekl. ,, A jak si teda přišel k těm pilulým?'', zeptal se Tomáš. ,,K jakým? Vůbec nechápu, o čem se to tu bavíte?'', řekl naprosto vážným hlasem. ,,Petře nám to můžeš říct. Mi ti pomůžeme, ale nejdřív nám budeš muset říct pravdu.'' Petr ten nátlak očividně neunesl a hned nám řekl, co se stalo.











Seven Days Of DeathKde žijí příběhy. Začni objevovat