Vacation, tattoos and love

275 17 4
                                    

Carol:

Neměla jsem chuť včera žít, protože vidět Nialla mě prostě níčí. Vlastně to nechápu. S Niallem jsem se rozešla já a pak kvůli němu hrozně brečím. Tak proč jsem se s ním rozešla?? Neustále jsme se hádali a Niall byl prostě výbušný, i když vím že by mi nic neudělal bála jsem se ho. Ale já ho pořád miluju a miluji i Zayna...

Greg:

,,Tak co se děje?" zeptal jsem se Nialla, protože je zamklí a zamyšlený. ,,Pamatuješ jak si říkal že se ve výtahu potkal tu brunetu?" podíval se na mě a já kývl. Kdo by jsi to napamatoval byla to krásná brunetka. ,,Vypadala něják takhle?" ukázal mi displej mobilu a já si to začal prohlížet. Přesně to byla ta holka a vedle ní Niall? Objímal jí okolo pasu a smáli se. A mě už to trochu došlo. ,,To je Carol, že? Ty jsi jí potkal?" zeptal jsem se a on kývl. ,,Jo potkal se Zaynem," špitl. Když jsem jí uviděl byla mi tak něják povědomá, ale měla drdol a já Carol naživo nikdy neviděl. ,,Nialle promiň že jsem tak o ní mluvil," bylo mi ho strašně líto, ,,nenecháme si zkazit dovolenou. Zajdem k moři a tam se vypneš," snažil jsem se o úsměv.

O měsíc později:
                                         12.4.

,,Tak se měj a pozdravuj," usmál se Niall. Kývl jsem a chlapsky ho objal. ,,Ty se hlavně drž," poplácal jsem ho po zádech. Letím zpět. Jinak dovolenou jsme si nakonec užili, i když se Niall přetvařoval, občas se zasmál od srdce.

Niall:

,,Tak ahoj," špitl jsem, i když mě Greg nemohl slyšet, protože už byl pryč. Otočil jsem se a vydal se k autu. Bouhžel při mé smůle silnice byli plné a provoz se nachvilku zastavil. V rádiu zrovna hráli písničky od Ariany Grande One Last Time. Carol milovala tu písničku, ale první byla Wildest Dreams nebo Illusion. Písnička od nás. ,,You can tie me up in chains
You can throw away the key, but there is no trap doors.
I’m not gonna leave,
You’re the truth I can’t explain
You’re the only one I see
It’s not an illusion to me (illusion to me)," zazpíval jsem si potichu ten kousek co zpívám. Rozjel jsem se a jel si koupit něco k jídlu, abych doma náhodou neumřel hlady. Zaparkoval jsem, nandal si černý slunečný brýle. Vzal peněžku a vyrazil do obchodu. ,,Budu potřebovat košík?" ptal jsme se sám sebe, ale stejnak jsem ho vzal. Rajčata, okorku, kuřecí prsa, salám, sýry, toasty, pár jogurtu, piva, džusy, brambory, rýži, těstoviny, pak nějákou malou bagetku plněnou čokoládou, sladkosti, brambůrky, víno, popcorn, housky... No prostě toho bylo hromadů. Zaplatil jsem a v jel z vozíkem k autu, kde jsem vše vyskládal do kufru a mohl jít vratit košík a vyrazit domů.

Nákup jsem vyložila a uklidil ho. Teď dát vyprat prádlo. Stál jsem u pračky a přemýšlel. Patří světle modrý boxerky s černými pruhy do tmavýho nebo světlýho prádla? Zkousl jsem si ret. Když to dam do světlýho, černé pruhy se přebarvý, a když dam do tmavýho tak to modrý se taky přebarvý ne? Nebo se to ve tmavým nepřebarvý?? Sakra kdo to má vědět??? Z kapsy tepláku jsem vytáhl mobil a najel na mamky číslo.

-,,Ahoj zlato. Tak už se ti stýská? Není něják brzy?"

Ozval se mamky hlas. Jen jsem se usmál a střebával ty dvě otázky.

-,,Ahoj mami. No stýská se mi, ale mam spíš otázku,"

V duchu jsem se uchechtl až jí řeknu jak to mam vyprat.

-,,Copak bručíne máš za otázku?"

Zeptala se a já se zamračím.

-Mami! Neříkej mi tak už jsem dospělý."

Namítl jsem a mamka se zasmála.

-,,Tak promiň Niallí."

Řekla.

-,,Otázka z ní. Mam jedno prádlo a to je světele modrý a má to tam černý pruhy. Jak to mam vyprat?"

Zeptal jsem se a koukal na moje boxerky.

-,,Nialle už by jsi si měl někoho najít,"

Povzdychla si.

-,,Mami! Zrovna se dostávam z rozchodu s Carol a předpokládam, že Greg ti hned řekl co se tam stalo. Vážně nemam chuť si teď nikoho najít a řekneš mi jak to mam vyprat?"

Musel jsem znít naštvaně, protože mě štve jak máma chce, abych si někoho našel. Já vím že to semnou myslí dobře, ale až někoho najdu a objetuju mu city tak už nebudu volat mámě s tím jak se pere to prádlo.

-,,Normálně. Dáš to do tmavého a na čtyřicet."

-,,Děkuju a pozdravuj. Mam tě rád."

Sám pro sebe jsem se usmál.

-,,Taky se měj a taky tě mam ráda. Doufám, že až budu příště volat tak mi řekneš, že už máš nějákou dívku,"

-,,Mami!"

-,,Promiň. Mam tě ráda a měj se."

Řekla se smíchem a zavěsila.

Zapl jsem pračku a sedl si k televizi. Pustil jsem si němáky film, protože mě strašně nudí ty zprávy o celebritách. Nohy jsem si dal n stůl a spokojeně se díval na komedii.

Ahoj!!! Další díl je zde! Dnes je trochu delší a já doufám že se vám líbí:)
Nemůžu vám slíbit, že zítra vydám díl. Protože už je škola! :(((( A jelikož u minulého dílu bylo asi dvě hvězdičky což je trochu a mě by potěšilo, kdyby tu byli třeba čtyři hvězdičky :) jinak nechcete třeba fakty o Carol nebo nějáky "rozhovor"?? Napiš te mi do komentářu. Mam vás ráda :) :* ❤

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat