Brunette and Blonde

307 16 1
                                    

Niall:

,,Bože, kde jsi tak dlouho?" zeptal jsem se idiota, který se označuje za mého bratra. ,,Neuvěříš tomu, ale ve výtahu jsem potkal jednu roztomilou brunetu," usmál se a kartičku hodil na skříňku, ,,škoda že jsi tam nebyl, protože by se ti určitě líbila," hodil sebou na postel vedle mě. ,,Jak jsi můžeš být jistej?" zakroutil jsem očima a podíval se na něj. ,,Protože byla přesně pro tebe. Výšku tak akorád, váhu taky, roztomilí obličej, bruneta s hnědými oči a krásný úsměv," řekl a přitom se culil. ,,Hmm," zamrmlal jsem. ,,A navíc říkala že její přítel šel dolu podepsat nějáký papíry takže byla žárlivá," vycenil zuby. ,,Pokuď vím tak každej člověk je žarlivý," zaklapl jsem Mac a podíval se na něj. ,,A to není to nejlepší," podíval se na mě a já nadzvedl obočí. ,,Je taky v tomto patře, ale nevím přesně jaký pokoj." Zamyslel se. ,,A kolik jí tak je?" povzdychl jsem si. ,,Kolem dvaceti. Jo a kozy taky ušli," kývl. Jen jsem nevěřícně zakroutil hlavou. ,,Možná jí potkáme na večeři," usmál se a já kývl.

Carol:

Hned jak jsem přišla na pokoj jsem sebou padla na postel a usnula. Pak jsem se vzbudila vybalila a seděla na balkóně. ,,Carol?" řekl někdo. ,,Zlato?" znova, ale cítila jsem jak se usmál. Objali mě velké ruce. ,,Prosim tě. Nic se nestalo. Miluju tě a budu, jen chtěla něco podepsat a to bylo vše," řekl a objevil se předemnou. ,,No jasně. Hodinu jste podepisovali papíry?" podívala jsem se na něj. ,,Ne! Jel jsem výtahem z jednim malým klukem, ale výtah se zastavil a my zůstali u prostřed patého patra," zamumlal a políbil mě. Nemůžu na něj být naštvaná, protože to nejde. ,,Lásko odpočinu si a pak zajdem do města nebo můžem jít na pláž," líbl mě na tvář." ,,Jojo," kývla jsem a Zayn odešel.

Tři hodiny později:

,,Zayný jsi si jistej?" podívala jsem se na něj, když jsme stáli před tetovacím studiem. ,,Ano," kývl. ,,Zayne, ale jsi si jistej, že se můžem kdokoliv rozejít a..." ,,Zlato jsem si jistej," prerušil mě a políbil mě. S propletenými prsty jsms vešli do studia. Lidi tam nebyli a ze zádu vykoukl mladík s potetovanými rukama. ,,Dobrý den, přejete si?" usmál se a podíval se s úsměvem na mě. ,,Ehm," obajal mě okolo pasu a mladík se koukl na Zayna. ,,Chtěl bych vytetovat mojí přítelkyni," usmál se Zayn. ,,Jasně tak jsi pojdtě lehnout," řekl a ukázal na lehátko. ,,A jak přesně?" ,,Od pasu nahoru," olízl si rty Zayn a podíval se na mě. Jelikož je tu opravdu horko měla jsem na sobě černé mini kraťásky a podprsenku od plavek. ,,Všechny detaily?" zeptal se a Zayn kývl. ,,Ok," usmal se a začalo to. Sledovala jsem jak to vše tetuje. Stála jsem před chlápkem, aby to mohl vytetovat. Povídali jsme si a podobně.

Niall:

,,Jsem tak unavenej až to není možný," povzdychl jsem si a šel za Gregem. ,,Notaak," počkal na mě a znova se vydal cestou, která vede do města. ,,Co koupíš mámě?" podíval se na mě a já se zamyslel. ,,Tak to vážně nevím. Nakoupim před odjezdem," řekl jsem a Greg přikývl. Právě jdeme s Gregem do města, protože máme hlad a chcem si něco dát + chcem se projít a Greg mi chce najít nějákou holku. Což se mu určitě nepodaří, protože prostě nechci holku z Hawae

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat