Přijeli jsme do NewYorku a mě se rozzářili oči, tady jsem dost daleko od něj a zároveň se tady nebudeme nudit navíc jsem tady se Sandrou a to je vůbec ta nejlepší kombinace!
„Ty jsi ta nejdokonalejší sestřička na světě, tohle jsem přesně potřebovala! Děkuju! Akorát je problém že jsem si nevzala žádný věci a opravdu neplánuju se v brzké době vracet zpátky do Chicaga za Connorem"
„Neboj se sestřičko. Všechno už je zařízený, můžeme tady zůstat jak dlouho budeš chtít a co se týče věcí ty nereš. Zajdeme si spolu na nakupy"
„Já tě prostě zbožňuju"
„To já tebe taky. Vítej v NewYorku sestřičko!"
Jeli jsme asi ještě hodinu než jsme přijeli před jeden velkej hotel, zajeli jsme na parkoviště u něj, vzali si z auta kabelky a šli do hotelu. Potom co jsme se ubytovali jsme opět sedli do auta vyrazili do města na nákupy oblečení. Po šesti hodinách ve všech možných nákupních centrech jsme se večer vrátili do hotelu ověšené taškami jako vánoční stromečky a vydali se hned do našeho pokoje.
„Tak co jak se ti zatím líbí NewYork?"
„Je to tu naprosto úžasný ale jsem po dnešku už dost utahaná"
„To já taky, měli by jsme si odpočinout zítra nás toho docela dost čeká!"
„Cože?! Počkej jak to myslíš? Co nás jako čeká? Neříkej že jsi zase vymyslela nějaký svůj šílený plán!"
„Ale ne! Vždyť mě přece znáš"
„Pravě že tě znám! A vím co dovedeš a jak šílené míváš nápady!"
„Dneska to už nereš! Já se jdu osprchovat a potom zalezu do postele a tobě doporučuju to samý ať si na zítra odpočatá! Miluju tě sestřičko moje. Dobrou!"
Ještě jsem chtěla něco odpovědět ale Sandra už zmizela někde v koupelně a pustila sprchu. Lehla jsem si na postel u velkého okna, zapla si písničky do sluchátek a začala jsem s pohledem na noční NewYork přemýšlet. Nevím jestli to byl dobrý nápad chybí mi Connor, nechápu sama sebe ještě včera jsem od něj chtěla zmizet a teď když už jsem dost daleko od Chicaga a od něj tak mi začíná být smutno a chtěla bych aby tady semnou byl on, aby se nic z předešlých dní nestalo a všechno bylo tak jako dřív. Po hodině jsem si všimla že Sandra už leží v posteli a spí tak jsem přestala přemýšlet vzala mobil zapla ho a koukala na tapetu na display byla to naše fotka s Connorem kterou jsme fotili den před tím... Zase se mi nahrnulo milion slz do očí a nezastaviteně se mi začali kutálet po tvářích až na polštář. Vypla jsem písničky mobil dala na stolek a hlavu zabořila do polštáře a nechala slzám volný průchod.
Woou... Tak je tady nový díl
Vím že teď zase delší dobu nebyl a omlouvám se ale nezbýval mi moc čas tak doufám že mě za to neukamenujete.
Můžu ale slíbit že ještě dnes behem dne nebo zítra vyjde minimálně ještě jedna delší kapitola na omluvu.
Mám vás všechny moc ráda❤
Jste úžasný!
(Za případné chyby a překlepy se omlouvám!)
✴Bye✴
ČTEŠ
Láska přes internet (CZ)
RomansaSára je 16 léta holka s "normálníma" problémama puberťačky, proč jsou to ale jenom v uvozovkách normální problémy se dozvíte v příběhu... Jednoho dne jí napíše kluk s přezdívkou Nicolover. Zamilují se do sebe? Budou se nenávidět? Setkají se vůbec n...