Yeahh....!!!!!!
Hari ini adalah pengakhiran 2015..!......
Cuma perlu tunggu beberapa jam lagi sebelum melangkah ke tahun baru....2016!!!! I'm comingg!!!
Happy new year all....
.........................................................Kami sampai di destinasi yang dituju...iaitu sebuah restoran yang agak unik....
Rachel berkata...
"Inikah..tempatnya?""Iyaa...." Aku perasan Rachel hanya duduk pada motor...tidak berganjak...
"Rachel....takkan awak nak duduk kat motor jaa.."
"Arhh...owhh....tak perasan,terpegun apabila nampak restoran itu..."
"Iyaa?..agak unikkan?"
"Saya tak tahu pun,ada restoran yang berada atas kayu di pekan ini..."
"Betulkah?....hairannya,saya lebih tahu walaupun saya orang baru kat sini..."
Senyum...."Saya tahu restoran ini baru..."
"Iya kah?...macam mana awak tahu?"
"Saya....orang lama dalam pekan ni...jadi,saya tahulah..." sambil berjalan menghampiri tangga yang menuju kearah pintu utama..
Aku berkata,tapi lebih kepada berbisik "Genius...."
Rachel menoleh...."Apa dia?"
Aku menunduk sambil senyum
"Tak...cuma...pandai awak teka""Iyakah?.....saya dengar awak kata...Genius?"
Aku Terpegun....
"Wahh...tajamnya telinga awak""Dianugerahi telinga,kita kenalah guna dengan sebaik-baiknya..."
"Saya tak cakap pun awak tak guna telinga dengan baik..."
"Okey...okey..okey...Bila nak makan ni...saya dah lapar..."
"Yalah..yalah...jom kita serang restoran ni..."
Kami pun masuk kedalam restoran tersebut....
Sememangnya Restoran tersebut sangat unik...* * *
En.Lee POV.
Aku masuk kedalam sebuah kafe yang bernama Tea and Break....
Aku meninjau sekeliling untuk mencari En.Robert.Dia membawaku berjumpanya disini..mungkin mahu bincang sesuatu..."Lee Huan?...."
Aku menoleh...
"Robert!....." sambil menyambut huluran tangannya...
"Silakan duduk..."
Lalu,aku pun duduk kerana dipelawa...Seorang pelayan perempuan datang dan bertanyakan pesanan...
Aku hanya memesan Jus tembikai...dan Robert pula jus oren."Apa yang awak nak bincangkan" Aku bersuara...
"Saya pasti..awak pasti dah tahu."
"Saya perlukan kepastian yang jelas"
"Semalam...saya berjumpa dengan anak gadis awak yang awak selalu ceritakan itu.."
"Yaa..."
"Dia....sempurna...untuk anak lelaki saya"
YOU ARE READING
First Love & First Kiss
RomansRachel Lee ialah seorang gadis remaja yang cantik dan bijak.Di sekolah,dia cukup disegani oleh para guru serta pelajar.Namun begitu,dia tidak pernah mencintai atau menyukai seseorang yang bergelar lelaki.Dia berpendapat bahawa seseorang yang bernama...