Byli jsme v chatce u asi dvě hodiny, pili jsme víno, Connor zapálil svíčky leželi jsme vedle sebe v posteli, z notebooku na stole hrála romantická hudba a my si užívali že můžeme být zase spolu a sami. Connor mi po chvilce povídání vzal z ruky sklenku s vínem, a položil jí i se svou na stůl vedle notebooku který byl kousek od postele. Vrátil se ke mě do postele, lehl si ke mě přikryl nás dekou a podíval se mi do očí a mě hned bylo jasné na co myslí, já jsem myslela na to samé a kdo by na to nemyslel po půl roce co jsme spolu nic neměli. Connor mě začal líbat po chvilce i hladit nejdřív jenom přes tričko ale za chvilku byl už pod ním a pomalu mi začal rozepínat podprsenku která hned i s tričkem letěla na zem vedle postele. Connor si začal hrát s mými prsy a při tom jsem i já jemu začala sundávat jeho tričko které vzápětí skončilo na zemi vedle mých věcí. Netrvalo dlouho a na zemi vedle postele leželi všechny naše věci, najednou jsme vedle sebe leželi úplně nazí a líbali se. Já jsem ale Connora zastavila a řekla mu moje pocity a obavy které jsem měla protože to mělo být naše první milování po amputaci a já věděla že to bude jiné než dřív. Connor mě ale zastavil podíval se mi do očí, pohladil mě po tváři a řekl ať si vůbec nedělám žádné starosti protože jsme spolu zvládli už i horší věci a že mě neskutečně miluje a bude dělat vše pro to aby se mi to jen a jen líbilo, věřila jsem mu a chtěla jsem se s ním zase milovat tak jsem se na něj usmála, zašeptala mu do ucha děkuji a začala jsem ho líbat on mi líbání opětoval nejdřív jsme se líbali jemně a potom vášnivěji a Connor se začal svými vášnivými polibky posouvat přes můj krk až na prsa, břicho až do rozkroku, tam se zastavil. Chvíli mě tam líbal a po chvilce mě začal dráždit jazykem věděl jak moc to miluji, prohýbala jsem se slastí v zádech a Connor pochopil jak moc jsem nadržená tak s tím přestal začal se se mnou znovu líbat a při tom ho pomalu do mě vsunul potichu jsem mu zasténala do ucha a on mě začal jemně líbat a něžně kousat na krku. Postupně a pomalu začal přirážet rychleji a já sténala slastí hlasitěji a hlasitěji při tom jsem mu zarývala svoje nehty do zad bylo to tak neskutečně úžasné, byla jsem hrozně nenasytná a Connor taky, bylo vidět i slyšet jak moc si to užívá a já s ním. Netrvalo dlouho a Connor byl na svém vrcholu a já hned chvilku za ním. Lehl si a přitáhl si mě do objetí, s úsměvem se na mě podíval a políbil mě. Já jsem se na něj také usmála, ještě jsem mu řekla jak moc ho miluji popřáli jsme si dobrou noc a usnuli jsme v objetí.
Woou... Tak dneska je tu zase nová část sice trošku krátká ale co nejdříve vyjde ještě další už normálně dlouhá část. Doufám že se vám tahle krátká část bude líbit.
(Za chyby a překlepy se omlouvám!)
✳Bye✳
ČTEŠ
Láska přes internet (CZ)
RomanceSára je 16 léta holka s "normálníma" problémama puberťačky, proč jsou to ale jenom v uvozovkách normální problémy se dozvíte v příběhu... Jednoho dne jí napíše kluk s přezdívkou Nicolover. Zamilují se do sebe? Budou se nenávidět? Setkají se vůbec n...