Rozhodla jsem se, že vylezu a schovám se za nějaký balvan. Kroky klauna už se nelítostně blížili k jámě. ,,Tak mě tu máte zpět. Jste rádi'' , řekl a znovu začal mluvit k jámě s dětmi. To byla má šance. ,,Buď teď, a nebo nikdy'', proběhlo mi hlavou.
Uchopila jsem klacek, který se válel opodál a zuřivě jsem se rozeběhla směrem ke klaunovi. Myslím, že mě klaun uviděl, jelikož jak jsem se k němu blížila čím dál tím víc, z ničeho nic se uhnul. Samozřejmě jsem opět skončila v jámě. Bolestivý dopad už nebyl výjimkou. ,,Tak ty ses mě pokusila omráčit..'', ozvalo se ze shora ,,..jen počkej'' , a hlas utichl. Opět nás pohltil strach. Najednou jsme uslyšeli jaký si syčivý zvuk. Pak už si jen pamatuji hustý dým, který nehorázně páchl.
Probudili jsme se opět v místnosti s těly mrtvých vedoucí. Opět jsme byli připoutáni a nuceni civět na ten ohavný obraz. V tu ránu v celé místnosti zhasla světla. Opravdu jsme se báli, co si klaun vymyslí tentokrát. Najednou se před námi zjevil obraz a začal se promítat film. Na začátku se nám představil klaun a uvedl nás do děje filmu. ,,Zdravím vás. Nikdy jste neměli vstoupit na toto území. Nikdy jste neměli odkrýt roušku pravdy.
Nikdy jste neměli spatři mě. A jelikož jste toto vše porušili, musí následovat trest, KRUTÝ trest- a začal se zlomyslně smát.'' ,,Tento film vám ukáže jaké krásy , no pro vás možná ohavnosti a nebo zvrhlosti , jsem už kdysi udělal a rád bych si je zopakoval.'' Všem, nebo alespoň mě naběhla na celém těle husí kůže. Na přesné pořadí teroru ve filmu si už nepamatuji, ale pokusím se vám ho nějak přiblížit. Pamatuji si na jeden záběr muže, který byl spoután přesně takto, jako my teď.
Záhadný člověk, nejspíše sám klaun, k němu přistoupil uchopil mu ruku a začal kleštěmi vytrhávat jeden nehet ze druhým. Když už konečně skončil, uchopil nohu a opět začal rvát železnými kleštěmi jeho nehty. Bylo to opravdu ohyzdné. Vcítila jsem se až do těla týraného. Jako, bych s ním sdílela všechno od myšlenek až po nezkrutnou bolest. Dále si vzpomínám na něco podobného. V tomto případě byla objetí žena.
Stejně jako muž z předešlého klipu, měla i ona spoutané končetiny a opět se k ní pomalu blížila ona tajemná osoba. Stejně tak uchopila její ruku, ale tentokrát to nebylo trhání nehtů, ne to ne, tentokrát vyndal klaun na videu z kapsy jehly a začal je ženě zapichovat pod její nehty. Žena křičela , ať toho nechá , ale klaun stále pokračoval. Byl tam záběr i na její obličej plný slz, strachu a utrpení.
ČTEŠ
Seven Days Of Death
HorrorAhoj Tohle je moje premiéra :-) . Jestli si můj příběh přečtete , určitě uvidíte, že ze mě žádný spisovatel nebude, ale zkusit se má všechno. Doufám, že mě jako nováčka nebudete moc kritizovat , a tak bych vás chtěla připravit na nějaké pravopisn...