Stay

294 13 2
                                    

Niall:

,,Liame potřebuji to napravit! Řekni, kde je?" zeptal jsem se. Asi hodinu Liama přemlouvám, aby mi řekl, kde je Carol. Bouhžel to vše jsem si uvědomil až za dva dny. S povzdychem jsme koukl na Liama, který si nervózně pohrával se zipem u své mikinu. Dnes se v L.A trochu zatáhlo takže je tu taková ta "zima" ,,Nialle to prostě nejde. Carol celý den plakala a bylo strašně těžký jí utěšit. Jsi debil. Věděl si, že Carol přiletěla," zakroutil hlavou a uskrkl si z coly. ,,Jo věděl jsem to, ale to Selena prostě se na mě vrhla a stalo se to. Jak jsem měl vědět, že se zrovna přijde omluvit?" zeptal jsem se ho a Liam neodpověděl, ,,Liame, kde je?" ,,Nevím! Asi někde tady v L.A. Dnes ráno říkala že jde do města a neví kdy se vrátí," rozhodli ruce a já se raději posunul dál. ,,A příjde k tobě?" usrkl jsem ze spritů a sledoval ho. ,,Jo, ale nevím kdy." prohrábl si vlasy. ,,Napíšu jí," řekl jsem odhodlaně, ale Liam na mě pohlédl. ,,Napíšeš?" zeptal se a já kývl, ,,snad zavoláš ne?" řekl a upil. Kývl jsem a vyhledal její číslo.

-,,Volané číslo je nedostupné. Buď je vypnuté nebo nedostupné. Zavolejte později,"

,,Je nedostupná." Podíval jsem se na Liama. ,,Víš co? Zaplatím a půjdem ke mě," pousmál se a já mu úsměv oplatil.

U Liama:

Liam odemkl a my vešli dovnitř. ,,You and I..." Ozýval se hlas. Nevěděl jsem, že zpívá tak pěkně. ,,Liame?" ,,No?" ozval se Liam. ,,Neuvěříš co se stalo. Víš jak si říkal, že bych se měla vykašlat na Zayna a vrátit se k Niallovi? Prostě tomu neuvěříš. Dnes mi volal Zayn a pozval mě na večeři. Prostě je to užasný asi bych mu měla dát druhou šanci. A Niall by měl bejt se Sel. Když jsem je tam viděla tak to byl šok, ale je to jeho věc a jeho život. Jestli jí miluje tak fajn. Budu jim to přát a co myslíš měla by....," otevřeli se dveře, kde stála Carol a kolem těla měla ručník. Hned na to zmlka. ,,Měl si pravdu. Byl to blbí nápad," podíval jsem se na Liama a odešel.

Carol:

Odemkla jsem Liamovo byt a zaplula do něj. Zase jsem zamkla a s taškama, kde jsem měla hromadu oblečení  a v jedny jídlo. Oblečení jsem nejdřív  dala do pokoje a potom šla vybalit nákup. Hned potom co jsem dovybalila nákup jsem si vzala twistra, kterého jsem si koupila KFC. Prosadila jsem se na barvou židličku a jedla. Přitom jsem vnímala ticho a hraní písničky. Počkat co?? Zvedla jsem se a běžela do pokoje, kde mi vyhrával mobil. Je v nabiječce, protože byl vybitej... Proč mi volá Zayn? S povzdychem jsem hovor přijmula a mobil dala k ucho.

-,,Ahoj myslel jsem, že mi to nevezmeš,"

Ozval se hlas, který mi z časti chyběl. Živě jsem si dokázala představit jak se usmívá.

-,,Ahoj byla jsem v koupelně. Co potřebuješ?

Zeptala jsem se a přitom si hrála s kabelem od nabiječky.

-,,Asi si říkáš proč ti volám. Carol ... ... No chtěl bych pozvat na večeři. Tak jestli půjdeš,"

Skoro zašeptal, ale i tak jsem ho slyšela.

-,,Co? Proč tak na jednou? A ano půjdu ráda,"

Pousmála jsem se, protože dnes nemam nic k plánu a vážně nechci zase myslet na ty dva... Niall a Selena. Samozřejmě mě to zabíjí a ničí, protože jsem se Niallovi chtěla tolik omluvit a prostě mi přijde otevřít ona. Je jasný, že jsem se neubránila slzám... Nešlo to.

-,,Protože bych chtěl vidět a vím, že máš ráda jídlo. Chtěl jsem znovu s tebou pokecat a tak dál,"

-,,Fajn v kolik a jde?"

Zeptala jsem se a dojedla můj oběd. Zayn mi nadiktoval adresu a řekl v kolik tam mam být.

-,,OK budu tam,"

-,, se těším. Měj se,"

Zavěsil a já si šla dát sprchu. Sundala jsem ze sebe oblečení nastěhovala vodu a vlezla do sprchového kouta. Po umytí jsem se zabalila do ručníku a prospěvovala si songu You & I. Slyšela jsem bouchnutí dveří. To musí být nejspíše Liam. ,,Liame?" křikla jsem, abych se ujistila. ,,No?" ozval se Liam. Je na čase mu říct co udělal Zayn. ,,Neuvěříš co se stalo. Víš jak si říkal, že bych se měla vykašlat na Zayna a vrátit se k Niallovi? Prostě tomu neuvěříš. Dnes mi volal Zayn a pozval mě na večeři. Prostě je to užasný asi bych mu měla dát druhou šanci. A Niall by měl bejt se Sel. Když jsem je tam viděla tak to byl šok, ale je to jeho věc a jeho život. Jestli jí miluje tak fajn. Budu jim to přát a co myslíš měla by....," rozpovídala jsem se a vyšla z koupelny. Jenže jsem se zarazila. On tam stál Niall?! ,,Měl si pravdu. Byl to blbí nápad," řekl Liamovi a odešel. ,,Proč si ho jsem vodil?!" vyjela jsem na Liama. ,,Nevěděl jsem že ti Zayn zavolá! Niall se ti chtěl jen omluvit," povzdychl si. ,,Jde to nějak napravit?" zeptala jsem se a koukla na něj. Zakroutil hlavou. ,,Nakoupila jsem," špitla jsem a šla se připravit. Už bylo skoro sedm takže jsem na sebe navlíkla moje nové oblečení (média) a šla si dat make-up. Rozloučila se s Liamem a stopla si taxi. Nadiktovala jsem adresu. Rozjel se a já sledovala jak se honí mraky. Dnes bylo vážně zataženo. Což je divné. Zastavil si provoz a já si povzdychla. Proč to není provoz jako v Česku? Jo to mi připomíná, abych zavolala mámě. Kolona se rozjela až za půl hodiny. Zaplatila jsem řidiči a vešla do restaurace. ,,Dobrý den měl by tu na mě čekat pan Malik," usmála jsem se na chlápka co se ujišťuje že jste objednaný. ,,Ano vy jste slečna Baker? Váš stůl je v zadním salonku," usmál se a já poděkoval a vešla jsem do salonku a našla: Rezerve Malik sedla jsem si a objednala pití. Počkám na Zayna s jídlem.

Po půl hodině:

To Zayn

From Carol

-Kde jsi?!? Necháš tu nebo šukáš s jinou?!?

Napsala jsem Zaynovy smsku. Vážně mě to tu nebaví nechá mě tu. Prostě mě pozve a nepříjde. ,,Ehm Carol?" ozval se hlas. Otočila jsem se tím směrem. ,,Olly?" zeptala jsem se. ,,Ahoj. Co tu děláš?" zeptal se mě a sedl si. ,,Ahoj no čekám už tu skoro hodinu na jednoho idiota co mě pozval. Co tu děláš ty?" zeptala jsem se. ,,Na Nialla čekáš?" ,,Ne na Zayna." ,,Aha no já jsem pozval Dělí abych s ní něco probral, ale ještě nepřišla." smutně se usmál. ,,Nechceš se jít projít?" navrhli mi a já kývla. ,,Jen počkej," usmála jsem se a nechala tu dluh na Zayna. Hajzl. S Ollym jsme si povídali a smáli se. Je docela fajn a je s ním sranda. ,,Kdybych něco udělal budeš toho litovat?" podíval se mi do očí. Zkousla jsem si ret. ,,Záleží co myslíš," pousmála jsem se. ,,Tohle," špitl a přisál se mi na rty. ,,Ale ne!" ozval se hlas. Odtáhli jsme se od sebe a podívali se směrem, kde se hlas ozval.

Ahoj!!! Další díl je zde! Doufám že se líbí :) a omlouvám se za chyby...

Repeated Love  •DOKONČENO• [Pokračování Příběhu First Kiss And Love]Kde žijí příběhy. Začni objevovat