První telefon

325 6 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a koukám na hodiny bylo půl osmé a byla sobota, chtěla jsem ještě spát ale po deseti minutách marného snažení usnout jsem to vzdala. Vstala jsem z postele šla do koupelny, ospechovala jsem se, převlékla se do kraťasů a tílka, na hlavě si udělala drdol a šla dolů do kuchyně udělat si snídani. Na lednici jsem si všimnula vzkazu.
"Zlatíčko jeli jsme do Colorada k babičce vrátíme se zítra máme tě rádi pa máma s tátou❤"
No super odjedou si na celý víkend pryč a mě tady nechají jenom vzkaz na lednici a ani je nenapadlo třeba přijít vzbudit mě a zeptat se jestli nechci jed k babičce taky. Po chvíli jsem přestala nadávat vzkaz zmuchlala, vyhodila a šla si udělat něco k snídani. Udělala jsem si míchaná vajíčka ukrojila si krajíc chleba, udělala si čaj a šla nahoru do pokoje. Po snídani jsem nádobí odnesla do kuchyně dala ho do dřezu a šla zase zpátky nahoru. Šla jsem do koupelny vyčistila si zuby a vrátila se zpátky do pokoje, sedla si na a vzala si notebook. Jelikož byla sobota ráno tak jsem přemýšlela co budu dneska a zítra celý den dělat protože rodiče se vrátí až zítra někdy večer, tak mě napadlo podívat se na fb a napsat Emily jestli by nechtěla někam zajít nebo jestli by u mě nechtěla spát. Zapnula jsem si teda fb a podívala se kdo je online jenže jako naschvál tam Emily nebyla, tak jsem vzala ze stolu mobil a vytočila její číslo po chvilce vyzvánění to zvedla

Telefon
Emily - Ahoj

- Ahoj Em nechtěla by jsi dneska něco podniknout?

Emily - No víš Sáro já dneska nemůžu nejsem doma jeli jsme na dva týdny do Los Angeles mamka mi zařídila volno ve škole a teď jsme na cestě tam Promiň...

- Aha tak si to užij pa

Emily - Promiň pa

Zavěsila jsem položila mobil zpátky na stůl a začala znovu přemýšlet co budu teda celý víkend dělat když Em není doma. Vzala jsem si zpátky notebook a projížděla jsem fb s nadějí že mě snad něco napadne protože nechci skončit tak že bych se celý víkend učila nebo ležela doma a nudila se. Najednou mi ale zacinkala zpráva od Connora

~Chat~
Nicolover - Ahoj mohl bych ti dneska zavolat prosím. Já už se nemůžu dočkat až s tebou aspoň na chvilku budu moct mluvit. :)

Saris - Ahoj Connore klidně mi zavolat můžeš a můžeš semnou mluvit jak dlouho budeš chtít protože stejně nemám nic lepšího na práci. :/

Nicolover - Jakto? Co se stalo? :(

Saris - To je na dýl a nemusíš to řešit není to nic důležitýho neboj. :)

Nicolover - Když je to na dýl tak mi slib že až ti zavolám tak mi to řekneš zajímá mě to. Ty mě zajímáš. :) :*

Saris Dobře no... A kdy mi teda zavoláš?? :)

Nicolover - Tak jestli teda můžu tak za hodinu dobře? :) :*

Saris - Dobře za hodinu. Budu se těšit :*

Nicolover - To si musím uložit ty jsi mi poprvé poslala pusinku :D :*

Saris - No jo tak promiň příště už to neudělám! :D

Nicolover - Ne tak jsem to nemyslel já jsem rád ale docela se divým co se stalo že už ti to nevadí a navíc i ty sama mi je píšeš. :) :*

Saris - No přijdeš mi víc v pohodě a... no prostě ti to píšu a tečka víc to neřeš. Já už jdu potom teda zavolej zatím ahoj. :)

Nicolover - A co?? No dobře no... zatím ahoj už se těším až tě uslyším. :*

Na tuhle zprávu už jsem neodpověděla. Achjo Sáro co jsi to udělala proč jsi mu začala psát ty pusinky a co to že se už těšíš až ti zavolá?! Co si to nalhávám a hlavně jemu vždyť já mám z toho strach nevím co od toho hovoru čekat, těším se to docela jo ale nevím o čem s ním jako budu mluvit vždyť mu nemůžu říct že ho mám ráda, dokonce ho snad i miluju a to jenom z toho jak jsme si psali vždyť by si myslel že jsem totální kráva. No jo ale teď už se nedá nic dělat teda leda že bych mu to nezvedla. Ale ne Sáro uklidni se až takovej zbabělec přece nejsi, až zavolá tak mu to zvedneš a prostě s ním aspoň chvilku budeš mluvit nic tím nezkazíš teda když zase nezačneš blabolit. Jak jsem se do něj vůbec mohla zamilovat kruci vždyť ani nevím jak vypadá a jakej má hlas co když je hnusnej a má hlas jako holka co potom? Ale ne já věřím že je hezkej a má úžasnej hlas. Při tomhle všem mluvení sama se sebou a přemýšlení nahlas mi najednou začal zvonit mobil a na displeji bylo napsáno ❤Connor❤ Váhala jsem jestli to zvednout ale nakonec jsem hovor přijala dala jsem si telefon k uchu a začala se mi klepat ruka.

Telefon
Connor - Ahoj Sáro

- Aaahoj Connore

Connor - Jsi v pohodě?

- Promiň že koktám normálně se mi to nestává ale jsem trochu nervózní (usmála jsem se)

Connor - (začal se smát)
V pohodě já sem taky trochu nervózní ale když tě konečně slyším je všechno lepší (usmál se)

- Dekuji jsi hrozně hodnej (usmála jsem se)

Connor - Nemáš zaco, já děkuji tobě že jsi mi ten telefon vůbec vzala

- Za to nemusíš děkovat když jsem slíbila že ti ho zvednu tak jsem ti ho zvedla (usmála jsem se)

Connor - Já jsem měl trochu strach jestli si to nerozmyslíš (posmutněl)

- Neboj to bych ti neudělala

Connor - Dobře věřím ti (usmál se) Slíbila jsi mi že mi řekneš co se stalo že máš o víkendu tolik času tak povídej (usmál se)

- No oni rodiče odjeli na celý víkend do Colorada k babičce a mě nechali samotnou doma. Nejdřív jsem chtěla strávit víkend s mojí kamarádkou Emily ale ona jela na dva týdny s rodiči do Los Angeles a tak mám o víkendu dost času (posmutněla jsem)

Connor - (posmutněl) Aha to mi je líto Sárí. No a nechtěla by jsi třeba semnou zajít někam ven neboj nejsem uchyl ani žádnej pedofil takže tě nezatáhnu nikam do křoví a neznásilním tě neboj (rozesmál se) jenom by jsme se tak prošli a popovidali si a konečně by jsi mě aspoň poznala. (usmál se)

- No víš Connore já nevím (zarazila jsem se) na mě je to asi moc rychle... ale můžeme si takhle volat, psát a příští měsíc mám narozeniny a ráda bych se s tebou viděla teda na narozeniny konkrétně 12.3. na čase by jsme se ještě domluvili tak když budeš chtít? (usmála jsem se)

Connor - Ty máš narozeniny 12.3.?

- Mám no...

Connor - Opravdu? Já tomu prostě nemůžu věřit protože já mám narozeniny v úplně ten samý den. (začal se smát)

- To si ze mě děláš prdel... promiň že jsem sprostá ale tohle je prostě bomba (začala jsem se smát)

Connor - V pohodě mě to taky připadá jako neuvěřitelný ale jo rád se s tebou za ten měsíc sejdu (usmál se)

- Dobře budu se těšit... víš že jsem si o tobě fakt nemyslela že jsi až takhle v pohodě (usmála jsem se) neměla bych ti to říkat ale začínám že mít fakt ráda... (přerušil mě)

Connor - Já mám tebe taky rád a moc zlato a už se nemůžu dočkat až tě konečně uvidím (usmál se)

- Já se taky těším ale teď už budu muset končit musím uklidit barák. Tak zatím (usmála jsem se)

Connor - Dobře teda (posmutněl) tak se zatím měj mám tě rád pa ale ještě mi slib prosím že až budeš mít čas tak mi napíšeš na fb prosím...

- Dobře slibuju že jak budu moct tak se ti ozvu zatím pa taky tě mám ráda (usmála jsem se)

Connor - Pa (usmál se)

Zavěsila jsem mobil a položila ho na stolek vedle postele lehla jsem si, koukala do stropu a přemýšlela o tom telefonu, asi ho začínám milovat a vlastně ani nevím proč vždyť je to normální kluk. Nevím co se stalo ale prostě to nějak dokázal zamilovala jsem se do něj po pár propsanejch hodinách a zatím jednom telefonátu, ten kluk musí být asi kouzelník nebo co ale prostě to dokázal. Už se těším až se na moje narozeniny teda naše narozeniny uvidíme. To mě přivádí k myšlence že o něm musím něco zjistit, co má rád a tak abych mu sehnala nějaký dárek.

Woou... Tak je tady další díl z týhle knížky není to nic moc ale tak doufám že se vám snad bude aspoň malinko líbit. Komentář potěší.
(Za případný chyby, překlepy se omlouvám!) Mějte se zatím bye.
✳NikySmiler

Láska přes internet (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat