Žádost

118 2 2
                                    

*Mobil Sáry*

Conn - Ahoj zlato, můžeš mi prosím vzít mobil když ti volám? Já vím že jsi na mě naštvaná a máš na to právo ale prosím tě chci ti to vysvětlit prosím dej mi šanci ti aspoň říct o co šlo. Prosím
Miluji tě!! C

Já - Ahoj myslím si že už nemáš co vysvětlovat není co... Jako nevím co by jsi mi chtěl vysvětlit na tom že jsi byl u nás v bytě, v naší posteli nahej s cizí holkou! Promiň Connore ale na tomhle už není co vysvětlovat snažila jsem se ale tohle je vrchol snášela jsem ti všechno ale nevěru ti opravdu snášet nebudu. Věřila jsem ti! Milovala jsem tě!
Zapomeň na to zítra si příjedu pro posledních pár věcí a potom už mě neuvidíš nebudu ti stát v cestě klidně si tam místo mě můžeš nastěhovat tu bloncku...
Měj se dobře. S

Conn - Prosím nech mě s tebou mluvit, opravdu tě miluju a nechci o tebe přijít jsi to jediný co mě tady ještě drží! Bez tebe už bych tady dávno nebyl!  Nechci aby jsi se odstěhovala chci aby jsi zůstala tady semnou! Sáro Bakerová já tě miluju a chci s tebou zůstat až do smrti a potom se nechat pohřbít vedle tebe protože ani po smrti nechci strávit jedinou minutu bez tebe, chci s tebou zůstat už na věky! Tak moc jsem se snažil aby jsme spolu byli protože ty jsi to co jsem hledal neexistuje žádná jiná kterou bych chtěl tolik jako tebe! Zamilovávám se do tebe každý den víc a víc jsi prostě dokonalá a já si tě nenechám odejít udělám cokoliv jenom aby jsi zůstala semnou není nic co bych chtěl víc než to aby jsi zůstala.
Sáro Bakerová lásko mého života vezmeš si mě?
Prosím odpověz ano, já nechci nic víc než být s tebou a myslím to vážně! Není žádná která by se ti vyrovnala a jestli nebudu s tebou tak už s žádnou to ti můžu klidně odpřísáhnout...

Zobrazeno

Po přečtení téhle zprávy mi vypadl mobil z ruky a začali mi po tvářích stékat nezastavitelné vodopády slz.
Seděla jsem na zemi u své postele, ve svém pokoji kde to vypadalo pořád stejně jako než jsem se odstěhovala s Connorem. Snažila jsem se nějak přestat brečet ale čím víc jsem chtěla přestat tím víc mi stékalo slz po tvářích. Ve dveřích se objevila Sandra, koukla jsem na ni s ubrečenýma očima. Sedla si vedle mě a obejmula mě.

,,Co se ti stalo?”

„Já o tom nechci mluvit”

„V tom má zase prsty Connor že jo?”


Neměla jsem sílu jí nic říkat tak jsem jenom vzala do ruky mobil a dala jí přečíst naše zprávy.


„To si děláš srandu? Jak si tohle vůbec může dovolit?!”

„Sandro já vůbec nevím co mám dělat.... Miluju ho pořád ho miluju” 

Po téhle větě jsem se podívala do země a rozbrečela se ještě víc než do teď

„Zvedej se! Já nenechám svojí mladší ségra takhle trpět!”

„Ale co chceš dělat?”

„To uvidíš teď to nereš! Vstávej jedeme pryč”

Sandra mě zvedla ze země podala mi telefon který jsem hodila na postel a sedl si vedle něj. Sandra začala ve skříni přepravovat poslední věci co mi tam ještě zůstali a nakonec vytáhla černé tílko a světle červené rifle které položila vedle mě

„Rychle oblíkej se! Nemáme času nazbyt”

Potom co mi tohle řekla zmizela ve svém pokoji. I když jsem nechapala o co jí jde převlékla jsem se do věcí co mi dala na postel, šla jsem do koupelny upravila jsem se, na hlavě si udělala drdol, vzala si sluneční brýle aby nebylo vidět jak mám rudé oči od pláče a šla si zpátky do pokoje pro mobil a kabelku. Vycházela jsem z pokoje a ve dveří do mě vrazila Sandra, měla na sobě tmavě modré rifle a čisté bílé tričko.

„No vidíš sluší ti to Sáro! Tak pojď jdeme!”

Šli jsme dolů já jsem si ještě vzala černou bundu, bílé Conversky a vyrazili jsme i se Sandrou z domu. Přišli jsme k autu nasedli do něj a vyrazili na cestu. 

„Mužeš mi už konečně říct kam jedeme?”

„Jedeme už jednou provždy vyřešit tvoje problémy!”


Woou... Tak je tady další díl. Dneska je to už konečně něco trochu delšího tak snad se bude líbit.
(Za případné chyby nebo překlepy se omlouvám!)
✴Bye✴

Láska přes internet (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat