~ΜΙΑ ΝΎΧΤΑ ΠΆΘΟΥΣ~

124 8 0
                                    

Μία όμορφη μονοκατοικία στην οδό <<ΝΙΚΟΛΟΠΟΎΛΟΥ 11>> με έναν τεράστιο κήπο, και έναν μεγαλόσωμο σκύλο μάλλον bulldog θα είναι, υποψιάστηκα από την φάτσα του
-Λοιπόν θα το κοιτάς για πολύ ώρα; Πάμε να μπούμε;
-Δεν νομίζω ότι είμαι σίγουρη.
-Έλα πάμε και δεν θα γίνει κάτι χωρίς την θέληση σου..
-Εντάξει τότε ας μπούμε
Είπα κάπως διστακτικά..
POV ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΊΔΑΣ: Μπήκα μέσα και αντίκρισα έναν τεράστιο καναπέ σίγουρα χωράει 10 άτομα σκέφτηκα από μέσα μου, αα και η τραπεζαρία αρκετά μεγάλη και εκείνη για 7-8 άτομα σίγουρα! Δεν μπορώ να πω υπερπολυτελές το σπίτι του..
Τέλος POV ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΊΔΑΣ!
-Λοιπόν στην υγεία μας!
-Στην υγεία μας, αφεντικό; Ώρα τώρα θέλω να σε ρωτήσω το βασικό το όνομα σου;
-Αχ,με όλα αυτά το ξέχασα βρε Ανδρέας Ράπτης, το δικό σου;
-Δροσοσταλίδα Καρσιώτη!
-Χμ,πρωτόγνωρο όνομα και πολύ ιδιαίτερο!
-Έτσι ακριβώς είναι, είπα ενώ ήπια και την τελευταία γουλιά από το ποτό που μου σέρβιρε..
Από την άλλη εκείνος πήγε να φέρει το ποτό ώστε να μου γεμίσει το ποτήρι μου!
-Καλύτερα όχι άλλο Ανδρέα, όπως προείπα ήπια αρκετά για σήμερα..
-Όπως θες, είπε και με πλησίασε!
Και έβαλε το χέρι του γύρω από τον σβέρκο μου και με ξάπλωσε απαλά στον τεράστιο αυτόν καναπέ..
Τότε ένιωσα την ανάσα του να καίει τον λαιμό μου και απαλά να με γεμίζει φιλιά ξεκινώντας από τον λαιμό μου και βγάζοντας μου την μπλούζα μου να καταλήγει ως τον αφαλό μου. Όταν πήγε να μου βγάλει και το παντελόνι μου αλλά τα δύο χέρια μου κάπως άγαρμπα θα έλεγα τον σταμάτησαν, κάτι που δεν το περίμενε και τον έκανε να μείνει άγαλμα! Όχι όμως για πολύ, με γρήγορες κινήσεις κατάφερε να μου σκίσει το παντελόνι μου και κατ' επέκταση και το μικροσκοπικό βρακάκι που ίσα ίσα κάλυπτε την χαραμάδα μου που τώρα ποια είχε μείνε απροστάτευτη στις ορέξεις του, με σκοπό να την περιποίηθει όπως εκείνος θέλει..! Έτσι αρχίζει να την βασανίζει κάνοντας κυκλικές κινήσεις με το δάχτυλο του στην χαραμάδα μου κάτι το οποίο με έκανε να ανατριχιάσει όλο μου το κορμί.. Ύστερα το βασάνισμα συνεχίστηκε βάζοντας το πρόσωπο του και κατ' επέκταση την γλώσσα του στην χαραμάδα μου, αρχίζοντας τα δικά του παιχνίδια..!! Όλο αυτό συνεχίστηκε ως τις πρώτες πρωινές ώρες που πέσαμε ξεροί και οι δύο στον καναπέ...!!

Η Τελευταία Μας ΦοράWhere stories live. Discover now