~Η ΣΥΜΦΩΝΊΑ~

130 10 1
                                    

Αφού έφτασα εκεί παρκάρω προσεκτικά το αυτοκίνητο μου, κλειδώνω βάζω τα κλειδιά στην τσάντα μου και με αποφαιστηκότητα προχωρώ προς το μαγαζί που με περιμένουν για να κλείσει η συμφωνία μας!
-Καλώς την εσύ είσαι η υποψήφια για την δουλειά;
-Ναι εγώ δεν σας γεμίζω το μάτι;
Του είπα κοροϊδευτηκά..
-Χα,αν μου το γεμίζεις και πολύ μάλιστα!
-Χαίρομαι γι' αυτό λοιπόν ας ξεκινήσουμε την ξενάγηση μην φλυαρούμε άλλο.
-Σωστά,από εδώ ωραία μου δεσπινής!
POV ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΊΔΑΣ: λίγο ακόμα και θα πιστέψω πως με γουστάρει ο τύπος, φυσικά δεν αποκλείεται.. Βέβαια είναι πολύ όμορφος και αυτό δεν κρύβεται! Είναι ψηλός γύρω στο 1.89 με μακρυά σχετικά μούσια και μουστάκι,μελαχρινός και αδύνατος και πάρα πολύ γυμνασμένος..!!
Δύσκολα να του αντισταθεί γυναίκα.
-Που ταξιδεύεις;
-Πουθενά πάμε!
Με το που είδα τον δικό μου χώρο ξετρελάθηκα ο τοίχος ήταν ντυμένος με ταπετσαρία και το σχέδιο ήταν μουσικές νότες, Ο πάγκος είχε έναν επιτραπέζιο υπολογιστή συνδεδεμένο με τον πύργο του και το ροζ του ποντίκι. Επιπλέον είχε ένα παλιό λαμπατέρ και μια κονσόλα με τα απαραίτητα ακουστικά,μικρόφωνο και τον ενισχυτή. Ακριβώς από πίσω είχε ντουλάπα με δίσκους και παλιά βινύλια...!!Αφού κάτσαμε και μιλήσαμε για της μέρες, τα ρεπό και τα λεφτά τα οποία θα μου έδινε κάθε φορά η συμφωνία μας έκλεισε..!!

Η Τελευταία Μας ΦοράOù les histoires vivent. Découvrez maintenant