Jsem ve škole a máme zrovna poslední hodinu a to znamená že máme matiku kterou já z hlouby duše nenávidím, ještě že sedím v poslední lavici. Přemýšlela jsem co budu dneska dělat když mi najednou zavybroval telefon v kapse, odemkla jsem ho a podívala se byla to nová zpráva na messengeru tak jsem si jí zobrazila.
~Chat~
Nicolover - Ahoj děkuju že si konečně napsala a já tě znám :*Když jsem si zprávu přečetla tak jsem telefon zamkla a vrátila si ho zpátky do kapsy. Celý zbytek hodiny jsem přemýšlela kdo to může být, když najednou zazvonilo na konec hodiny vyběhla jsem ze školy a ani jsem nepočkala na svojí nejlepší kamarádku Miu a okamžitě se vydala domů. Celou cestu jsem pořád přemýšlela kdo ten kluk co mi pořád píše může bejt. Když jsem dorazila domů tak jsem šla hned do pokoje hodila si baťoh do rohu a vzala si svůj notebook a sedla jsem si na postel, zapnula jsem si na něm písničky a šla se převlíct, když jsem byla převlečená tak jsem si šla udělat do kuchyně něco k jídlu. Udělala jsem si můj oblíbený zeleninový salát a šla zase zpátky do pokoje a jelikož nikdo nebyl doma protože rodiče jsou v práci až do večera a teď bylo teprve půl čtvrté odpoledne tak jsem si zapla film. Ale asi po pěti minutách mi zacinkal telefon.
~Chat~
Nicolover - Proč mi neodpovídáš udělal jsem něco? Prosím napiš mi chci si s tebou psát :*Na zprávu jsem nereagovala telefon jsem zamkla a položila ho vedle sebe na postel a koukala jsem dál na film. Ale po chvilce zapípal telefon znova.
~Chat~
Nicolover - Notak prosím napiš já vím že tam jsi vidím tě online a vidím že si moje zprávy zobrazuješ prosím napiš :'(To už jsem nevydržela vypnula jsem film a začala si s ním psát.
Saris - Co po mě chceš?!
Nicolover - Nic po tobě nechci chci si s tebou psát. Udělal jsem ti něco že jsi na mě taková? :'(
Saris - Aha no tak o čem si chceš psát!
Nicolover - O ničem když jsi na mě naštvaná tak ti dám teda pokoj :'(
Potom co jsem si tuhle zprávu přečetla se ve mě něco zlomilo předtím jsem si s ním psát nechtěla ale teď najednou když mi napsal že mi dá pokoj jsem si s ním chtěla psát něco mě nutilo abych mu odpověděla a tak jsem mu napsala.
Saris - Promiň já nejsem naštvaná o čem si semnou chceš teda psát? :)
Nicolover - Neomlouvej se prosím :* a chci si s tebou psát o čemkoli hlavně že si budeme psát :)
Saris - No dobře tak nechtěl by si mi říct pro začátek jak se jmenuješ, chtěla bych vědět s kým si to vlastně píšu.
Nicolover - Na mým jméně nezáleží Sáro.
Saris - Jakto že víš jak se jmenuju?
Nicolover - Zlato už jsem ti říkal že tě znám :*
Saris - Neříkej mi zlato a odkud mě znáš? Jak se vlastně jmenuješ? A proč zrovna já?
Nicolover - Na mým jméně nezáleží v pravý čas se to všechno dozvíš moje jméno i odkud tě znám. A proč zrovna ty? No prostě se mi líbíš zlato :*
Saris - Už toho mám dost neříkej mi zlato a jakej čas o čem to mluvíš já tě vůbec neznám a nevím co po mě chceš a já se ti líbím? A tohle je jako co tvůj způsob jak zbalit holku nebo co?
Nicolover - Miluju když se rozčiluješ :3
A jo tohle je můj způsob jak zabalit holkuSaris - Víš co dej mi pokoj mě na tohle nezbalíš. Vůbec mě nezajímáš!!
Nicolover - To ještě uvidíme :*
No ale jak chceš brzy pa zlato :3 :*Saris - Co ještě uvidíme mě na tohle ani na nic jinýho nezbalíš možná ti nějaká holka na tohle skočí ale já to určitě nebudu! Já ti rozhodně už psát nebudu a tobě radím to samé!
Po týhle zprávě mi už neodpověděl. Jsem ráda že už nenapsal ale je mi to i trochu líto, jsem na něj naštvaná ale na druhou stranu je celkem milej... bože co to semnou je? Ještě chvíli jsem si četla na naše zprávy pak jsem telefon zamkla a šla spát. Neměla jsem už na nic náladu. Propsala jsem si s ním dneska celé odpoledne a nejhorší je že mě to i celkem bavilo a líbilo se mi si s ním psát i když mě naštval, tohle propsaný odpoledne určitě nebylo poslední.
Woou... Tak tohle je první díl z týhle knížky doufám že se bude líbit.
(Za případný chyby a překlepy se omlouvám)
Love ya <3
ČTEŠ
Láska přes internet (CZ)
RomanceSára je 16 léta holka s "normálníma" problémama puberťačky, proč jsou to ale jenom v uvozovkách normální problémy se dozvíte v příběhu... Jednoho dne jí napíše kluk s přezdívkou Nicolover. Zamilují se do sebe? Budou se nenávidět? Setkají se vůbec n...