-Να προσέχεις τα βράδια που κυκλοφορείς έξω,να ντύνεσαι ζεστά και να κλειδώνεις καλά το σπίτι μην έρθει κάνεις να σου κάνει κακό!
POV ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΊΔΑΣ
Μα τι τραγική ειρωνεία να σου μιλάει υπερποστατευτικά κάποιος που σου έχει κάνει το μεγαλύτερο κακό; Δεν το χωράει το μυαλό μου!
Τέλος POV
-Μα το μεγαλύτερο κακό το έκανες ήδη εσύ με τι φυγή σου τι χειρότερο να μου συμβεί;
-Έχεις δίκιο αγάπημενη μου
Πάντα έτσι με έλεγε... Ύστερα αμήχανα έξυσε τον σβέρκο του χωρίς να πει κουβέντα..και σιωπηλά άνοιξε την κυρία είσοδο του διαμερίσματος μου και πήγε να φύγει..!
Εγώ τον κοιτούσα αποσβολομένη με τα χέρια σταυρωμένα χωρίς να κάνω τίποτα, στην ουσία ενέκρινα την φυγή του.. Γιατί όμως; Ώρες ώρες απορώ με τον εαυτό μου στα αλήθεια είμαι τόσο χαζή; Ποιος ξέρει; Τώρα κατευθύνεται προς το παράθυρο εκεί λοιπόν τον κοιτάζω να ξεκλειδώνει το αμάξι του να βάζει στην μίζα τα κλειδιά να κάθετε και αυτός και βάζοντας μπρος το αμάξι να φεύγει προς άγνωστη κατεύθυνση..!
Το υπόλοιπο βράδυ με δυσκολία με άφησαν οι σκέψεις μου να κοιμηθώ. Έτσι κατά τις τέσσερις το χάραμα βγήκα στο καθιστικό και άναψα ένα τσιγάρο, σε κάθε ρουφιξία τον σκεφτόμουν και με έπερναν τα ζουμιά δεν πήγαινε όμως άλλο αυτή η κατάσταση έπρεπε κάπως να ξεφύγω από την μιζερή ζωή μου. Αμέσως πιάνω με τα χέρια μου την εφημερίδα με τις αγγελίες και ψάχνω για μια part time δουλειά..Ήταν ο μόνο τρόπος για να ξεχάσω την θλίψη μου!
YOU ARE READING
Η Τελευταία Μας Φορά
RomanceΈνας μεγάλος έρωτας ανάμεσα στην Δροσοσταλίδα και στον Ζηση, θα αντέξει όμως κατά το πέρασμα του χρόνου; θα ξεπεράσουν τα εμπόδια ή θα πέσουν ανίκητοι στην μάχη;