3.

362 13 0
                                    

Niall:

,,Crrrr!" přehodil jsem si přes hlavu polštář a znova zavřel oči a doufal že to otravný zvonění zachvíli přestane. Ale nic stále se zvonění rozléhalo domem. ,,Kterej debil by zvonil v...," odmlčel jsem se a kouknul na hodiny, ,,ve dvě..," špitl jsem si pro sebe a hodil na sebe aspoň triko. Pomalým krokem jsem se vydal dolu a ten kretén co je za dveřma, pořád zvonil. ,,Jó už jdu!" křikl jsem a v zrcadle si prohrábl vlasy. No nevypadal jsem nejlíp, ale mě to něják nevadilo. ,,Tyvole Louisi," řekl jsem, když jsem otevíral dveře, protože jsem měl pocit že to je určitě Louis, ,,mami?!" zeptal jsem se a kouknul se na mámu, která na sobě měla takový velmi slabý kabát, co jí kupovala Carol... Slušelo to mamce. ,,Nemusíš mluvit moc sporstě," napomenula. ,,Tyvole není sprosté slovo," protočil jsem očima. ,,Já vím," usmála se a objala, ,,koukám že jsi měl ještě půlnoc," trochu se zasmála. ,,No jo," přiznal jsem a ona kývala. ,,Nialle na to, že tu bydlíš sám máš docela uklizeno. Nebo tady máš nějákou slečnu?" nadzvedla obočí a sundala si kabát. Zavrtěl jsem hlavou. ,,No žádná tu není," přiznal jsem. ,,Niallí.." usmála se a ruce mi položila na ramena, ,,slyšela jsem to. Nemusíš být smutný Carol není jediná holka na světě," usmála se. ,,Mě by nevadilo, kdyby si začala s nikým slavným, ale že je to Zayn? Nikdy by mě nenapadlo že Carol to potáhne se Zaynem." šepl jsem a objal mámu, ,,ale co, když Zayn odkopne Carol tak jako Pezz?" zeptal jsem se. ,,Nialle měl by jsi to Carol přát ať je to kdo koliv. Já vím jak tě trápí, že je to Zayn, ale lásku nemůžeš rozhodnout. Každý se zamiluje do nikoho kdo má nějáke mouchy... Nialle já vím že jí máš stále rád, ale stalo se to jako s tvým tátou. Prostě to nejde vrátit a ty to musíš příjmout. Buď se k sobě najdete znova cestu nebo si každý najde někoho jiného," pohladila mě. Přesně to jsem potřeboval. Mámy rady mi pokaždý pomohly. ,,A víš co je to nejhorší?" ,,Ne," zakroutila hlavou. ,,Že mi včera Liam H že Carol mě po rozchodu stále milovala a doumluvil nám rande, ale já zmizel," pokrčil jsem rameny. Nechci mámě říkat, že byla těhotná a že jsem jí chtěl požádat o ruku. A že jsem Liama včera málem uhodil. Strašně moc chci vrátit čas a vše napravit.

Carol:

,,Kdo je to?" zeptal se někdo a zakryl mi oči. ,,Zayne. Tvoje velké ruce tě prozradili," usmála jsem se a otočila na něj. ,,Nemůžu za to," zamračil se a sedl si vedle mě. ,,Zlato napadlo mě že bychom mohlo letět na Hawai?" usmál se. ,,Proč?" zeptala jsem se. ,,Nevím. Aby jsme si trochu odpočinuli a neřešit bulwár. Vždyť vidím že tě to unavuje," dal mi ruku kolem ramen a hladil mi mé pravé rameno. ,,Jako teď v březnu?" zeptals jsem se. ,,No můžu zařídit letenkny na tři týdny," usmál se a líbl mě ma tvář. ,,No tak fajn," kývla jsem, ,,jo je to dobrý nápad, aby jsme si odpočinuli," usmála jsem se.

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat