Liam:
,,Ani nevím zda je to dobrý nápad," podíval jsem se na Louise a ten si jen povzdychl. ,,Tak Liame poslochej. Niall je fuč! Harry je na dovolený s Kendall a my dva jsme tu zůstali. Kdyby třeba Carol tu byla, ale nikdo," řekl. ,,Psal jsem Carol a ta je na dovolený se Zaynem. Harry se s Kendall a Niall je prý s Gregem," prohrábl jsem si vlasy. ,,Vážně si nechceš zajít do baru?" podíval se na mě. ,,Louisi vždyť víš, že bych stejně nemohl pít." ,,Takže mam to chápat jako, že nejdeš?" zastavil se. ,,Ne, promiň," potichu jsem šeptl a Louis se rozešel pryč. ,,Noták Loui!" Křičel jsem za ním, ale s ním o nic nedělalo. Od doby co se vše pokazilo Loui začal strašně pít. Copak nevidí jak ho to níčí? Jak je hubenější? Proč prostě nedá pokoj? A víte co je na tom to nejhorší? Že já s tím už nic nemůžu dělat. Sice jsem jeho kamarád, ale tohle mu nerozmluvím. Moc dobře znám Louise, je strašně tvrdohlavý jako Niall...
Carol:
Vzala jsem si bílé volné tílko a sa se vydala na večeři. Zayn už je dávno dole. Nemohl na mě počkat. S povzdychnutím jsem zmáčkla knoflík a čekala ma výtah. Nastoupila jsem a stiskla 1. V zrcadle jsem si udělala drdol a ještě se prohlížela. Výtah se otevřel a já vystoupila. Zamířila jsem si to k jídelně, kde bylo docela dost lidí. Bez problému jsem se tam dostala nandala jídlo na talíř. Jsou tam švécké stoly...
...našla jsem Zayna, který byl akorád na mobilu. ,,Zayňáku," řekla jsem a sedla si k němu. ,,Caroldo," usmál se a já se zamračila, ale taky jsme se zasmála. ,,Jdu si pro zmrzku. Chceš taky?" ,,Jo vem mi čokoládovou," usmál se a já kývla. Vydala jsem se pro misky, nadala a přišla zpět.
Liam:
Zayn Malik (23) už delší dobu "randí" s Carol Baker (21) tento mladý pár si "údajně" potřeboval odpočinout a tak letěli na dovolenou. Bouhžel neprozradili kam, ale Zayn si tam pořídil další nové tetování!! Carol před dvouma hodinami přidala fotku na její osobní instagram, kde Zayn má na ruce vytetovanou v plný kráse Carol!
Jakto?!?
To se ptají všichni. Zayn a Carol (Zarol) jsou spolu měsíc! Ani by nás nepřekvapilo, kdyby tam Carol požádal o ruky a pak by to dopadlo jako s jeho ex-přítelkyní Perrie Edwards.
,,What?? Cože? Coo?? On si nechal vytetovat Carol?!?" nechápal jsem a sledoval tu fotku. Zíral jsem na to jak na svatý obrázek. Vždyť jsou spolu měsíc a on si jí nechá vytetovat...
Greg:
,,Na to, že tu jsou jídla který moc nemusím. Jsem se pořádně najedl," řekl Niall cestou na pokoj. ,,Nialle přiznej si že ty by jsi slupl vše," podíval jsem se na něj y on kývl. ,,Přiznávam, ale když máš hlad prostě sníš vše," usmál se. Konečně! Konečně je to ten Niall co se směje a jí! Můj blonďatý bráška. ,,Ou zapoměl jsem dole pomeranč!" vzpoměl si. ,,Jdu proněj!" řekl a běžel k výtahu. Jen jsem se smíchem zavrtěl hlavou a kartou odemkl pokoj.
Zayn:
Propletl jsem jsem naše ruce a vydali se na pokoj. Tady je tolik zatáček! Než se dostaneme do výtahu tak tu zestárnu. Zrovna jsme šli abyli ticho. Užívali jsme si naší přítomnost. Zrovna jsme se blížila k rohu, kde se pak nacházel výtah, ale někdo do nás vrazil... Všichni jsme zvedly hlavy a koukli se na sebe. Zůstal jsem stát a snad ani nedýchal. Bylo to strašný! Svíral jsem pěvně Carolin ruku a snažil se pomalu dýchat. Carol ta byla nejspíše v šoku. Stál tam Niall a hleděl na nás. Najednou Carol vytrhla ruku, kterou jsem držel a utekla.
ČTEŠ
Repeated Love •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]
FanfictionCarol a Niall Známa dvojice co se rozešla na konci ledna roku 2016. O rozchodu se spekulovalo další dvy týdny. Niall s výčitkami že odešel a přestěhoval se on jaký první zatím žije poklidný život v L.A. Často odpočívá, protože s klukama mají rok pa...