I Love You

310 10 0
                                    

Přitulila se, něco zažbrblala a spokojeně se ke mě přitulila. Po chvílí váhání jsem ruku umístil na její bok. Takže jakoby jsme leželi v objetí.

________

Carol:

Nespala jsem. Jeho dotyk jsem cítila. Bylo to úžasný, dokonalý a vše možný. Má strašné hebké prsty. Víc jsem se k němu přitulila a nasávala jeho vůni. Jemně mě políbil dívka
a já si pro sebe něco zamumlala.

Ráno:

Probudila jsem se na Niallově půlce. Trochu mě mrzelo, když jsem ho nezahlídla vedle mě. Zkouška jsem si ret a přetočila se na pravý bok a koukla na půlku, kde jsem původně měla spát já. Chtěla jsem se probudit vedle Nialla, ale místo toho jsem se probudila sama... Sedla jsem si a vlasy si dala do drdolu. Chvilku jsem se porozhlížela po pokoji a pak se protáhla. Šla jsem rovnou do koupelny co byla hned v ložnici. Nechala jsem otevřený dveře a opláchla si obličej a unaveně přešla k baru. ,,Jsem to, ale kráva," řekla jsem. Docela mě Niall naštval, že si jen tak zmizí. ,,Jsem pitomá naivka! On je taky pitomej a oba dva jsou pitomí," říkala jsem pro sebe a napila vína co tam bylo. ,,Potomej Niall pitomej Zayn," řekla jsem trochu nahalas. Jsem blbá! ,,Ehm...," ozval se záměnou hlas a já nadskočila. Můj tep se zrychlil jak jsem se lekla. Otočila jsem se a uviděla oblečeného Nialla. ,,Jé ahoj," řekla jsem. Doufala jsem, že nic neslyšel. Když se chystal něco říct, akorád mi zazvonil mobil. Rychle jsem pro něj běžela. ,,Liam?" řekla jsem potichu a přijala hovor.

-,, jsi to viděla?!"

-,,Ehm co jsem měla vidět?"

-,,Niallovo a tvůj Twitter,"

-,,Co?! Proč?!"

Zeptala jsem se a vzala Niallovi mobil, který jen tak držel v ruce. Nechápavě se na mě podíval, ale to jsem teď neřešila. Odemkla jsem ho a viděla naší společnou fotku. Klikla jsem na Twitter.
Jsem v Hotelu v Americe a včera odpoledne jsem viděla přísahám @zaynmalik @NiallOfficiall
@Real_Liam_Payne viděla jsem jak běží na jeden pokoj!

@NiallOfficial tam zůstal a Liam se Zaynem odešli!

@Carol_Baker je asi v tom pokoji!

Viděla jsem @NiallOfficall a @Carol_Baker v jednom pokoji!

@Carol_Baker měla na levé ruce obvaz!

Nechci, aby @NiallOfficiall si začal něco s kurvou!

@Carol_Baker dala @zaynmalik kopačky a pak zůstala s @NiallOfficiall na pokoji!

Nechci, aby Carol_Baker si začala s Niallem. @NiallOfficiall je idiot a ke Carol se hodí nikdo jinej.

@NiallOfficiall @Carol_Baker Niallem Carol je pěkná svině drž se od dál. Díky tobě je teď tady! Nenech, aby ti zkazila život!

Do očí se mi draly slzy. Mají pravdu díky Niallovi jsem teď tady. Vše je díky Niallovi. Sesypala jsem se k zemi. U ucha držela pořád telefon.

-,,Mají pravdu," zašeptala jsem a položila mobil vedle .

,,Carol?" pomohl mi Niall na nohy. Vzal svůj telefon a já ho silně, pevně objala. Též mě objal a za zády si četl ty twetty. ,,Pšššt," zašeptal mi do ucha. Zachvěla jsem se. ,,To bude dobrý," šeptal. ,,Tohle nebude dobrý," zavzlykala jsem. Věděla jsem, že to nebude dobrý, protože mě teď nenávidí Niallovo fanynky. Moji fans stojí při mě a jeho při něm. Je to těžký. Miluju ho. Spadla jsme znova do toho. Stále ho miluji. Trochu jsem se odtáhla a podívala se mu do obličeje. Nedokázal jsem přečíst co si myslí... Podívala jsem se mu do očí a hned se vnich ztratila. Ani nevím jestli jsem vůbec dýchala. Teď tady velí Niall. Všechny jeho pohyby bylo úžasný a pomalý. Nás dech se sjednotil. Levou rukou zajel pod tričko a hládil mi záda. Zkousla jsem si ret a podívala se na jeho rty. Pomalu se přiblížil a já zavřela oči. V tu chvíli se rozrazili dveře a my se lekli.

Ahoj! Omlouvám se za chyby :)

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat