Zase on

338 10 2
                                    

Už je to dlouho co mi od kluka s přezdívkou Nicolover přišla poslední zpráva. Dnešek začínal jako můj každý normální víkendový den v krátkosti vstala jsem asi v jedenáct šla do koupelny udělat ranní hygienu, potom jsem si dala snídani a po snídani jsem šla nahoru do pokoje převléknout se. Vzala jsem si svoje oblíbený bílí tílko, džínové kraťasy a svoje červený conversky a vyrazila jsem do města za kamarádkou. Pořád jsme se spolu smáli a užívali si víkendové sluneční odpoledne. Najednou mi ale začal zvonit mobil v kapse a přerušil všechnu naší dosavadní konverzaci. Když jsem mobil vytáhla na displeji bylo neznámé číslo, nechtěla jsem to brát a kamarádka mi řekla jestli chci tak abych si ten mobil radši vypnula, řekla jsem že to je dobrý nápad protože jsem nechtěla aby nám někdo kazil společné odpoledne a mobil vypnula. Mobil jsem schovala a zase jsme si začali povídat jako by se nic nestalo. Večer když jsem přišla domů jsem tam byla sama protože rodiče byli v divadle a potom šli na večeři takže měli dorazit až kolem jedné ráno byla jsem po tom dni už docela unavená tak jsem si sundala boty a šla nahoru do svýho pokoje, šla jsem do koupelny osprchpvala jsem se převlékla se do volného fialového trička s potiskem Mickey Mouse, volných modrých kraťásků, usušila jsem si vlasy, vyfenovala je a udělá si na hlavě drdol. Vyšla jsem z koupelny a šla rovnou do pokoje, sednula si na postel, zapnula si svůj notebook a přihlížela si FB novinky. Když mi najednou zablikala zpráva od kámošky
"Už víš kdo ti to odpoledne volal to neznámé číslo?"
Když jsem zprávu přečetla tak mi došlo že jsem si ještě mobil nezapnula. Vztala jsem z postele a šla si vyndat mobil z kraťasů který jsem dneska měla ve městě, mobil jsem zapnula a podívala se na nepřijaté hovory, měla jsem 10 nepřijatých hovorů od toho neznámého čísla. Nevěděla jsem kdo to mohl být protože jsem to číslo neznala a proto jsem všechny nepřijaté hovory od toho čísla smazala a kamarádce napsala že to byl nejspíš omyl. Ještě asi hodinu jseme si psali potom kamarádka musela končit protože šla do kina se svým klukem tak jsme se rozloučili, hned co se odpojila jsem vypnula notebook dala ho na stůl a namířila jsem si to do koupelny, vyčistila jsem si zuby a šla spát. Druhý den v neděli jsem vstávala v devět ráno, zvládla ranní hygienu stejně jako včera, zašla na snídani, naši si povídali celou snídani o včerejším večeru a skoro si ani nevšimnuli že tam jsem taky tak jsem do sebe rychle naházela míchaný vajíčka co byli k snídani a šla jsem zpátky do svého pokoje zavřela dveře a praštila jsem sebou na postel po asi deseti minutách válení na posteli jsem vztala vzala si ze stolu notebook a zapnula ho,do sluchátek si pustila svoje oblíbený písničky a koukala na FB. Najednou mi začal zvonit mobil, vzala jsem ho do ruky a podívala se na displej, zase to bylo to neznámé číslo ze včera nevěděla jsem jestli to mám vzít, tak jsem mobil zase vypnula a pomalu začala uvažovat jestli si nekoupím novou sim kartu. Najednou mi na FB zablikala zpráva otevřela jsem ji a psal mi zase ten kluk.

~Chat~
Nicolover - Ahoj krásko vem mi ten telefon to jsem já.

Ve chvíli co jsem si tu zprávu přečetla mi bylo zle, zamotala se mi hlava a nevěděla jsem co dělat nevím proč se mi udělalo tak zle ale udělalo. Nejdřív jsem chtěla celej chat s ním smazat a vykašlat se na to. Ale zvědavost mi to nedovolila a nakonec jsem mu odepslala.

~Chat~
Saris - Promiň ale lidem které nemám v kontaktech telefonu hovory nepřijímám!

Čekala jsem jestli odepíše ale jen si zprávu zobrazil. Zavřela jsem konverzaci a chtěla se jít učit protože mě zítra čekal test z matematiky. Ale když jsem si vyndala sešit a sedla si ke stolu zapípala mi zpráva na FB tak jsem vzala počítač a konverzaci zase otevřela.

~Chat~
Nicolover - Tak si moje číslo přidej do seznamu a budeš mi to moct vzít :P prosím chci s tebou mluvit :*

Saris - Promiň ale já s tebou nechci mluvit neznám tě a nemám s tebou o čem mluvit!!!

Nicolover - Zlato prosím, slibuji že když mi ten mobil zvedneš tak se dozvíš kdo jsem a řeknu ti něco víc. Mám pro tebe překvapení.

Saris - Už poněkolikáté ti říkám aby si mi neříkal zlato!! Navíc nechápu kde si vzal moje číslo a potom jestli mi chceš říct něco o sobě a o tom co po mě chceš tak mi to můžeš napsat a nemusíme si volat jako promiň ale prostě s tebou mluvit nechci... Aspoň zatím ne

Tuhle zprávu si zobrazil a odpojil se. Nevím proč jsem mu napsala že s ním zatím nechci mluvit nechápu sama sebe nevím co se to semnou děje prostě mě k němu něco táhne a nevím proč. Zavřela jsem notebook, položila ho na stůl a šla se učit. Odpoledne jsem si zašla do města do Starbucks dala jsem si kafe které jsem tam rovnou vypila a potom jsem si vzala ještě jedno domů protože se potřebuji učit, ze Starbucks jsem vyrazila rovnou domů. Doma nikdo nebyl tak jsem zamířila rovnou do svého pokoje, položila jsem si na stůl kafe co jsem si donesla že Starbucks zapnula jsem si notebook a protoze doma nikdo nebyl, pustila jsem si nahlas písničky, sešla dolů do kuchyně udělala si lehký oběd a vrátila se i s miskou salátů co jsem si zrovna dodělala zase zpátky nahoru do svého pokoje. Položila jsem si misku na stůl vedle kafe, zavřela dveře a sedla si na židli. Začala jsem jíst salát jenže mi v tom začal zvonit mobil tam jsem misku se salátem zase položila na stůl a šla si pro mobil podívala jsem se na displej s menší obavou že to je zase on ale byla to máma. Po deseti minutách rozhovoru s mámou jsem mobil položila zpátky na stůl a šla jsem dojíst ten salát máma po mě chtěla abych uklidila a na večeři si zavolala pro pizzu protože ona dneska přijde pozdě má zase něco v práci a táta jel dneska brzo ráno na čtrnáct dní na služební cestu do Amsterdamu. Tak jsem dojedla salát a šla sice nechtěně ale šla uklidit celý barák. Když jsem to měla všechno konečně hotové bylo už půl osmé večer tak jsem zašla do pokoje vzala si svoje kafe ze Starbucks, zapnula si notebook a prohlížela si FB novinky ale najednou mě napadlo podívat se do chatu s tím Nicoloverem tak jsem otevřela chat a byl online jenže mi nenapsal. Měla jsem být ráda že mi dal pokoj ale místo toho jsem mu začala psát zprávu ani nevím proč ale prostě jsem mu napsala.

~Chat~
Saris - Ahoj hele promiň za to odpoledne... Jestli tak moc chceš semnou mluvit tak mi pošli svoje číslo, já si ho uložím a můžeš mi teda zavolat protože já jsem zmeškané hovory od tebe vymazala.

Nejdřív jsem váhala jestli to odeslat ale nakonec jsem ten entr zmáčkla a zprávu odeslala. Ještě chvíli jsem si prohlížela FB a čekala jestli odepíše ale neodepsal bylo už devět hodin tak jsem notebook zavřela. Šla jsem do koupelny, vyčistila si zuby a šla spát. V posteli jsem ještě nad ním přemýšlela co bych mu řekla kdyby mi volal, a co kdyby mi už vůbec nenapsal protože je na mě naštvaný, a nebo co mi vůbec řekne a kdo to vůbec vlastně je. Při tomhle přemýšlení jsem zničeho nic usnula.

Woou... Tak tohle je další díl z týhle knížky vím že je to celkem díl o ničem ale tak snad se bude aspoň malinko líbit. Komentář potěší.
(Za případný chyby a překlepy se omlouvám) a u dalšího dílu téhle nebo jiné mojí knížky bye.
✳NikySmiler✳

Láska přes internet (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat