6

296 13 1
                                    

Carol:

Probudila jsem se v Zaynovo objetí. Totálně mě bolela záda od té sedačky. Pomalu jsem se vymanila z jeho objetí a sedla si normálně. Protáhla jsem se a koukala unaveně z okýnka. Podle všeho to vypadalo že tak za hodinu by jsme mohli být na Hawai. Podívala jsem se na Zayna jak spokojeně spí. Pousmála jsem se a vyndala Mac. Přihlásila jsem se na Twitter a četla různé twetty. 

@Carol_Baker

Jsem strašně hladová už jen asi hodinu a můžu si odpočinou :))) strašně se těším... :*

Napsala jsem a do ruky vzala mobil a přihlásila se na instagram. Přidala jsem jednu fotku, kterou jsem našla a projížděla instáč.

Uživateli @harrystyles se líbí vaše fotka

Uživateli @niallhoran se líbí vaše fotka

Uživetali @justinbieber se líbí vaše fotka

Uživateli @ISTYLESLARRY se líbí vaše fotka

Uživateli @kyliejenner se líbí vaše fotka

Uživateli @caradelevingne se líbí vaše fotka

Uživateli @fakeliampayne se líbí vaše fotka

nialljameshoran (@nialljameshoran) požádal(a) o povolení, aby vás mohl(a) sledovat

Uživateli @niallhoran se líbí vaše fotka

Uživateli @niallhoran se líbí vaše fotka

Proč to dělá? Ne nebudu se tím trápit... ,,Za deset minut přistáváme.....," začala povídat letuška a já se natáhla k Zaynovi. ,,Zlato. Vstávej čekají nás krásný tři týdny na Hawai," zašeptala jsem a políbila ho. ,,Tři týdny v klidu a s tebou." usmál se a otevřel oči. Kývla jsem. ,,Za deset minut budem přistávat," připoutala se a vypla mobil a uklidila mac. ,,Jojo," kývl a připoutal se. Vzal do ruky mobil a vypl ho. Udělala jsem přesně to samý co on a Zayn pak propletl naše prsty. Přistáli jsme a začalo se tleskat že piloti zvádli tak dlouhou cestu a pak tam ještě mluvili že děkujou, že jsme si vybrali jejich let nebo tak něják. Vylezli jsme a šli si pro kufry jenże nastala menší komplikace. Ztratil semi kufr!!! To nejhorší co se, kdy mohlo stát. Ale můj kufr se našel jen se někam zatoulal a vše js v poho. ,,Kdyby nenanšli tdn kufr nevím co bych dělala," řekla jsem Zaynovi, když jsme opouštěli halu a v ruku v ruce a s kuframi jsme se vydali ven. ,,A co pak v něm máš?" řekl a ušklíbl se. ,,Důležité věci," prohodila jsem. Jen se zasmál a koukl na mě. ,,Jen doufám, že jsi nám zamluvil pokoje," řekla jsem. ,,Neboj vše je zařízený," ujistil mě a krátce se usmál. Stopli jsme si taxi a taxikář nám pomohl naložit  kufry do kufru. ,,Ty jo nevěděl jsem že i v březnu je tu takové horko," prohodil Zayn. Měl pravdu bylo tu strašný vedro. ,,No to víte. Buďte, ale rádi že tu nemáte zimu," usmál se řidič, ,,vy jste z Anglie?" zeptal se nás. ,,No já ano, ale moje přítelkyně je z jiné země," řekl Zayn a já kývla. ,,Smím se zeptat z jaké?" ,,Česká Republika je to taková zapadlá země," usmála jsem se. ,,A jak jste se poznali?" ,,No v Anglii, protože jsem se tam přestěhovala, ale to je táááák strašně dlouhý příběh jak jsme se k sobě dostali," pousmála jsem se. ,,Aha," kývl. Je docela milí...

,,Tak jsme tu," zastavil před hotelem a my vylezli. Znovu nám pomohl a my zaplatili. Po červeným koberci jsme šli dovnitř hotelu. Sedla jsem si na židli a Zayn šel k recepci. ,,Pokoj dostaneme tak za deset minut," usmál se a posadil se vedle mě. ,,Carol co se děje?" zeptal se. ,,Nic," řekla jsem. ,,Proč se mi snažíš říct, že se nic neděje?" nadzvedl obočí a já se na něj koukla. ,,Nic jen jsem strašně unavená," povzdychla jsem si a Zayn kývl. ,,Vždyť já taky a až dostaneme pokoj půjdem si oba hned lehnout," usmál se a letmo mě objal. Zapla jsem mobil a ten totálně nekontrolovaně bzučel, protože mi chodilo několik upozornění s insragramu, twitteru a facebooku. Vypadá to, že Zayn je na tom stejně.

Uživatel ZAYN (@zaynmalik) vás označil na fotce

Přišlo mi upozornění z Instagramu. Kousla jsem se do rtu a podívala se na fotku. Zayn to vyfotil v letadle, když jsem koukla z okýnka. (P.S tu fotku najdete u dílu Gate 23. Nechápu proč jsem jí dala tam :D)

Zayn  The feeling when sitting next to me girl that makes you happy ❤

Pousmála jsem se a políbila Zayna. ,,Pan Malik?" přišla k nám nějáka holka a Zayn kývl a stoupl si. Něják mi přišlo že Zayn na ní až moc kouká. ,,Ty Carol tady jsou klíče. Ještě chtěj podepsat nějáký papíry tak jestli by jsi vzala i můj kufr?" podíval se na mě. ,,Jo jasně vemu ti kufr a ty si klidně jdi podepsat papíry," řekla jsem a Zaynovi vzala klíče. ,,Carol!" zvolal, ale já nastoupila do výtahu. ,,Jo jasně. Podepiš papíry s tou blondskou," vrčela jsem si pro sebe. Výtah zastavil a dovnitř vešel nějákej chlap. Byl to vysoký hnědovlasý muž. Docela pěknej, ale že bych s ním něco chtěla mít. ,,Kam jedete?" zeptal se a já se koukla na kartičku. ,,Do devátého," usmála jsem se. ,,Tak to jedem stejně," zasmál se. Já se taky zasmála. ,,A kdy jste přijela?" podíval se na mě. Pramínek vlasů jsem si dala za ucho a pousmála se. ,,Dneska, ale přítel se dóle zdržel a něcl s nikým řeší," řekla jsem s nenávistným hlasem. ,,Moc vás neznám, ale myslím že vás přítel miluje, vždyť jste krásná," usmál se. ,,Děkuji," špitla jsem.

          

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat