Dnes mě budou konečně pouštět domů z nemocnice, po půl roce co jsem tady strávila se už nemůžu dočkat až konečně budu doma. Sice se trochu bojím jak to tam momentálně bude vypadat protože Connor se Sandrou a jejím přítelem Jacobem předělali dům na bezbariérový a všechno přizpůsobily tak abych mohla fungovat normálně samostatně i bez pomoci. Nejvíc se těším na Ness konečně jí budu moct obejmout a být s ní, dokonce mi doktoři řekli že je tu nějaká šance že bych si právě díky Ness mohla vzpomenout na všechno co se stalo dokonce Connorovi doporučili aby mě vzal za lékařkou která léčila mamku a abych se mohla podívat do její zdravotní zprávy že to by mi taky mohlo pomoct abych si vzpomněla, nedávají tomu velké naděje ale pořád tady nějaká ta šance je a já ani Connor se jí nevzdáme. Během toho půl roku co jsem tu byla zamnou jezdil Connor a snažil se mi pomáhat abych překonala úzkosti a strach z toho všeho jak to bude když jsem na vozíku, jezdila sem za mnou i Sandra když tu teda nebyl Connor protože když tu byl se mnou Connor tak ona hlídala Ness a zase obráceně když tu byla Sandra tak doma byl s Ness Connor, ještě jsem Ness za ten půlrok co jsem v nemocnici neviděla protože to doktoři nedoporučili vzhledem k mým stavům úzkosti akorát jí občas Connor měl u sebe když se mnou volal přes Skype, vidím v ní Connora hlavně v jejím úsměvu. Ona je opravdu nádherná ani nemůžu věřit tomu že jsem její máma. Při tomhle všem přemýšlení mě přerušil Connor.
Dobrý den, nevíte kde je ta krásná paní která má jít dneska domů?
Tak to teda nevím jsem tady jenom já.
Tak si budu muset domů asi odvést vás krásná paní.
No a vy si takhle obvykle vozíte cizí ženy domů z nemocnic?
Trošku jsem si z něj udělala srandu což on hned pochopil usmál se a aniž by mi odpověděl tak si sedl vedle mě na postel, objal mě a vášnivě políbil, samozřejmě jsem mu to opětovala protože mi to neskutečně chybělo, potom když se ode mě zase kousek oddálil tak jsem se na něj usmála.
A vy pane takhle líbáte cizí ženy na potkání?
Zavtipkovala jsem znovu a on se usmál.
Ani si nevozím cizí ženy domů z nemocnic a ani nelíbám cizí ženy ale když jde o mojí přenádhernou manželku tak se nedokážu udržet tu bych líbal klidně celé dny i noci.
Nasadil svůj úsměv a mě bylo hned jasné že nemyslí jenom na líbání a musím uznat že mě už taky chyběla nějaká chvilka kdybych s ním mohla být jenom sama objala jsem ho ještě pevněji a políbila ho na krku kde to nejvíc miluje.
A ne jenom líbal!
Zašeptal mi do ucha a začal mě znovu líbat a ještě vášnivěji než předtím.
Už jsi mi chyběl!
Zašeptala jsem mu do ucha a v hlavě si už říkala aby jsme už konečně byli doma a nejlépe samy.
ČTEŠ
Láska přes internet (CZ)
RomanceSára je 16 léta holka s "normálníma" problémama puberťačky, proč jsou to ale jenom v uvozovkách normální problémy se dozvíte v příběhu... Jednoho dne jí napíše kluk s přezdívkou Nicolover. Zamilují se do sebe? Budou se nenávidět? Setkají se vůbec n...