Kluk se vrátil ze zadu a v ruce držel velký puget červených růží. Přišel ke mě a růže mi podal, růže jsem si vzala a chvíli na něj koukala s otevřenou pusou. Potom jsem uviděla v růžích kartičku se vzkazem vyndala jsem jí a bylo na ní napsáno.
"Ahojky princezno moje bylo mi jasné že tě napadne pro mě koupit kytru a předem ti chci hrozně poděkovat ale neboj poděkuji ti ještě zítra osobně už se na tebe moc těším :* dnes večer tak kolem osmé ti napíšu podrobnosti na zítra. Zatím pa Connor❤"
Po přečtení kartičky jsem vše pochopila i když mi fakt přišlo divné že kluk v obvodu co mi ty růže donesl se jmenuje stejně jako můj Connor teda jestli můžu říkat můj, to se dozvím zítra. Upřímně mám pořád pochybnosti jestli tohle není ten "můj" Connor i když podle toho co jsem četla na té kartičce tak ne. Ještě jsem nad tím přemýšlela ale nakonec jsem tomu klukovi jenom poděkovala a zkusila se zeptat kdy a kdo přesně mu tam ty růže dal ale přesně jak jsem čekala tak mi kluk odpověděl že mi nic říct nemůže, prý mi měl předat jenom růže a hlavně za žádnou cenu neříct jak vypadal kluk co tam ty růže pro mě nechal. Ještě jednou jsem teda klukovi poděkovala on mi ze zadu donesl tentokrát opravdu pouzdro na kytaru do kterého jsem hned dala kytaru pro Connora dala si pouzdro s kytarou na záda, a s pugetem růží v ruce odešla z obchodu. Šla jsem od zastávky domů a už z dálky viděla že se u nás v baráku svítí, zaskočilo mě to protože rodiče by doma být neměli ale šla jsem v klidu a říkala si že se asi vrátili dřív domů. Přišla jsem ke dveřím a chtěla odemknout když jsem si všimnula že jsou dveře pootevřené, tak jsem se už trochu lekla co se děje ale pořád jsem si říkala že to mohli být rodiče tak jsem v klidu šla dovnitř a dveře za sebou pořádně zavřela. Šla jsem do kuchyně, dala růže do vázy, potom se vrátila zpátky do chodby zula si boty a šla se podívat po baráku jestli jsou tady někde rodiče. Prošla jsem celé spodní patro ale nikde nikdo nebyl, tak jsem šla po schodech nahoru a obešla jsem v patře všechny pokoje dokonce i svojí koupelnou ale stejně jako dole nikdo tady nebyl, začínala jsem mít dost velký strach a už zbýval jediný pokoj v patře do ktereho jsem se ještě nepodívala a to pokoj vedle mojí koupelny, byl to pokoj mojí starší sestry Sandry které je 22 let, bydlí sama v NewYorku a doma byla naposledy před dvěma roky. Věděla jsem že je blbost aby v jejím pokoji byli rodiče protože od její poslední návštěvy tam nikdo nevkročil a ani ve snu mě nenapadlo že by to mohla být ona ale nezbývalo mi nic jiného než se tam podívat. Měla jsem sice strach ale sebrala jsem všechnu svojí odvahu a pomalu otevřela dveře do jejího pokoje. Rozhlédla jsem se a viděla jí jak leží na posteli, má zavřené oči a poslouchá písničky. Nevěřila jsem svým očím ona je opravdu doma, se Sandrou jsme vždycky vycházeli dobře byla a je pro mě nejlepší ségra jakou jsem mohla kdy mít a mám hrozně ráda...
Když mi byli asi 4 roky tak se máma vrátila do práce z mateřské a o mě se starala hlavně Sandra protože rodiče chodili domů až pozdě v noci. To je důvod proč jsme byli se Sandrou většinou celé dny doma spolu sami, teda hlavně od odpoledne kdy Sandra přišla ze školy až do večera. Když byla Sandra ve škole hlídala mě babička ale ta hned jak přišla Sandra domů ze školy odešla a my se Sandrou doma zůstali až do noci sami...
Vešla jsem pomalu do pokoje a sedla si na postel k Sandře, trochu sebou cukla otevřela oči a vyndala si z uší sluchátka.Sandra - Ahoj Sáro jak se máš?? Tak hrozně ráda tě vidím (sednula si a pevně mě obejmula)
Já - Já tebe taky hrozně ráda vidím Sandro.... no mám se docela dobře ale moc jsi mi chyběla. Když jsi tu byla naposledy tak jsi mi tady nenechala ani svoje číslo a za ty dva roky jsem se tě tolikrát potřebovala na něco zeptat, promluvit si s tebou (posmutněla jsem) ale to nevadí teď si to můžeme vynahradit teda aspoň doufám že to stihneme a zase odtud nečekaně neutečeš. Jak dlouho tady budeš?? (usmála jsem se)
ČTEŠ
Láska přes internet (CZ)
RomanceSára je 16 léta holka s "normálníma" problémama puberťačky, proč jsou to ale jenom v uvozovkách normální problémy se dozvíte v příběhu... Jednoho dne jí napíše kluk s přezdívkou Nicolover. Zamilují se do sebe? Budou se nenávidět? Setkají se vůbec n...