-Αν πάθεις κάτι δεν θα τ' αντέξω καρδία μου!!Θα έρθω και εγώ μαζί σου να σε βρώ..
- Ηρεμήστε κυρίε μου,αναλαμβάνουμε εμείς τώρα, καθίστε εδώ.
Είπε ο γιατρός και την πήρε με τον φορίο και την πήγε μέσα σέ ένα άψυχο δωμάτιο του νοσοκομείου,στο χειρουργίο να την εξετάσει. Εμένα με είχε λούσει κρύος ιδρώτας. Ο χειρότερος εφιάλτης της ζωής μου τώρα ξεκινά. Μακάρι να τον είχα μπροστά μου τον Ανδρέα θα τον σκότωνα..Είπα και κοίταζα προς το παράθυρο ο εφιάλτης ζωντανεύει και τα λόγια μου εις ακούγονται ο Ανδρέας έρχεται προς το νοσοκομείο. Τόσο θράσος έχει και εμφανίζεται και εδώ μπροστά μου ο ελεεινός.. και όσο πλησιάζει τρελαίνομαι..δεν υπάρχει αυτό.. η αναισθησία αυτού του ανθρώπου!!
- Έχεις το θράσος και εμφανίζεσαι εδώ μέσα;;
- Μα δεν γίνεται να λείπω ενώ το μωρό μου κινδυνεύει
- Απο εσένα; τι ειρωνία και δεν είναι το μωρό σου
- Μου φαίνεται δεν πήρες το μάθημα σου εε;
- Ούτε και εσύ αλλα ήρθε η ώρα νομίζω
Είπε ο Ζήσης. Τα μάτια του έλαμπαν απο μίσος και έβγαζαν φωτίες και ο Ανδρέας ποτέ δεν τον είχε δει έτσι. Άρχισε ο Ζήσης να τον χτυπά με όλη του την δύναμη. Ο Αντρέας έπεσε στο πάτωμα μέσα στα αίματα και στους μόλωπες.. ανύμπορος να φωνάξει έστω και βοήθεια.. ένας νοσοκόμος απομάκρυνε τον Ζήση και πήρε τον Αντρέα. Με όση δύναμη του απέμεινε γύρισε και του είπε.
- Θα το πληρώσεις Κακλέα!!
- Να μάθεις να μην τα βάζεις μαζί μου,γιατί την επόμενη φορά θα βγείς με καροτσάκι απο εδώ μέσα.
Οι ώρες πέρασαν και επιτέλους με έβαλαν σε ένα δωμάτιο. Ο γιατρός ήρθε και μου είπε πώς υπέστει βιασμό, αλλά θα το ξεπεράσω λέει με πολλές συνεδρίες σε ψυχολόγο. Ζήτησα να δω τον Ζήση. Ήρθε και μου τα είπε όλα πέφτοντας στην αγκαλία μου.
- Αμαν βρε Ζήση μου, δεν έπρεπε να το κάνεις αυτο..
- Συγγνώμη Δροσοσταλίδα θόλωσα, δεν το έκανα επίτηδες..
- Φοβάμαι πολύ και δεν μένει άλλη λύση θα τον καταγγείλω..εξάλλου τα σημάδια υπάρχουν.
- Έχουν και γενετικό υλικό του εφόσον του έκαναν εισαγωγή στο νοσοκομείο!!
- Φώναξε τον γιατρό να έρθει η αστυνομία αγάπη μου
- Πάω μάτια μου!!
Λίγο αργότερα και η αστυνομία ήρθε και του έκανα την μήνυση..τώρα όλα σιγά σιγά τελειώνουν..
- Ηρέμησε όλα τελειώνουν Δροσοσταλίδα μου.
YOU ARE READING
Η Τελευταία Μας Φορά
RomanceΈνας μεγάλος έρωτας ανάμεσα στην Δροσοσταλίδα και στον Ζηση, θα αντέξει όμως κατά το πέρασμα του χρόνου; θα ξεπεράσουν τα εμπόδια ή θα πέσουν ανίκητοι στην μάχη;