Connor

271 6 3
                                    

Ráno jsem se vzbudila a podívala se na hodiny na kterých bylo už půl osmé, proto jsem rychlostí blesku vstala z postele běžela do koupelny učesala se udělala si na hlavě drdol, vyčistila si zuby umila se a rychle běžela zpátky do pokoje převlékla se, do batohu naházela penál sešit a notebook s nabíječku a klíče a běžela dolů po schodech. Už jsem se obouvala když jsem si uvědomila že jsem zapomněla nahoře mobil tak jsem ještě nahoru popadla mobil a běžela zase dolů. Jelikož mamka už byla v práci tak mi bylo jasný že to nestihnu protože už bylo třičtvrtě na osm a cesta do školy mi zabere půl hodiny. Vytáhla jsem z kapsy mobil a volala mámě že jsem zaspala a že do školy přijdu až na druhou hodinu tak jestli by mi tu první mohla omluvit, sice nechtěla ale po chvíli teda řekla že jo ale ať dělám abych ve škole na tu druhou hodinu opravdu byla protože na druhou hodinu už mi omluvenku psát nebude. Souhlasila jsem rozloučila se s ní a zavěsila, mobil schovala zpátky do kapsy šla zpátky do baráku došla si nahoru a vzala si svůj skateboard a vydala se do školy. Přišla jsem do školy přesně na přestávku před druhou hodinu otevřela jsem svojí skříňku schovala si tam skateboard zase skříňku zavřela zamknula a vydala se po schodech do třídy. Před třídou už mě vyhlížela moje kamarádka Emily se kterou sedím v jedné lavici a je to můj třídní parťák kterej mi dává opsat úkoly když na nějaký zapomenu, radí při testech když náhodou něco nevím, při problému se mě zastane, a to samé dělám já pro ní prostě parťáci. Přišla jsem nahoru a Emily už ke mě běžela od třídy a hned se mě ptala kde jsem byla, všechno jsem jí řekla a šli jsme do třídy. Den utekl rychle a v pohodě až moc v pohodě bylo mi to až divný jak moc v pohode to bylo obzvlášť při pondělku ale neřešila jsem to a o přestávce před poslední hodinou jsem si zapnula notebook a šla se podívat na fb, přihlašovala jsem se a trochu doufala že mi tam naskočí zpráva od něj. Ale nebyli tam žádné zprávy tak jsem notebook zase zavřela a schovala zpátky do batohu. Poslední hodina proběhla v pohodě jako celek dnešní den, po hodině jsem šla dolů ke skříňkam a vyndavala si svůj skateboard když ke mě přišla Emily a ptala se jestli něco teď mám a jestli bych s ní třeba nechtěla zajít tak na hodinu do města. Nic jsem neměla a domů jsem taky nepospíchala protože bych tam stejně byla sama tak jsem teda souhlasila a vyrazili jsme do města. Stavili jsme se ve Starbucks dali si kafe a jen tak se procházeli po městě. Asi v půl čtvrtý jsem dorazila domů zula jsem si boty a šla rovnou nahoru do pokoje vyndala si z batohu notebook zapnula ho a sedla si do křesla, projížděla jsem si nové emaili, potom jsem si zapnula fb a jen tak projížděla novinky, najednou mi ale zablikala nová zpráva a byla od něj celý den jsem doufala že mi od něj zpráva přijde ale teď jsem zase začala mít pochybnosti že tu zprávu cci otevřít, jenže to bych nebyla já abych jí neotevřela tak jsem rozklikla chat.

~Chat~
Nicolover - Ahoj chci s tebou mluvit a moc tak tady je moje číslo ***** ulož si ho a potom mi napiš rád ti zavolám kdykoliv budeš chtít :)

Tahle zpráva mi vyvolala úsměv na tváři protože byla překvapivě v pohodě tentokrát mi nepsal žádný zlato ani krásko a podobný věci ale prostě v pohodě. Uložila jsem si to číslo a napsala mu

~Chat~
Saris - Ahoj tak jestli teda chceš tak mi můžeš zavolat uložila jsem si to tvoje číslo ale napíšeš mi prosím ještě aspoň jak se jmenuješ abych věděla co si tam napsat za jméno protože mě se tam nechce psát Nicolover :) ;)

Nicolover - Nemohl bych ti ho říct až ti zavolám?

Saris - Prosím napiš mi ho já si ho chci napsat k tvému číslu a hlavně chci aspoň něco o tobě vědět dřív než si budeme volat

Nicolover - Dobře no tak když to chceš vědět jsem Connor

Saris - Děkuju a mimochodem krásný jméno :)

Bože opravu jsem mu napsala že má krásný jméno tak to je špatný.

Nicolover - Děkuju ale ani z poloviny není tak krásný jako to tvoje ;) :*

Saris - Dík jdu si uložit to tvoje číslo tak zatím ahoj :)

Nicolover - Dobře až budeš chtít klidně napiš a já ti až budeš chtít zavolám nebo když budeš chtít můžeš zavolat i ty zatím pa :) :*

Přečetla jsem si jeho poslední zprávu a notebook zavřela položila ho na křeslo a lehnula si do postele, vzala jsem si mobil a uložila si jeho číslo do mobilu a napsala si k němu ❤Connor❤. Nevim proč ale prostě jsem tam ty srdíčka musela dát, ještě jsem s ním ani nemluvila ale začínám k němu něco cítit něco víc.

Woou... Tak je tady další díl z týhle knížky je sice trochu kratší ale tak snad se vám bude aspoň malinko líbit. Komentář potěší.
(Za případný chyby a překlepy se omlouvám) a u dalšího dílu téhle nebo jiné mojí knížky bye.
✳NikySmiler✳

Láska přes internet (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat