My heart stopped beating

290 12 0
                                    

Hlava mě třeští a bolí mě celý člověk. Přicházela jsem k sobě. Připadala jsem si jak po kalbě. Pořádný párty, ale tohle nebyla párty. Bylo to něco horšího. Uslyšela jsem pípající stroje a nějaký pach. Nemocnicčí pach? Co tady dělám? ,,Dělej můj malej mozečku, okamžitě si vzpomeň!" nadávala jsem si v duchu. Počkat? Šla jsem z obchodu a telefonoval a pak se něco stalo, ale co? Co to sakra bylo? Venku něco zavrčelo. Ano to je ten zvuk! Pomalu jsem otevřela oči. No tedy podařilo se mi to až na podruhý. Ležela jsem v luxusním nejspíš standartním pokoji. Zdi byly světle modrý a v rohu byla televize. Obrátila jsem zrak k oknu. Jé můj malý roztomilý blonďáček a Liam? ,,Ehm?" zachraptila jsem a oba se co nejrychleji otočili. ,,Carol. Probudila jsi se," usmál se na mě blonďák. ,,Ehm my dva se známe?" zeptala jsem se a oba se zarazili. Měli jste vidět jejich face. Zadržovala jsem smích, ale pak se rozesmála nahlas. ,,Liame jdi pro doktora," přikázal a Liam s úsměvem odběhl. ,,Zlato o můj bože. Víš jaký jsem měl o tBaker.trach?" zeptal se a přešel ke mě. ,,Jsem rád, že jsi se probudila," usmál se a pohladil mě po tváři. ,,Neuvěříš tomu, ale měla jsem pocit jako bych umírala," vydechla jsem. ,,Tohle neříkej," daroval mi jemný polibek a pak se otevřeli dveře. ,,Á koukám, že jste se probudila," řekl vesele doktor. Jen jsem se usmála. ,,Tady pan Liam mi říkal, že už jste žertovala," zasmál se, ,,tak si vás vyzkouším," řekl. Do papíru něco zapsal a podíval se na mě. Byl to třicátník a docela ušel. Měl na sobě všechno bílí, ale to triko pod pláštěm jak mu obepínalo hruď. OMG! ,,Jméno?" ,,Karolína Pekařová," řekla jsem česky a doktor na mě hodil nechápavý obličej, ,,asi jsem zapoměla angličtinu," mluvila jsem spíš pro sebe česky. ,,Carol Baker," řekl jsem nakonec a doktor kývl. ,,Jméno vaše přítele?" ,,Současného?" zavtipkovala jsem. Připadala jsem si jak zdrogovaná, ale mě bylo jasný, že mi dali na morfium proti bolesti. ,,Niall James Horan," řekla jsem nakonec a položila hlavu. ,,Datum vašeho narození?" ,,Vážně jsem nutný ty otázky?" zeptala jsem se a on kývl. ,,14.9.1994," povzdychla jsem si a on přikývl. ,,Tak dobře. Už vás nechám na pokoji. Nechcete něco?" zeptal se. ,,Ani ne," zakoutila jsem hlavou. ,,Pánové za hodinu končí náštěvy," řekl předtím než odešel. ,,Víš jaký jsme měli o tebe strach?" zeptal se Liam. ,,Jo Niall už mi to taky říkal," přikývla jsem. ,,Musím vypadat příšerné," povzdychla jsem si. Moje hlava byla obvázana obvazem a na ruce jsem měla kapačku. ,,Vypadáš nádherně," usmál se Niall. ,,Takže potřebuji údaje. Co je dnes za den. Kolik je hodin a jak dlouho jsem byla bez vědomí?" ,,Třetího března úterý je pět hodin a bez vědomí jsi byla tři dny," odpověděl Niall. ,,Mobil to asi nepřežil co?" podívala jsem se na kluky. ,,Ne, ale mám karty," řekl Niall a z peněženky vybral dvě malý kartičky. Jen jsem kývla. S Niallem a Liamem jsme si povídali o všem možném. Všichni mi prý psali na Twitter, abych se brzy uzdravila. Niall mi tu nechal jeho starý mobil a kluci v šest odešli. Bylo mi smutno... Nechtěla jsem tu být sama. Bouhžel no. Pustila jsem TV a dala to na disney channel, kde běžela pohádka. Nastartvovala jsem mobil. Nabitej... Super. Přihlásila jsem se na Twitter. Omg 1099 upozornění. Lidi jako really?

@taylorswift13

@Carol_Baker Car slyšela jsem co se stalo :( Je to strašný! Právě jsem na tour a dozvím se takovou zprávu? I když vím, že si toto nepřečteš hned tak se uzdrav :* držím palečky :***

@selenagomez

Uzdrav se :) a hlavně buď v pořádku :* @Carol_Baker

@zaynmalik

Příšerný! Nemohlo jsem propadnout dech. Doufám, že jsi v pořádku :* celá naše rodina ti držíme palce :) @Carol_Baker

@Harry_Styles

Můj den je zkažený. Koukal jsem na zprávy a nejednou: Carol Baker srazilo auto! Jak si to představuješ? Někde psali že jsi to nepřežila někde zase, že je to výmyls. A bum! Caroline opovaž se umřít! A hlavně se nejdříve uzdrav :** @Carol_Baker

@Tsophiasmith (nevím jaký má Twitter Soph :D)

Musíš se uzdravit! Držím ti palce @Carol_Baker

@Louis_Tomlinson

Hele jestli umřeš tak by jsi beze pařila v pekle? Nebo v nebi? To nepřipadá v úvahu! Žádný takový se uzdravíš a ty se musíš uzdravit tak půjdem na párty, ano? Ne neberu jako odpověď! :D

Ale brzy se uzdrav :) @Carol_Baker

@ArianaGrande

Hele! Byli jsme spolu dvakrát nakupovat a věř mi že mě to bavilo. Musíš se uzdravit co nejdříve, protože mi věř že to nebylo poslední nakupování @Carol_Baker uzdrav se :)

Samozdřejmě twettů bylo víc, ale tyhle mě rozesmáli a potěšili. Jsou to dobří lidé.

@Carol_Baker:

Strašně moc děkuji za vaši podporu :) Vážně děkuji :*
Dnes 3.3.2016 v 16:56 jsem se probrala. Můj stav je zatím dobrý a nějak se nezhoršil. Už nikdy tohle nechci zažít a nepřála bych to nikomu jinému. Strašný! Jo jinak je mi fajn a jsem tu měli náštěvu :)

Napsala jsem na Twitter.

Konec. vím nic moc:\


Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat