POV Liza
Zodra ik 0 heb gezegd schieten we allemaal naar voren. Meteen word ik wolf en ik zet al snel mijn kaken in iemand zijn nek. Door mijn kaakje voel ik botten en spieren breken en bijna laat ik los. Als de dark angel dood is spring ik van hem af en spuug ik al het bloed enzo uit. Al snel hebben de angels door dat ik de leider ben en jammer genoeg gaan ze allemaal op mij af. Snel word ik mens en door mijn twee dunne zwaarden kan ik mij goed verdedigen maar toch word de cirkel om mij heen steeds kleiner. 'Iemand hulp?!' Gil ik terwijl ik een stap naar voren schiet en twee mannen vallen dood neer. Meteen worden die opgevuld met twee nieuwe. 'Kan niet! Ze zitten allemaal om jou heen en het zijn er te veel!'Woest grommen word ik wolf en voor ze iets door hebben spring ik op een angel en met mijn nagels zet ik mij schrap in zijn gezicht zodat hij schreeuwen naar de aarde valt. Zo ga ik nog een tijdje door maar als ik bijna bij een paar wolven ben slaat een angel mij terug naar het midden en vloekend val ik op de grond. Ik word mens en zet een schild om mij heen. In elkaar gedrukt tot een bolletje probeer ik het schild in stand te houden maar voor lang weet ik niet.
Om mij heen vervagen alle geluiden, de kreunen van gewonde en het gekletter van staal op staal klinkt alsof het heel ver weg gebeurd. Alles waar ik nu nog aan denk is het schild ophouden. Opeens hoor ik gejuich, en niet van mijn leger. Als ik opkijk zie ik de koning der dark angels landen en met een simpele tik met zijn vinger breekt mijn schild. Woest grijpen twee angels mij vast en ze vliegen met mij weg. Zodra ik om mij heen ga slaan voel ik een harde klap tegen mijn hoofd en alles word zwart.
POV Tay
Opeens horen we gejuich en even later land de koning der dark angels. Even later vliegen alle angels opeens weg en verbaast rennen we naar voren, waar we niks aantreffen. 'Nee nee nee nee! Dit kan niet! We moeten erachteraan!' Roept Simon wanhopig. 'En dan?!' Gromt Amira. 'Liza is sterk, ze houd het wel even vol. Nu is onze grootste zorg om terug te keren naar jou zussen Simon.' Zegt Yara met tranen in haar ogen. 'Nee! Ik ga haar zoeken!' En met die woorden rent hij weg.Dit boek zal van on HOLD afgaan maar verwacht weinig en korte stukjes
JE LEEST
De poort naar de geheime valei.
FantasyLiza sluipt elke dag na school het bos in naar een poort. Alleen een spreuk krijgt de poort open en Liza kent die. Als je door die poort gaat kom je in de geheime valei. De valei is het midden van een groot land vol magie! Zoals normaal gaat ze er w...