4

280 17 2
                                    

Niall:

,,Tak co tu jíš?" usmála se máma a dala na pánev kousky kuřecího masa, kde to začalo prskat. ,,No dělal jsem si těstoviny se zeleninou, občas objednal pizzu a neb...," nedomluvil jsem, protože mamka mi skočila do řeči. ,,Slyším dobře. Můj chlapeček co zbožňuje tolik jídlo jí zeleninu? Slyším dobře?" podívala se na mě. Já chápu že je to divný, ale tak mi prostě něják zachutnala zelenina a všichni se z toho můžou zbláznit. ,,Carol mě to nutila jíst, protože si myslela že je zbytečné vařit dvě různá jídla. Tak jsem to jedl to co uvařila," napil jsem se ze zelený skleničky. ,,Tak tě naučila vařit jo?" zdvyhla obočí a já kývl. ,,Třeba mě učila prát. Jenže jednou jsem pral sám a moje černý triko se zbarvilo do růžova," povzdychl jsem si. Mamka se usmála. ,,Mluvila jsem s Gregem," usmála se a přisedla si ke mě. Mezitím zamíchala maso. ,,A?" ,,Nabídl mi, abych s ním letěla na Hawai, ale odmítla jsem to a chtěla se zeptat tebe jestli by jsi s Gregem neletěl ty," zadívala se na mě. ,,Já nevím a Denise s malý taky poletí?" ,,Ne Denise s Theem budou u rodičů," usmála se a já kývl, ,,takže můžu napsat Gregovi že s ním poletíš ty?" povzdychl si a kývl. ,,Zlato věř že ti to prospěje. Odpočineš si od všeho."

Carol:

,,Takže na Hawai pojedem dvaadvacetého," usmál se Zayn a propletl naše prsty, ,,což je za týden," olízl si rty a já kývla. ,,To, abych začala nakupovat věci," zapřemýšlela jsem.

Ahoj!!! Další díl je zde!! Já vím moc krátký, ale ještě dnes bych chtěla přidat jeden :) a teď jedna důležitá otázka :) baví vás číst to pokráčko? Já jen že moc lidí nečte. Takže se překonáte a u tohodle příběhu dáte 3+ hvězdičky :)))))

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat