View

291 15 4
                                    

Omlouvám se za chyby není RO zkontrolovaný.

Dole důležitý. Tak si ti přečtite :)

⬇⬇


O týden později:

Seděla jsem na balkoně a pozorovala západ slunce. Úžasný. Už je to asi čtrnáct dní co mě tu držejí. Nepochopím to všechny výsledky jsou v pořádku až na moji nohu, kde mám oteklý nárt a mám zlomený zápěstí na ruce, jinak vše je Ok dokonce nemám ani otřest mozku, ale né oni mě tu držejí. Jsem unevná, vyčerpaná potřebuji Nialla a jeho utišující slovíčka. Taky jsem to volala mámě a ta byla doost vyděšená. No a jsem hvězda v bulwáru. Káždý den jsem na titulní stránce no a bouhžel už se řešilo jestli mám něco s Niallem, protože jsem chodí a nosí mi kytky. Věčinou sem chodí i Liam s bonbónami. Mňam. Kdyby jste viděli jak tu vaří! Takový blafy! Fuuj je mi stále zle. Zvedla jsem se a zavřela za sebou plastové dveře. (Nevím jak se tomu říká, ale jako jsou plastová okna tak i dveře :D) Zapla jsem televizi a vzala si pyžamo. Na ruku jsem si nandala specialní ideltní papír, aby se mi nenamočila sádra. Ještě jsem si ztáhla vlasy do drdolu a vykoupala se.  Vzala jsme si své černé pyžamo a zachumlala se v posteli. Koukala jsme na televizi nebo byla přitom na mobilu. Projížděla jsem tak nějak Twitter a všechny sociální sítě.

,,Nová zpráva,"

Řekl někdo v televizi a já zpozorněla.

,,Niall Horan a jeho "bývalá" přítelkyně Carol Baker, která teď leží v nemocnici, protože jí srazilo auto a tak leží v Londýnské nemocnici. Niall byl dnes bez svého kamaráda a bývalého kolegy Liam Payne v nemocnici za svou údajnou kamarádkou. Niall tvrdí, že jsou kamarádi a Carol napsala na svůj Twitter totéž:

@Carol_Baker

Běží tu fláma, že a @NiallOfficiall spolu něco máme. Ne nic spolu nemáme jen jsme kamarádi a @Real_Liam_Payne to samí...

Objevila se fotka mého twettu. Jen jsem se ušklíbla.

,,Carol s Niallem byla viděna v nemocnici, když se spolu byli projít a Carol údajně jeho starý telefon. Jen nám jasný, že ti dva spolu něco mají. Proč by jinak Niall chodil každý den za svou bývalou přítelkyní a nosil tam úžasný růže co miluje snad každá dívka?..."

,,Tak co?" otevřeli se dveře. ,,Jo dobrý," kývla jsem a sledovala sestru jak zapisuje do papíru. ,,Už zas o tobě mluví?" zeptala se. ,,Jo," povzdychla jsem si. Je to drobná zrzka Zora. Je strašně fajn a hodná. ,,Zory? Vypneš prosím tě tu televizi a přineseš mi ráno koblihy?" podívala jsem se na ní. ,,Jo jasně," usmála se, ,,dnes se někdo stavil na recepci a ptal se na tebe," pokračovala ,,Kdo?" nadzvyhla jsem obočí. ,,Byla to nějaká vysoká bruneta, ale žádný informace jsme jí neposkytli." ,,Vysoká bruneta?" přemýšlela jsem nahlas. ,,Dobrou," zasmála se a odešla. Jen jsem si lehla a vypnula zvonění na mobilu.

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat